طراحی سایت با وردپرس

ترکیبی ایده‌آل از خلاقیت، امکانات، امنیت، سرعت و سئو

بیش از 10 سال است که هسته قدرتمند وردپرس را بستری برای اجرای ایده‌های خود برگزیدیم و با ترکیبی از خلاقیت در طراحی و دانش فنی در کدنویسی، سایت‌های متعددی را در بالاترین سطح از سرعت، امنیت و سئو به مشتریان خود ارائه کرده‌ایم.

نمونه کارهای وبسیما در طراحی سایت با وردپرس

ما ترکیب مطلوبی از خلاقیت و تکنولوژی را برای توسعه کسب‌وکارهای دیجیتال خلق کرده‌ایم. به شما کمک می‌کنیم تا فرصت‌های جدیدی را در این فضا لمس کنید و همگام با دنیا، تجربه رشد، توسعه و شکوفایی را برای کسب‌وکار خود رقم بزنید. اجرای بیش از 600 پروژه موفق، همکاری با معتبرترین برندها و ارائه خدمات ویژه در پشتیبانی گواهی بر ارزش‌آفرینی وبسیما برای مشتریان است.
 

چرا وردپرس را انتخاب کرده‌ایم؟

باورهای پیشین خود را کنار بگذارید! اگر ذهنیت منفی نسبت به وردپرس دارید و تصور می‌کنید که از نظر امنیت و سرعت برای کسب و کارهای بزرگ یا فروشگاه‌های اینترنتی با محصول زیاد مناسب نیست؛ احتمالا شناخت کافی از وردپرس ندارید یا مدت زیادی از تجربه شما در استفاده از آن می‌گذرد.

سایتی که وبسیما به شما ارائه می‌کند، نسخه‌ای اختصاصی و توسعه یافته بر بستر قدرتمند وردپرس است که با کمترین استفاده از افزونه‌های رایگان و پرمیوم پیاده‌سازی شده است. با این رویکرد هر آنچه به عنوان نقطه ضعف می‌شناسیم برطرف شده و توانمندی‌های واقعی وردپرس نمایان می‌شود.

به وردپرس نه، به وبسیما اعتماد کنید…

محبوبیت جهانی وردپرس

 

1- محبوبیت جهانی وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که به صورت متن باز (Open Source) و رایگان در اختیار همه قرار گرفته است.

وردپرس در سال 2003 و به عنوان بستری برای نگارش و انتشار مقالات کار خود را آغاز کرد و در طی 20 سال با کمک جامعه گسترده‌ای از توسعه‌دهندگان در سراسر دنیا به محبوب‌ترین CMS تبدیل شد و بیش از 86 درصد از سهم این بازار را به خود اختصاص داد.

هسته قدرتمند و انعطاف‌پذیری بالا

2- هسته قدرتمند و انعطاف‌پذیری بالا

وردپرس بر بستر PHP نوشته شده و از همه امکانات این زبان قدرتمند برای توسعه و برنامه‌نویسی برخوردار است. ابزارهایی مانند گوتنبرگ، المنتور و ویژوال کامپوزر ساخت صفحات متنوع را سریع و ارزان می‌کند ولی موجب کاهش سرعت سایت خواهند شد.

در وبسیما برای طراحی سایت از این ابزارها بهره نبرده و یک صفحه‌ساز اختصاصی، سریع و کاربردی را متناسب با نیاز شما طراحی و اجرا می‌کنیم.

رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت

 

3- رعایت استانداردهای سئو در طراحی سایت

سایت‌های وردپرسی شانس بیشتری برای کسب جایگاه در سئو دارند! البته این باور درستی نیست و بهتر است بگوییم که برخی از سایت‌های طراحی شده با کدنویسی اختصاصی بسیاری از استانداردهای سئو در مدیریت آدرس‌ها و ارائه محتوا در به کاربر را رعایت نمی‌کنند.

وردپرس برآیندی از دانش و تجربه میلیون‌ها متخصص در سراسر دنیاست در نتیجه آخرین استانداردهای سئو به سرعت در آن پیاده‌سازی می‌شود.

توسعه‌پذیری و پشتیبانی وردپرس

4- توسعه‌پذیری و پشتیبانی وردپرس

شاید در زمان تصمیم‌گیری و راه‌اندازی یک سایت جدید توجه زیادی به پشتیبانی و توسعه آن در آینده نداشته باشیم ولی با گذشت 1 سال از فعالیت سایت و شروع جدی فرآیندهای فروش و بازاریابی متوجه می‌شویم که نیازهای جدیدی برای توسعه کسب و کار خود داریم.

وبسیما تا همیشه همراه و پشتیبان شما خواهد بود ولی فراموش نکنیم که وردپرس یک زبان مشترک و جهانی است که موجب می‌شود وابستگی شما به هر فرد یا شرکتی از میان برود.

امنیت بالای وردپرس

 

5- امنیت وردپرس

هسته اصلی وردپرس کاملا ایمن بوده و با به‌روزرسانی‌های مستمر خاطر شما را از امنیت آسوده می‌کند. چالش اصلی که سایت‌های وردپرسی را با بحران امنیت مواجه می‌کند استفاده از افزونه‌های متعدد و بعضا غیراستاندارد است.

تمرکز ما در وبسیما طراحی و کدنویسی اختصاصی بر بستر وردپرس است و افزونه‌هایی که به کار می‌گیریم توسط تیم فنی وبسیما و با بالاترین سطح امنیتی طراحی و اجرا می‌شود.

مشاوره رایگان

وبسیما، شرکت طراحی سایت نیست! زنجیره‌ای کامل از خلق ارزش را به شما ارائه می‌کنیم.

tamas

طراحی سایت شرکتی با وردپرس

وردپرس انتخابی منعطف و ایده‌آل برای شرکت‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی

امکاناتی که وبسیما در طراحی سایت‌های شرکتی پیاده‌سازی می‌کند عبارتند از:

  1. صفحه‌ساز اختصاصی؛ برای مدیریت صفحات مهم شامل صفحه اصلی، درباره ما و …
  2. نقشه تعاملی؛ نمایش شعب، نمایندگی، پروژه‌ها روی نقشه با قابلیت جستجو و فیلتر
  3. کاتالوگ محصولات؛ برای دسته‌بندی و نمایش محصول با امکان درج جدول اطلاعات، گالری تصاویر، دانلود کاتالوگ، ویدیوی معرفی محصول و …
  4. درخواست مشاوره؛ فرم‌ساز اختصاصی برای دریافت اطلاعات تعامل با کاربران
  5. بلاگ سازمانی؛ مجله قدرتمند با مجموعه‌ای بی‌نظیر از ابزارهای مورد نیاز در سئو
طراحی سایت شرکتی با وردپرس

سوالات متداول

آیا از قالب یا افزونه‌های آماده وردپرس در طراحی سایت استفاده می‌کنید؟

هرگز! برای حفظ امنیت، سرعت و کارایی سایت شما نیاز به طراحی و کدنویسی اختصاصی داریم. همه جزئیات و المان‌ها متناسب با سایت شما پیاده‌سازی شده و یک قالب کاملا اختصاصی تحویل خواهیم داد.

دسترسی به کدها و داده‌های خودم خواهم داشت؟

مالک مادی و معنوی طرح و کدنویسی شما هستید، سایت را پس از پیاده‌سازی بر روی سرور اختصاصی خودتان تحویل داده و به همه کدها و داده‌های آن دسترسی مستقیم خواهید داشت.

امنیت سایت را چطور تضمین می‌کنید؟

مهمترین تضمین برای شما تجربه و خوشنامی وبسیما و رضایت مشتریان پیشین است. تجربه درخشان وبسیما در ارائه خدمات به معتبرترین برندهای ایران و حفظ امنیت این سایت‌ها برای شما اطمینان خاطر ایجاد می‌کند.