طراحی وب سایت

وبسیما شرکت طراحی سایت نیست! ما یک هویت ماندگار را خلق می‌کنیم

بیش از 1 میلیون و 200 هزار دامنه اینترنتی در ایران به ثبت رسیده است. اما چند دامنه اینترنتی به یک نام ماندگار تبدیل شده‌اند؟

کسب‌وکارهای زیادی برای آنلاین‌شدن عجله دارند و بی‌گدار به آب می‌زنند. نام‌هایی که خیلی زود از صحنه رقابت حذف می‌شوند. برای ماندگاری در فضای وب بیش از هر چیز به یک هویت منحصربه‌فرد، متفاوت و ارزش‌آفرین نیاز داریم.

طراحی سایت تنها به معنی داشتن یک وب‌سایت نیست. ما معتقدیم که طراحی وب‌سایت یعنی خلق یک کسب‌وکار جدید در دنیای اینترنت؛ ساختن برای ماندن.

 

طراحی سایت

 

یا متفاوت باش یا حذف شو

دنیای کسب‌وکار بی‌رحم است. در هر دقیقه 380 وب‌سایت جدید در دنیای وب ساخته می‌شود. اغراق نیست اگر بگوییم بیش از 90 درصد این وب‌سایت‌ها محکوم به شکست شده و دیر یا زود برای همیشه محو می‌شوند.

برای طراحی یک وب‌سایت بیش از هر چیز به یک نگرش جدید نیاز داریم. اگر با دیدگاه کلاسیک به دنیای اینترنت قدم بگذاریم و به دنبال طراحی سایت باشیم، محکوم به شکست هستیم.

دنیای وب قوانینی متفاوتی برای موفقیت دارد. پیروی از این قوانین می‌تواند ما را به موفقیت برساند. توجه به طراحی استاندارد، خلق یک هویت بصری یک‌پارچه و توجه به بازاریابی دیجیتال از مهم‌ترین قوائد موفقیت در دنیای بی‌کران اینترنت است.

مشتریان وبسیما؛ پرچم‌داران وب ایران مشاهده همه

خدمات و امکانات طراحی سایت

آماده برای یک پرواز بلند

ما برای موفقیت شما تمامی امکانات و خدمات طراحی وب سایت را یک‌جا جمع کرده‌ایم. از طراحی هویت شما در کارخانه خلاق وبسیما تا امکانات متنوع برندینگ و فروش آنلاین محصولات به همراه حضور قدرتمند در نتایج جستجو. تنها یک اراده تا پرواز باقی مانده است.

استدیو UI و UX

مصرانه خلاق هستیم

وبسیما برای تغییر سیمای وب ایران شکل گرفته است. امیرحسین اسماعیلی، بنیان‌گذار وبسیما و یکی از برترین طراحان UI و UX ایران، به دنبال ایجاد خلاقیت و تفاوت در طراحی سایت بود. تفکر خلاق، نگرش متفاوت و استفاده از آخرین فناوری‌های روز دنیا در کنار تعهد شالوده واحد طراحی وب سایت را تشکیل می‌دهد.

تیم طراحی سایت آژانس خلاقیت وبسیما، کارگاه خلق هویت‌های ماندگار وب‌فارسی است.

با افتخار اعلام می‌کنیم که در طراحی UI و UX وب سایت‌ در ایران بی‌رقیب هستیم. برترین طراحان ایرانی و متخصصان UI و UX در تیم طراحی وبسیما حضور داشته و به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا متناسب با اهداف خود یک چهره شکیل و جاودانه در فضای وب خلق کنند.

 

امکانات برندینگ آنلاین

مردم درباره شما چه می‌گویند؟

وب‌سایت اینترنتی یک پل طلایی برای ارتباط بهتر با مخاطبان، مشتریان و 70 میلیون مخاطب ایرانی است. اگر یک کسب‌وکار بین‌المللی دارید باید یک مخاطب 6 میلیاردنفری را هم اضافه کنیم. دنیای دیجیتال فرصت‌های بکری را برای برندینگ آنلاین در اختیار شما قرار داده است.

در طراحی وب سایت، وبسیما سعی کرده با ارائه امکاناتی مثل ماژول‌های متنوع معرفی برند، امکانات معرفی محصولات و خدمات در کنار بنرهای متنوع از تمام ظرفیت برندینگ در داخل وبسایت استفاده کند. امکانات برندینگ در طراحی سایت شرکتی و شخصی به دلیل ماهیت این جنس سایت‌ها، اهمیت بالاتری در مقایسه با سایر سایت‌ها دارد.

 

افزایش فروش برای فروشگاه‌های اینترنتی

هیچ فرصتی از دست نمی‌رود

در یک فروشگاه اینترنتی، هیچ چیز مهم‌تر از فروش نیست. در فروشگاه‌های اینترنتی طراحی شده در وبسیما، با تمرکز بر ارائه یک تجربه کاربری عالی و دسترسی کاربر به محصولات مختلف، ابزارهای متنوعی برای فروش بیشتر و حداکثر تبدیل بازدیدکننده به خریدار اتفاق افتاده است. ابزارهای تخفیف گروهی، ثبت نام سریع و خرید فوری در کنار ابزارهای معرفی محصولات پربازدید و پرفروش از جمله امکانات بسیار موثر در افزایش فروش اینترنتی هستند.

 

مبتنی بر اصو‌ل سئو

قدم‌به‌قدم تا فتح قله

در دنیایی که در هر ثانیه بیش از 63000 هزار جستجو اتفاق می‌افتد، نادیده‌گرفتن گوگل یک حماقت بزرگ است.

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت وبسیما، پیروی از اصول و قوانین سئو است.

وبسیما با رعایت طراحی واکنش‌گرا یا ریسپانسیو، استفاده از نشانه‌گذاری‌های استاندارد و بهبود سرعت سایت تا بالاترین حدممکن به شما کمک می‌کند که پیش از شروع جدی فرآیند سئو، بخش زیادی از مسیر موفقیت را طی کنید.

 

مراحل کار با وبسیما

وبسیما، شرکت طراحی سایت نیست! زنجیره‌ای کامل از خلق ارزش را به شما ارائه می‌کنیم.

اولین قدم برای شروع همکاری با وبسیما برگزاری جلسات مشاوره تخصصی است. در این جلسه اهداف کسب و کار و نحوه تعامل با مشتری بررسی شده و بهینه‌ترین راه‌کار برای ورود به فضای دیجیتال را به شما ارائه می‌کنیم. از نظر ما سایت خوب مملو از امکانات فنی نیست بلکه به هدف کاربر توجه کرده و ابزارهایی را در اختیارش قرار می‌دهد که در سریع‌ترین زمان ممکن به این هدف برسد.

کسب و کارهای سنتی زمانی‌که پا به حوزه بازاریابی دیجیتال می‌گذارند با مشکلات و چالش‌های زیادی روبرو می‌شوند. تجربه به ما نشان داده است که یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این کسب و کارها نداشتن هویت بصری مشخص و استانداردهای برندینگ است. مجموعه وبسیما با تیمی متشکل از متخصصین این حوزه به شما کمک می‌کند تا هویت برند خود شامل نام برند، لوگو، شعار و رنگ سازمانی را طراحی کنید.

طراحی سایت نقطه ورود به بازاریابی دیجیتال است ولی برای موفقیت یک کسب و کار نیازمند ابزارها و استراتژی‌هایی هدفمند و کاربردی هستیم. پس از طراحی هویت برند و راه‌اندازی سایت می‌توانید از خدمات بازاریابی دیجیتال وبسیما بهره‌مند شوید. خدمات ما در این حوزه بسیار گسترده بوده و شاخه‌های اصلی بازاریابی شامل سئو، تبلیغات و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را برای شما ساده و کارآمد می‌کند.

خدمات طراحی سایت

سایت شما را مطابق با آخرین تکنولوژی‌ها و استانداردهای روز دنیا طراحی می‌کنیم.

یکی از مهم ترین قواعدی که وبسیما در طراحی سایت لحاظ میکند، سئو و بهینه بودن وبسایت از لحاظ ساختاری است. تحلیلگران سئوی وبسیما، تمامی نکات را بررسی میکنند تا وبسایت بر اساس استانداردها تولید شده و مورد تایید موتورهای جستجو قرار گیرد. ما طرز فکر موتورهای جستجو را میشناسیم و به شما کمک میکنیم تا آن ها نیز شما را بشناسند تا نهایتا به کسب جایگاهی مناسب منجر شود.

نمونه سایت

خدمات وبسیما پس از طراحی سایت

موفقیت مشتریان وبسیما، موفقیت خود ما است. ما تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا مشتریان‌مان کسب‌وکار موفقی داشته باشند و به رهبر بازار خود تبدیل شوند.

موفقیت مشتری یک شعار نیست، ارزش اصلی وبسیما است. در سال‌های گذشته و بر اساس تجربیاتی که به دست آوردیم، با خلق برندهای دیجیتال جدیدی در وب فارسی، بالاترین کیفیت خدمات ارائه و مسیر موفقیت مشتریان را ترسیم کردیم.

تنها نخواهید ماند

وب‌سایت پس از طراحی تمام نمی‌شود. زمانی که یک وب‌سایت خلق می‌شود، یک موجود زنده متولد می‌شود. هویتی که به نگهداری، مراقبت و توسعه نیاز دارد. وبسیما با ایجاد مجموعه لوکسیما تمام تلاش و تجربه خود را به کار بسته تا بالاترین سطح کیفیت خدمات پشتیبانی از رفع ایردات جزئی تا توسعه‌ وب‌سایت و امنیت را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

تا‌ج‌گذاری در وب فارسی

هیچ پادشاهی در تاریخ منتظر تاج نمانده، بلکه تاج‌گذاری کرده است. آژانس دیجیتال مارکتینگ شاهان با بالاترین سطح کیفی و دیدی متفاوت نسبت به بازاریابی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا تخت و تاج خود را در وب فارسی به دست آورید.

شاهان محصول 10 سال تجربه وبسیما در بازاریابی دیجیتال برای برندهای بزرگ ایرانی است. ما آماده‌ایم که قلمرو شما در وب فارسی را گسترش دهیم.

ایستادن بالاتر از رتبه 1 گوگل

فکر نمی‌کنیم که خوب هستیم، باور داریم بهترین هستیم. سئو یک چرخه پایدار از استراتژی، اجرا و تحلیل نتایج است.

وبسیما به رسیدن به رتبه 1 فکر نمی‌کند، بلکه هدف ما حضور کسب‌وکارها در نتایجی است که می‌تواند مستقیماً به برندینگ، فروش و در یک کلام ارتقاء سازمانی کمک کند.

خدمات سئو وبسیما در بالاترین کیفیت، شفاف‌ترین فرآیند و صادقانه‌ترین حالت ارائه می‌شود. در طیِ 10 سال گذشته در سخت ترین عبارات و کسب و کارها موفق به ایجاد رشدی شگفت انگیز و پایدار شدیم. اکنون این تجربه 10 ساله در اختیار شماست تا بالاتر از رتبه 1 گوگل بایستید.

قیمت طراحی سایت

متناسب با نیازهای یک کسب‌وکار

بی‌کیفیت نیستیم تا ارزان باشیم، بی‌انصاف نیستیم تا گران باشیم. قیمت طراحی سایت بر اساس فاکتورهای مختلفی مثل گستردگی پروژه، نیازها و امکانات سایت بستگی دارد.

ما در وبسیما برای برآورد هزینه تمام شده پروژه‌ها و متناسب با آن برآورد قیمت طراحی وبسایت، نهایت دقت و وسواس را به خرج داده‌ایم تا ضمن حفظ کیفیت محصول نهایی بتوانیم قیمتی مناسب و رقابتی برای خدمات خود در نظر بگیریم.

طراحی سایت شرکتی

معرفی محصولات، خدمات، نمایندگی ها و ...

طراحی فروشگاه اینترنتی

مناسب برای فروش آنلاین محصولات و خدمات

خدمات سئو

حضور مطمئن در صدر نتایج جستجو

با ما تماس بگیرید

تیم مشاوره حرفه‌ای برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار شما

tamas

چرا وبسیما از وردپرس استفاده می‌کند؟

وبسیما چرخ را از ابتدا نمی‌سازد. طراحی یک سیستم مدیریت محتوای اختصاصی برای شروع فعالیت یک سایت مثل کوهنوردی در هوای مه‌آلود است. شما دیدی از مسیر پیش‌رو ندارید و خطر سقوط هرلحظه تهدیدتان می‌کند.

کدنویسی اختصاصی و ایجاد یک سیستم اختصاصی علاوه بر هزینه بسیار بالا از نظر امنیتی و توسعه‌پذیری چالش‌های زیادی را برای یک کسب‌وکار ایجاد می‌کند.

کوچک‌ترین ایراد امنیتی و نفوذ به سایت، می‌تواند اعتبار، دستاوردها و تمام آن‌چیزی که سال‌ها برایش تلاش کردید را از بین ببرد.

از طرف دیگر در CMSهای اختصاصی شما به طراح سایت یا شرکت طراحی سایت وابسته هستید. در صورت قطع همکاری، امکان توسعه‌پذیری وب‌سایت شما کاهش یافته یا به صفر خواهد رسید.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای امن، چابک و بسیار سریع است. سایت‌های بزرگ جهان مثل نیویورک تایمز و مرسدس بنز از وردپرس استفاده می‌کنند.

روزانه صدهای هزار توسعه‌دهنده در سراسر جهان بر روی امنیت، پایداری و سرعت وردپرس کار کرده و به بلوغ بیشتر این سیستم کمک می‌کنند. در صورت قطع همکاری با شرکت طراحی وبسایت خود می‌توانید به‌راحتی با فرد دیگری همکاری کنید.

 

طراحی سایت

متفاوت مثل وبسیما

اگر قصد طراحی سایت دارید با ما تماس نگیرید. آژانس خلاقیت وبسیما حاصل یک تفکر تحول گرا است. در طیِ 10 سال گذشته سعی کردیم ابتدا هویت خودمان را خلق کنیم، وبسیما را توسعه دهیم و از تجربیات خود و دانش روز بازاریابی و برندینگ برای سایر کسب و کارها استفاده کنیم.

با افتخار تمام می‌توانیم امروز اعلام کنیم که در 10 سال گذشته، به انتخاب اول کسب‌وکارها تبدیل شده‌ایم. استارت‌آپ‌ها، شرکت‌های متوسط و برندهای بزرگی که با استفاده از خدمات طراحی سایت و هک رشد وبسیما به جایگاهی شایسته در وب رسیدند و هنوز هم قله‌های زیادی در پیش رو دارند.

امروز با 10 سال تجربه گران‌سنگ در طراحی سایت و خلق هویت آنلاین می‌توانیم تمامی این تجربیات را برای موفقیت بیشتر در کسب و کار شما به کار بندیم.

اگر به دنبال ساخت یک هویت ماندگار و وب‌سایتی متفاوت هستید، مشتاق شنیدن رویای شما و محقق کردن آنیم. ما عاشق خلق کردن هستیم.

  • پیش از اولین تماس بدانیم
  • پیش از عقد قرارداد بدانیم
چرا همکاری با وبسیما بهترین انتخاب است؟

وبسیما یک شرکت طراحی سایت نیست! ما یک آژانس خلاق برای تکمیل زنجیره خلق ارزش در فضای دیجیتال هستیم. همکاری با وبسیما به معنی دسترسی شما به تجربه و دانش جمعی از متخصصین است که در همه مراحل کار از ایده تا فروش در کنار شما خواهند بود.

طراحی سایت را بر چه بستری انجام می‌دهید؟

وردپرس، قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیاست. انعطاف‌پذیری بالا و کاربری آسان وردپرس موجب می‌شود تا بهترین انتخاب برای کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمان ورود به فضای وب باشد. طراحی وبسایت را بر بستر وردپرس انجام می‌دهیم ولی راه‌کارهای پیشنهادی ما به وردپرس محدود نمی‌شود. در صورتی‌که به دنبال کدنویسی اختصاصی هستید می‌توانید از خدمات وبسیما در حوزه طراحی رابط و تجربه کاربری بهره‌مند شوید.

برای همکاری با وبسیما باید در تهران یا ایران باشیم؟

وبسیما در 3 کشور ایران، امارات و استرالیا شعبه فعال داشته و در حال توسعه فعالیت‌های خود در آمریکا و کاناداست. مهم نیست که شما در کجا زندگی می‌کنید، سیستم‌های مدیریت پروژه و ابزارهای برگزاری جلسات را طوری طراحی کرده‌ایم که فرآیند اجرای پروژه به سادگی انجام شود. حتی به مشتریانی که در تهران زندگی می‌کنند جلسات حضوری و صرف زمان برای رفت و آمد را تحمیل نمی‌کنیم.

آیا از قالب‌های آمادهبرای طراحی وبسایت ما استفاده می‌شود؟

خیر به هیچ عنوان. پروسه‌ی طراحی وبسایت شما از رابط گرافیکی تا کدنویسی به صورت اختصاصی و توسط تیم وبسیما اجرا خواهد شد. قالب سایت شما به صورت اختصاصی طراحی و کدنویسی می‌شود تا از امنیت، سرعت و عملکرد صحیح آن‌ مطمئن باشیم.