تماس با ما

جهت مشاوره راه‌اندازی و توسعه کسب‌وکار آنلاین با ما تماس بگیرید

آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد .ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سالها توانستیم نقش مهمی در اشتغال زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه ای در صنعت وب ایفا کنیم. در کنار این ارزش آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همانطور که از نامش پیداست تا اندازه چشمگیری تغییر دهدیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش آفرین افزایش دهیم.

تیم مشاوره طراحی سایت

در ساعات اداری (8 تا 17) روزهای شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی شما هستیم.

واحد بازاریابی دیجیتال

سئو را میتوان پیچیده‌ترین و در عین حال ساده‌ترین مفهوم موجود در ذهن کسب و کارهای اینترنتی دانست. خدمات سئو، تولید محتوا، آموزش و مشاوره وبسیما، براساس بودجه پیشنهادی شما؛ کمک می‌کند پیچیدگی‌های مسیر را به راحتی طی کرده و به سرعت پیشرفت کنید. معتقدیم که زمان در دنیای رقابت از طلا ارزشمندتر است.

در تمام حوزه‌های بازاریابی دیجیتال به ویژه تبلیغات، سئو و تولید محتوا همراه شما خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پروپوزال اختصاصی با واحد بازاریابی دیجیتال در ارتباط باشید.

تیم سئو و بازاریابی دیجیتال

از اولین تماس تا بیشترین فروش در کنار شما هستیم.

تیم سئو و بازاریابی دیجیتال

واحد پشتیبانی

سیستم مدیریت پروژه و پشتیبانی لوکسیما حاصل سالها تعهد و تجربه آژانس خلاقیت وبسیما در رفع مشکلات احتمالی مشتریان عزیز بوده است. ما تمام نگرانی‌ها و درخواست‌های شما را بررسی کرده‌ایم. خودمان را تا حد ممکن به جای مشتریان گذاشته‌ایم و یک خدمات پشتیبانی خوب، مطمئن و پاسخگو را متوقع بوده‌ایم. حاصل همه حساسیت‌ها و نکته‌سنجی‌های تیم تحلیل و توسعه وبسیما در برند جدیدی با نام لوکسیما خلاصه شده است. خدمات پاسخگو و مطمئن برای پیگیری پروژه و فرآیند پشتیبانی پس از آن.

تیم توسعه و پشتیبانی

قبل از آنکه مشکلی ایجاد شود، راه‌حلی برایش اندیشیده‌ایم.