خدمات سئو سایت

ساخت امپراطوری اینترنتی

ما به رتبه 1 گوگل قانع نیستیم. تجربه ده ساله‌ی ما در خدمات سئو سایت به استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ و تک‌شاخ‌ها نشان داده که در ارتقای سئو همه می‌توانند موفق شوند. استودیو کسب‌وکار وب‌سیما آماده است تا به شما کمک کند در صفحه نتایج، متفاوت ظاهر شده و در بازار رقابت، با سئو تخصصی پیروز شوید.

افزایش رتبه سئو به صرفه‌ترین راه بازاریابی دیجیتال است و اگر در گوگل رنک سئو ندارید، هرگز موفق نخواهید شد!

سئو چیزی شبیه به پیاز است. برای رسیدن به موفقیت، لایه‌های زیادی پیش روی ماست…

مشاوره رایگان خدمات حرفه‌ای سئو

از اولین تماس تا بیشترین فروش کنار شما هستیم.

انواع خدمات سئو وب‌سیما

10 سال تجربه در اختیار شما

خدمات سئو وب‌سیما حاصل 10 سال تجربه درخشان در همکاری با برترین برندهای ایرانی است. کسب‌وکارهایی که به وب‌سیما اعتماد کردند و ما هم با تمام تلاش و به بهترین شکل ممکن پاسخ اعتمادشان را دادیم.

سئو رسیدن به رتبه 1 گوگل نیست!

خدمات تخصصی سئو خلق یک تجربه کاربری ایده‌آل و ارائه بهترین پاسخ به کاربران کسب‌وکارها است. رسیدن به رتبه 1 گوگل تنها هدف ما نیست. در طی 10 سال گذشته و ارائه خدمات تخصصی سئو به این باور دست پیدا کرده‌ایم که حضور موثر در لحظاتی که کاربران به دنبال پاسخ سوالات خود هستند، می‌تواند نام یک برند را بر سر زبان‌ها بیاندازد.

در دسترس هستیم

یکی دیگر از خدمات وب‌سیما، ارائه مشاوره‌های تخصصی سئو در حوزه طراحی استراتژی، سئو تکنیکال، بازاریابی محتوایی و لینک‌سازی خارجی است. در این فرآیند سایت شما توسط یکی از متخصصان ارشد سئو وب‌سیما آنالیز شده و در جلسه‌ای آنلاین پیشنهادات ما برای بهبود فرآیند و وضعیت سئو سایت تشریح خواهد شد.

کسب‌وکارهای متوسط بزرگی که تیم‌های سئو و محتوا دارند اما مسیر موفقیت را گم کرده‌اند، می‌توانند روی کمک وب‌سیما حساب کنند.

اولین خشت در معماری امپراطوری سئو

با یک استراتژی سئو دقیق، فعالیت‌های ما در حوزه طراحی سایت، تولید محتوا و لینک‌سازی؛ هدف‌مند و ارزش‌آفرین خواهند شد. برای رسیدن به یک برنامه اجرایی و در نهایت موفقیت انجام پروژه سئو، نیازمند شناخت اهداف کسب‌وکار، آنالیز رقبا و تحلیل رفتار کاربران هستیم.

۶ گام تخصصی و اصلی کارشناسان وب‌سیما برای کسب‌وکار شما:

تحلیل دقیق وضعیت فعلی پروژه، آنالیز رقبا و تحقیق کلمات‌کلیدی، ماهیت کلمات و هدف کاربر از جستجو، گروه‌بندی و طراحی ابر کلمات کلیدی، تخمین میزان جستجو و اولویت‌بندی، نقشه انفجاری و ساختار درختی.

فرآیند انجام یک پروژه معمولاً با بهینه‌سازی ساختار کدنویسی و رعایت استانداردهای سئو در سایت آغاز می‌شود. هدف ما در این مرحله طراحی و اجرای یک بستر استاندارد است که هم تجربه خوشایندی را برای کاربر فراهم کرده و هم به خوبی توسط ربات‌های گوگل قابل درک باشد.

پس از تدوین استراتژی و پیاده‌سازی بستر مناسب، نوبت به تولید محتوای ارزشمند و انتشار آن در سایت می‌رسد. فعالیت‌های ما در حوزه تولید محتوا اگر در راستای اهداف استراتژیک کسب‌وکار و تکمیل‌کننده سند استراتژی سئو باشد به آن بازاریابی محتوا می‌گوییم.

خدمات ما در بخش بازاریابی محتوا به سه دسته اصلی تقسیم می‌شود؛ تولید محتوا، آموزش و نظارت بر تیم محتوای کارفرما، بهینه‌سازی و به‌روزرسانی محتوا.

خدمات پیشنهادی ارتباط مستقیم با توان اجرایی کارفرما در حوزه تولید محتوا و میزان تخصصی بودن موضوع سایت است که در مرحله ارزیابی و نگارش پروپوزال مشخص خواهد شد.

همراهان ما در سئو

بر تخت پادشاهی؛ برندهایی که به ما اعتماد کردند

برندهای پیشتاز در بازار ایران با انتخاب خدمات حرفه‌ای سئو ما، نه تنها به بهبود دیده‌شدن در نتایج جستجوی گوگل و افزایش ترافیک سایت‌های خود کمک کرده‌اند، بلکه در استقرار و تقویت حضور آنلاین و برندینگ خود پیشتاز شده‌اند. ما در این همکاری متعهدیم که با استفاده از بهترین روش‌های سئو و فنون بهینه‌سازی جهت بهبود رتبه وب سایت‌ آن‌ها، به اهداف مشترک برسیم.

همکاران وب‌سیما

با برترین‌ها دیده شوید

همکاری با برترین‌ها و متخصصین سئو، نقطه قوت شماست. با استودیو کسب‌وکار وب‌سیما می‌توانید یک گام جلوتر از رقبای خود در خدمات بهینه‌سازی سایت و بهبود رتبه سئو حرکت کنید. این همکاری به شما امکان می‌دهد تا سریع‌تر از بقیه رقبا از خدمات حرفه‌ای و تخصصی سئو با آخرین متدها و تکنولوژی‌های روز بهره‌مند شوید و رتبه و ترافیک ارگانیک سایت خود را افزایش دهید.

همکاری با برترین‌ها و متخصصین سئو، نقطه قوت شماست. شاید تا به حال تلاش‌های زیادی برای بهبود سئو و دیده شدن در موتورهای جستجو کرده‌اید، اما نتایج مورد انتظار را کسب نکرده‌اید. این تجربه می‌تواند بسیار ناامیدکننده باشد و شما را از رسیدن به اهداف تجاری‌تان دور کند.

 

انواع خدمات سئو تخصصی وب‌سیما

حالا با استودیو کسب‌وکار وب‌سیما، می‌توانید یک گام جلوتر از رقبای خود در خدمات بهینه‌سازی سایت و بهبود رتبه سئو حرکت کنید. خدمات سئوی ما به صورت تخصصی در چهار دسته زیر تقسیم‌بندی شده است. این رویکرد تخصصی به شما این امکان را می‌دهد تا از راهکارهای بهینه‌سازی منحصر به فرد و متناسب با نیازهای خاص وب‌سایت خود بهره‌مند شوید.

با این تقسیم‌بندی، استراتژی‌های بهینه‌سازی ما به صورت دقیق‌تر و موثرتر تنظیم می‌شوند، که نتیجه آن افزایش کارایی، بهبود نتایج و تسریع در دستیابی به اهداف کسب‌وکار شماست. با بهره‌گیری از دانش و تجربیات تخصصی سئو در هر حوزه، رتبه وب‌سایت شما به بهترین شکل ممکن بهینه می‌شود و شما می‌توانید به موفقیت و دیده شدن در دنیای دیجیتال دست یابید.

در سئو سایت فروشگاهی، ما به دستیابی به اهداف فروش آنلاین بیشتر متمرکزیم. با بهره‌گیری از راهکارها و استراتژي‌های بهینه‌سازی منحصر به فرد، بهبود ترافیک سایت و افزایش رتبه در نتایج جستجوی گوگل، فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند به دسته‌بندی بالاتر شهرت برند خود و جذب مشتریان بیشتر دست یابند.

در سئو سایت آکادمی، به موسسات آموزشی و افراد متخصص در هر زمینه کمک می‌کنیم تا از طریق بهینه‌سازی سایت، به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنند و محتوای آموزشی خود را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارند. این امر باعث ارتقای تاثیرگذاری مطالب آموزشی آن‌ها می‌شود و از طریق جذب بیشترین تعداد دانشجو و مخاطب ممکن تضمین می‌شود.

در سئو سایت شخصی، هدف ما بهبود رتبه سایت‌ها و بلاگ‌هاست. با بهره‌گیری از روش‌ها و استراتژی‌های بهینه‌سازی مناسب، به شما کمک می‌کنیم تا محتوایتان را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارید و تاثیرگذاری بیشتری در حوزه خاص خود داشته باشید.

در سئو سایت سازمانی یا شرکتی، تیم سئو ما به کسب‌وکار کمک می‌کند تا با بهبود سئو و بهره‌گیری از استراتژی‌های مدیریت برند، برند خود را تقویت کرده و در بازار رقابتی بهتر و قوی‌تر حضور داشته باشند. این شامل بهبود رتبه در نتایج جستجو، افزایش شناخت برند و جذب مشتریان هدف‌مند جدید می‌شود.

ارزش‌های وب‌سیما در بهبود رتبه سئو

ما شفاف هستیم

در وب‌سیما هیچ چیز پنهانی وجود ندارد. ما با مشتریان خود روراست هستیم. بزرگ‌ترین ارزش ما در ارائه خدمات افزایش سئو، شفافیت بالا است. از زمان ارائه پروپزال، عقد قرارداد و اتمام همکاری (کمتر اتفاق می‌افتد) تمامی فرآیندها در یک پنل اختصاصی ویژه در مقابل چشم مشتریان است. در این پنل یک مدیر پروژه اختصاصی به همراه اعضای همکار در پروژه حضور داشته و با شما در ارتباط هستند. شما هرگز جملات زیر را از کارشناسان وب‌سیما نخواهید شنید.

«ما برای سئو شما داریم یک‌سری کارهایی انجام می‌دیم.»

«آخر ماه بهتون گزارش می‌دیم دیگه.»

«ما متدهای خاصی برای لینک‌سازی داریم که نمی‌خوایم به صورت عمومی منتشر کنیم.»

سئو شعبده‌بازی نیست! ما همه‌ی فرآیند را در پیش چشمان شما انجام می‌دهیم. در هر مرحله می‌توانید بر روی کار نظارت کنید. در پایان هر ماه گزارشی کامل از خدمات ارائه‌شده برای رتبه سایت، دستاوردها یا افت‌های پروژه دریافت خواهید کرد. این گزارش در یک جلسه آنلاین ارائه شده و در پایان جلسه پاسخگوی سوالات شما هستیم.

با سری سربلند افتخار می‌کنیم که:

  • هرگز بر روی یک کلمه کلیدی برای دو مشتری به صورت همز‌مان کار نکرده‌ایم. ما هیچ‌گاه در یک موضوع، دو کسب‌وکار را رقیب نمی‌کنیم و نخواهیم کرد.
  • هرگز مشتریان خود را بر اساس بودجه، طبقه‌بندی نکرده‌ایم و نخواهیم کرد.
  • هرگز اتفاقی را (اعم از رشد یا افت سئو) از مشتری پنهان نمی‌کنیم و نخواهیم کرد.

اگر به یک همکاری طولانی و دستاوردی فراتر از رتبه 1 گوگل فکر می‌کنید. تا دیر نشده با ما تماس بگیرید.

 

مشاوره رایگان خدمات حرفه‌ای سئو

از اولین تماس تا بیشترین فروش کنار شما هستیم.

  • دریافت پروپوزال
  • قرارداد و پرداخت
تهیه پروپوزال سئو در چند روز کاری انجام می‌شود؟

هر پروژه ویژگی‌ها و اهداف منحصر به فرد خود را دارد، بررسی همه ابعاد پروژه و درک صحیح از وضعیت آن نیازمند تهیه گزارشات تحلیلی و طراحی یک مسیر دقیق برای بهبود وضعیت سئو است. به طور معمول فرآیند آنالیز سایت و نگارش پروپوزال به ۳ روز کاری زمان نیاز خواهد داشت. در صورتی که ابعاد پروژه بزرگ باشد ممکن است این زمان به ۵ روز کاری برسد.

پروپوزال بر اساس نیاز مشتری نوشته می‌شود؟

معتقدیم که هر سایت اینترنتی هدفی متفاوت را دنبال کرده و مخاطبین مخصوص به خود را دارد، در نتیجه نمی‌توان یک راهکار یکسان را به همه کسب‌وکارها پیشنهاد داد. مشاورین وب‌سیما، در گام نخست به بررسی وضعیت تکنیکال، محتوا و لینک سازی سایت شما پرداخته و متناسب با اهداف اعلام شده پیشنهادات خود را ارائه می‌کند. تنوع خدمات وب‌سیما در حوزه سئو گسترده بوده و پیشنهادات ارائه شده براساس نیاز هر سایت تعیین می‌شود. در نهایت می‌توان گفت که پروپوزال وب‌سیما برای هر پروژه کاملا اختصاصی بوده و حاوی نکات کاربردی بسیاری است.

مدت همکاری برای پروژه‌های سئو چقدر است؟

به طور معمول پروپوزال‌های سئو در بازه ۶ الی ۱۲ ماهه تنظیم می‌شود. برآورد دقیق پس از بررسی وضعیت فعلی پروژه، اهداف بلندمدت و نوع خدمات ارائه شده انجام می‌شود. پس از پایان همکاری در فاز نخست؛ گزارش‌های تحلیلی از نتایج و دستاوردها ارائه شده و پیشنهادات جدیدی برای ادامه همکاری به کارفرما ارائه می‌گردد. هدف ما ایجاد یک همکاری بلندمدت با ایجاد ارزش‌های واقعی و پایدار برای مشتری است.

رزرو مشاوره رایگان خدمات سئو
درخواست مشاوره