کارگاه یکروزه آموزش گوگل وبمستر

گوگل وبمستر تولز یا همان google search console ابزاری رایگان ولی قدرتمند جهت مدیریت سئو سایت و بررسی آماری روند پیشرفت یا پسرفت سایت، در اختیار وبمستران قرار میدهد. با توجه به اینکه Google Webmaster Tools مستقیما از طرف خود گوگل راه اندازی و پشتیبانی شده است از اعتبار بسیار بالایی برخوردار بوده و همین امر اهمیت آموزش وبمستر گوگل را دوچندان میکند.

گوگل وبمستر به ما کمک میکند تا بدانیم ربات های آن چگونه به سایت ما دسترسی دارند و چگونه میتوان حضور بهتری در نتایج گوگل داشت.

چرا باید از Search Console استفاده کنیم؟

گوگل وبمستر در مدیریت و نگهداری سایت به ما کمک میکند تا:

  • از دسترسی گوگل به محتوای سایت و صفحات مطمئن شویم
  • محتوای جدید بر روی سایت را به گوگل معرفی کردن و او را از صفحات حذف شده سایت مطلع نماییم
  • پس از تولید محتوا و انتشار مقالات جایگاه آن در نتایج گوگل و میزان جذب بازدیدکننده را تحت نظر بگیریم
  • از بروز مشکلات احتمالی که موجب از دست رفتن جایگاه در نتایج گوگل میشود جلوگیری کنیم
  • از وجود اسپم و بدافزار بر روی سایت خود آگاه شده و جلوی هکرها بایستیم

همچنین گوگل وبمستر به ما کمک میکند تا بدانیم موتور جستجو و کاربران چگونه به سایت ما دسترسی دارند، این کار به پاسخ دهی به سوالات زیر انجام میشود:

  • با چه کلمات یا عباراتی در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده میشوید؟
  • چه کلماتی بازدیدکننده بیشتری برای شما جذب میکنند؟
  • آیا اطلاعات تماس شما، قیمت محصولات و اخبار و مقالات شما برای گوگل قابل درک بوده و در نتایج جستجو مشخص هستند؟
  • چه سایت هایی به شما لینک داده اند؟
  • آیا سایت شما استانداردهای بهینه سازی برای موبایل را رعایت کرده است؟

 

چه کسانی از دوره آموزش گوگل وبمستر بهره برده اند

برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی و ۶ کارگاه آموزش گوگل وبمستر دریچه ای برای ارتباط با برندهای مطرح حوزه وب فارسی و استارت آپ های فعال بوده است. در این دوره ها تاکنون نزدیک به ۷۰ استارت آپ فعال شرکت داشته اند و بیش از ۵۰ برند شناخته شده متخصصین خود را برای یادگیری بیشتر به این فضای آموزشی ارزشمند فرستاده اند. در اینجا تنها گزیده ای از این برندها را مشاهده میکنید.

برندهای شرکت کرده در کارگاه آموزش سئو

چه کسانی باید در دوره آموزش گوگل وبمستر شرکت کنند؟

هرکسی که وبسایت دارد یا مدیر یک سایت است میتواند از آموزش های این دوره بهره ببرد. مهم نیست در سطح حرفه ای باشید یا مبتدی امکانات گوگل وبمستر مورد استفاده شما خواهد بود.

1- مدیر شرکت ها یا وبسایت های بزرگ

حتی اگر بصورت مستقیم از این ابزار استفاده نمیکنید و مدیریت و بهینه سازی سایت را به نیروهای متخصص واگزار کرده اید، برخورداری از این دانش مهمترین ابزار شما برای نظارت بر کارایی و توان آنها خواهد بود. میتوانید گزارشات سایت را بصورت مستقیم دریافت کرده و بر روند پیشرفت و توسعه تجارت خود نظارت کنید.

2- متخصصین سئو و بازاریابی محتوا

بعنوان کسی که مستقیما مسئول سئو و بهینه سازی یک وبسایت است؛ میتوانید بهره زیادی از امکانات گوگل وبمستر ببرید. جایگاه خود در نتایج گوگل را تحت نظر گرفته و ارتقا دهید، نقاط ضعف و قوت سایت خود را شناسایی کنید و استراتژی محتوایی سایت را بهینه کنید. تاثیر فعالیت های گوناگون را بر کسب جایگاه تحت نظر گرفته و بهترین استراتژی ها را شناسایی کنید.

مدیریت عنوان ها و متاها، نقشه سایت، فایل Robots.txt، میزان دسترسی گوگل و تعداد ایندکس صفحات از مواردی هستند که برای سئو سایت شما ضروری خواهند بود.

3- مدیر سایت یا سردبیر

بعنوان مدیر سایت شما باید همیشه از سلامت سایت خود مطمون باشید. مشکلاتی مانند خطاهای سرور، صفحات 404، سرعت پایین سایت و یا حملات هکرها همگی در پنل گوگل وبمستر قابل مشاهده و بررسی هستند.

4- طراح سایت و کدنویس

یکی از مهمترین درخواست های مشتریان استفاده از نشانه گذاری ها در کدنویسی و یا بهره گیری از سرویس هایی همچون AMP در آن است. بعنوان کدنویس و طراح سایت میتوانید صحت پیاده سازی کدها را تحت نظر گرفته و خطاهای احتمالی را برطرف نمایید.

گواهی شرکت در دوره گوگل وبمستر

سرفصل های آموزش در دوره گوگل وبمستر

مرحله اول – راه اندازی و معرفی

در این مرحله کلیه فعالیت های لازم برای شروع کار با گوگل وبمستر و معرفی یک سایت جدید را به شما آموزش میدهیم. تصور بر این است که سایت به تازگی در گوگل وبمستر معرفی شده و هنوز اطلاعات آماری آن تکمیل نشده است. حتی اگر قبلا سایت خود را معرفی کرده اید به این چک لیست نیاز خواهید داشت.

  • روش های معرفی سایت به گوگل
  • تعیین دامنه اصلی سایت
  • تعیین دسترسی های و کاربران کنسول
  • تعیین هدف گذاری محلی یا International Targeting
  • تعیین میزان دسترسی ربات های گوگل به سایت
  • تنظیمات مدیریتی گوگل وبمستر
  • معرفی نقشه سایت و بررسی صحت عملکرد آن
  • بررسی فایل robots.txt و انجام تنظیمات آن
  • معرفی صفحات اصلی سایت به گوگل وبمستر برای ایندکس سریعتر
  • آشنایی کامل با ابزار Fetch & Render
  • بررسی وضعیت ایندکس سایت

مرحله دوم – نگهداری و نظارت

در این مرحله با نحوه استفاده و مدیریت بخش های مهمی از گوگل وبمستر آشنا خواهیم شد که برای حفظ سلامت و بهبود عملکرد سایت بسیار ضروری هستند:

  • بررسی عنوان و توضیحات صفحات و ایرادات یا تکراری بودن آنها
  • مدیریت Sitelinks یا لینک های مهم سایت که در گوگل نمایش داده میشوند
  • بررسی و مدیریت لینک ها ورودی به سایت
  • بررسی وضعیت ایندکس صفحات
  • بررسی چگالی کلمات سایت و کاربرد آن
  • شناسایی منابع محدود شده در گوگل
  • حذف صفحات از ایندکس گوگل
  • معرفی صفحات جدید در گوگل

مرحله سوم – مدیریت حرفه ای گوگل وبمستر (دوره تکمیلی)

  • بکارگیری تکنیک های نشانه گذاری و مدیریت آنها در گوگل وبمستر شامل Structured Data, Rich Cards, AMP و آشنایی کلی با پیاده سازی Schema
  • آموزش کار با ابزار Structured Data Testing Tool
  • آنالیز دقیق اطلاعات آماری گوگل وبمستر برای شناسایی صفحات و کلمات ارزشمند، شناسایی پتانسیل های جدید، تحلیل اطلاعات و تصمیم گیری
  • مدیریت لینک های ورودی به سایت و نحوه کار با ابزار Disavow Links
  • مدیریت بخش Blocked Resources و تکنیک های عملی استفاده از Robots.txt در استراتژی محتوایی
  • آنالیز دقیق Crawl Errors و Crawl Stats جهت شناسایی مشکلات سایت و روش های برطرف کردن آنها
  • آموزش نحوه صحیح انتقال سایت به دامنه جدید، بدون از دست رفتن سئو
  • آموزش نحوه صحیح تغییر قالب یا CMS سایت با کمترین کاهش رتبه در نتایج گوگل
  • بررسی موبایل فرندلی بودن سایت و کاربری آسان سایت در موبایل
  • بررسی و بهینه سازی سرعت سایت و صفحات
  • لوکال سئو و ثبت سایت در نقشه گوگل جهت نمایش در نتایج جستجو

دوره اول آموزش گوگل وبمستر برگزار شد

روز پنجشنبه 18 شهریور 95 اولین دوره از کارگاه آموزش گوگل وبمستر با حضور 9 نفر از علاقه مندان برگزار شد. در این دوره تمامی مباحث مرحله اول و دوم و دوره تکمیلی بصورت کامل آموزش داده شده و در پایان جزوه و فیلم آموزشی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. در پایان نیز عکسی به یادگار گرفتیم.

 

گزارش دوره دوم آموزش گوگل وبمستر

دوره دوم آموزش گوگل وبمستر در تاریخ 15 مهرماه 95 و از ساعت 9 الی 13:30 و با حضور 11 نفر برگزار گردید. در این دوره شکل کلی درس و ساختار ارائه آن بهتر شده و فیلم آموزشی با کیفیت بسیار بالایی تهیه گردید. همچون گذشته شرکت کنندگان دوره گوگل وبمستر هرکدام با تجربیات و سوالات گوناگونی پای به این کارگاه گذاشته بودند که از نظر من این اشتراک تجربیات بسیار گرانبها و ارزشمند است.

مرتضی رسول خانی که سابقه آشنایی با ایشان را از دوره سئو 2016 نیز داشته ایم، فعالیت های بسیار در عرصه وب فارسی داشته و از هر دری که سخن بگویید تجربیات خود را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. همین دقت و سابقه موجب میشود که سوالاتی کاربردی و آموزنده در جلسات مطرح کند. مرتضی در مورد کلاس روز پنجشنبه میگوید:

کلاس عالی و کاملی بود به نظر من افرادی که می خوان سئو رو یاد بگیرن بهتره کلاس وبمستر تولز و سئو رو برن.
بنده تو کلاس سئو بودم ولی با اومدن به این کلاس دقیقا دانشم در رابطه با سئو بیشتر شد نه تنها فقط به خاطر دانش بلکه این دو مورد تکمیل کننده همدیگه هستند.

 

در این دوره آقای سعید محسن زاده نیز حضور داشتند، ایشان که سه سال است با همیار وردپرس همکاری میکنند و در دو سال اخیر مدیر سایت مارکت وردپرس بوده اند در مورد دوره گوگل وبمستر میگویند:

سلام خدمت جناب اسماعیلی و همکاران محترمشون در وبسیما
از شرکت در این دوره بسیار راضی هستم و صمیمانه سپاسگزارم از جناب اسماعیلی بابت انتقال حجم بالای مطالب کاربردی و مفید، انصافا هم در بحث آموزش و انتقال دانش و هم پذیرایی همه‌ خیلی خوب و عالی بود. تجربه خوبی در وبسیما برای اینجانب رقم خورد و باعث شد راغب بشم در دوره‌های دیگر نیز شرکت کنم. گوگل وبمستر تولز یکی از پیشنیازها و هم نیازهای وبمستری هست و به تمام همکاران و دوستان عزیزم توصیه می کنم در کنار سئو از این ابزار قدرتمند هم بهره مند بشند.
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید، به امید دیدار مجدد در دوره های بعدی

دوره سوم آموزش Search Console برگزار شد

دوره سوم گوگل وبمستر در روز پنجشنبه 20 آبان 95 از ساعت 10 صبح تا 14:00 و با حضور 10 شرکت کننده برگزار شد. در این دوره بخشی از شرکت کنندگان کسانی بودند که دوره سئو و تولید محتوا را نیز شرکت کرده بودند. در میان آنها آقای خالوئی نیز حضور داشت که نظرات خود را در مورد این دوره این چنین بیان کرده است:

به روز ، دقیق ، کامل و درست
این دوره دومین حضور بنده در آکادمی وبسیما بود و به جرات می تونم بگم وبسیما تبدیل به مرجعی شده تا برای بدست آوردن تمام اطلاعات مورد نیازم بهش مراجعه کنم . با توجه به سرعت پیشرفت و تغییرات مداوم فضای اینترنت و عدم وجود اطلاعات کامل و درست ، تنها جایی که تونستم اطلاعات به روز و درستی رو پیدا کنم وبسیما بود .
نحوه آموزش و انتقال اطلاعات ،صبر و بردباری در پاسخگویی به سوالات به نظرم در بهترین سطح ممکن بود .
سپاس از شما

در پایان به رسم همیشه عکسی به یادگار گرفتیم.

 

جناب آقای صفرزاده از شرکت کنندگان دوره سوم گوگل وبسمتر، آشنایی قدیمی با وبسیما داشتند و حتی دو سال پیش طی یک جلسه مشاوره به دفتر وبسیما مراجعه کرده بودند. شنیدن تجربیات و موفقیات ایشان طی این دو سال و لطف ایشان مبنی بر نقش وبسیما در این پیشرفت بسیار لذت بخش بود. در ادامه نظر ایشان در مورد دوره گوگل وبمستر را می خوانید:

سلام
سالهاست که مقالات وب سایت وبسیما را مطالعه می کنم و نیز به علاقه مندان به سئو و وبمستری معرفی می کنم.
نتیجه آن هم حضور در لینک های نخست پیج اول گوگل در 90 درصد سایتهایی که دارم است.
افتخار داشتم در 20 آبان 95 به صورت حضوری در کارگاه یکروزه آموزش گوگل وبمستر تولز شرکت نمایم.
یقین دارم مواردی که در این کارگاه آموزش داده شد در ثابت ماندن سایت هایم در صفحه اول گوگل و نیز شگردهای جالبی که برای یافتن کلمات کلیدی و افزایش بازدید کننده و تبدیل بازدید کننده به خریدار ، با سرویس گوگل آنالیتیک یاد داده شد باعث افزایش فروش محصولاتمان شود.
در کل روش آموزشی آقای اسماعیلی به صورتی است که در حین آموزش تئوری سرفصل های ارائه شده ، تسلط کاملی هم بر انجام عملی مباحث دارند.
از پاسخ دادن به موضوعات مختلف سئو در این دوره توسط جناب اسماعیلی کاملا مشخص است که ایشان سعی در پیشرفت و توسعه کار دانشجویان دوره دارند .
امیدوارم بتوانم به زودی در دوره های دیگر وبسیما شرکت نمایم.

 

دوره چهارم گوگل وبمستر در شتاب دهنده آواتک

در تاریخ 1 آذر 95 به درخواست شتاب دهنده آواتک و در محل این شرکت در دانشگاه تهران، چهارمین دوره آموزش گوگل وبمستر برگزار شد. در این دوره تیم های استارت آپی که در چرخه چهارم قرار شتاب دهنده آواتک بودند شرکت داشتند. سطح رضایت بالای شرکت کنندگان این دوره پایه گذار همکاری های بیشتر وبسیما و آواتک در آینده گردید.

استارت آپ های شرکت کرده در این دوره تیم های مانیشن، هایپرکا، نظربین، رونگار، کالنتیفای و اوتکس بودند، در پایان دوره عکسی به یادگار با شرکت کنندگان دوره گرفتیم.

چهارمین دوره آموزش حرفه ای گوگل وبسمتر در آواتک

دوره پنجم آموزش گوگل وبمستر و استقبال چشم گیر شما

پنجمین دوره آموزش حرفه ای گوگل وبمستر در قالب دوره جامع سئو و طی همکاری مشترک وبسیما و فضای کاری اشتراکی زاویه برگزار گردید. این دوره 14 بهمن 1395، در دانشگاه تهران و با حضور 24 شرکت کننده برگزار شد که تجربه ای متفاوت برای ما رقم زد. حضور فعالان و متخصصین در این دوره موجب شد سوالاتی تخصصی و دقیق مطرح شده و بحث هایی بسیار کاربردی شکل گیرد.

سید محمد صفوی که از بوشهر برای شرکت در دوره آموزش گوگل وبمستر به تهران سفر کرده بود، در زمینه طراحی سایت و سئو فعال می باشد. نظر ایشان در مورد تجربه حضور در این دوره به شرح زیر است:

سلام. خسته نباشید
دوره خوبی بود . فقط اگه بشه کارگاه عملی باشه و در پایان یکساعت کل مباحث رو توسط شرکت کنندگان نیز قدم به قدم انجام شود خیلی خوب میشه تا بشه نتیجه گیری کرد . و ضمن اینکه اگه بصورت مطالعه موردی از اول دوره تا پایان دوره یه سایت رو به صورت نمونه روش سئو انجام داد از صفر تا صد عالی میشه تا اینجور در محیط واقعی چالش ها رو بهتر متوجه بشیم.
در کل خیلی دوره خوبی بود البته هزینه ها بالاست و امیدوارم کد تخفیفی داده بشه برای کسایی که 3 دوره شرکت میکنن. همچنین دوره سوم سئو هم قبل سال تو اسفند ماه برگزار بشه خیلی خوب میشه تا در تعطیلات سال نو بتونیم کل مباحث رو مرور کنیم .
ممنونم از جناب امین اسماعیلی عزیز . امیدوارم دوباره بتونم در دوره بعد شرکت کنم .

در پایان دوره عکسی به یادگار گرفتیم.

آموزش حرفه ای گوگل وبمستر

ششمین دوره آموزش حرفه ای گوگل وبمستر برگزار شد

ششمین دوره آموزش حرفه ای گوگل وبمستر در تاریخ ۳ شهریور 96 با همکاری زاویه در دانشگاه تهران برگزار شد. در این دوره هر سه سطح کار با ابزار گوگل وبمستر به صورت کامل ارائه شده و در پایان فیلم دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. آقای شاملو تجربه حضور در این دوره را اینچنین بیان کرده است:

اگر حاضرین در عکس بدونند چه چیزی یاد گرفتند لحظه ای از درآمدزایی میلیون دلاری در بازه 3 ساله غفلت نمیکنند.
این چیزی که اینها یاد گرفتند تئوری های بی مصرف دانشگاه نیست….
اینها قلب روز امروز رو در دست دارند.امیدوارم متوجه باشند که صاحب چه چیزی شدند.

دوره آموزش کار با سرچ کنسول

هشتمین دوره گوگل وبمستر با همکاری شتاب دهنده دیموند

هشتمین دوره آموزش حرفه ای گوگل وبمستر در تاریخ ۲۱ دی 96 در دانشگاه تهران و با همکاری شتاب دهنده دیموند برگزار شد. در این دوره هر سه سطح کار با ابزار گوگل وبمستر به صورت کامل ارائه شده و در پایان فیلم دوره در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. در پایان عکسی به یادگار گرفتیم که در ادامه مشاهده میکنید.
هشتمین دوره آموزش گوگل وبمستر در شتاب دهنده دیموند

 

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم سوال شما توسط کارشناسان وبسیما پاسخ داده شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود
نام و نام خانوادگی نام و نام خانوادگی به فارسی
آدرس ایمیل sample@domain.com
تلفن همراه 09 XX XXX XXXX
متن نظر
ثبت دیدگاه
  • سیدمحسن موسوی
    09/09/2019

    باسلام خمت شما

    ببخشین یه پیام در وبمستر گوگل اومده تحت عنوان

    Hacked: Content injection

    و این ادرس از سایت من رو هم زده:

    ***
    هیچ موردی هم تو این صفحه نیست که مشکل داشته باشه از لحاظ امنیتی و…
    میخواستم اگه اطلاعی دارین یه راهنمایی بفرمایین باید چیکار بکنم.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      21/09/2019

      سلام دوست عزیز
      در صفحه شما لینک های زیادی وجود دارد که به سایت های خبری و مجله های سرگرمی هستند و همه آنها در صفحه پنهان شده است. این اتفاق ممکن است به دلیل ورود اشتباه اطلاعات و البته کپی کردن مطالب از سایت های دیگر باشد. این رفتار یعنی مخفی کردن لینک ها در صفحه را گوگل به عنوان هک سایت شما شناسایی کرده است. اگر توسط خود شما انجام نشده پیشنهاد میکنیم یک بازبینی اساسی در امنیت و کدهای سایت انجام دهید.

  • milad bakhoda
    31/01/2018

    من با اینکه میدونم بیشتر ار 50 درصد مطالب این کارگاه بلدم ثبت نام کردم تا بیشتر استفاده کنم از علم مهندس اسماعیلی و دوستانی که شرکت میکنند

    • وبسیما
      WEBSIMA
      31/01/2018

      نظر لطف شماست دوست عزیز.
      امیدوارم که این کارگاه براتون مفید و موثر باشه

  • hassan hamidi
    30/01/2018

    سلام ای کاش وب سیما همانند دوره ویدوی جدید که منتشر کرده بیاد و از همیتن کارگاه یک دوره ویدویی اماده کنهوانلاین منتشر کنه چون ما که در شهرسان هستیم خیلی سخت هست برامون تا در کارگاه های شما شرکت کنیم

    • Milad Hashemi
      WEBSIMA
      30/01/2018

      سلام دوست عزیز
      پیشنهاد بسیار خوبی هست ما هم قصد داریم این دوره رو به صورت ویدیویی ارایه بدیم. ولی همانطور که احتمالا میدونید به زودی پنل وبمستر تغییرات زیادی میکنه و ما منتظر هستیم که این تغییرات نهایی شوند.

  • امیر موسوی
    08/01/2018

    اگر لیست قیمت دوره های مختلف شبکه، زیرساخت و امنیت(مثلا در موسسه سایبرتک) که اتفاقا بسیار تخصصی تر از کنسول های جستجوی گوگل یا SEO هستند را مختصرا بررسی کنیم متوجه می شویم که یک دوره 50 ساعته در lab و پشت سیستم حدود 1 تا 1.2 میلیون تومان قیمت داره. به نظر خودتون رقم 400 هزار تومان برای 4 ساعت آموزش وب مستر زیاد نیست؟ ضمن اینکه شما آموزش عملی پشت سیستم هم ندارین.
    با عرض پوزش در پست قبلی خودم بجای 50 ساعت نوشته بودم 5 ساعت. لطفا بجای اون نظر این پست را قرار دهید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      09/01/2018

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظر خود را به صورت مستقیم و انتقادی بیان کردید بینهایت سپاس گزاریم. تفاوت اصلی میان دوره های برگزار شده توسط وبسیما با موسسات دیگر یا آموزشگاه های فنی و حرفه ای تمرکز بر دانش و تجربه ی کاربردی است. در این دوره ها در مورد مفاهیم اولیه و اطلاعات غیرکاربردی صحبتی نمیکنیم و در طول ۴ ساعت هر آنچه که مورد نیاز شماست آموزش داده میشود. شاید بتوان گفت تاثیر این کارگاه ۴ ساعته به اندازه یک دوره ۴۰ ساعته در آموزشگاه ها باشد و گواه این موضوع رضایت ۱۰۰ درصدی شرکت کنندگان در این کارگاه هاست.
      علاوه بر این دانشی که در این مجموعه ارایه میشود یک دانش همگانی نیست و مجموعه های بسیار کمی هستند که بتوانند این محتوای ارزشمند را با ساختاری قابل درک و کاربردی به مخاطبین خود عرضه کنند ولی برای آموزش شبکه میتوان چند ده شرکت یا آموزشگاه معتبر پیدا کرد.
      با این وجود رسالت وبسیما همواره افزایش دانش عمومی و ایجاد فضای رقابتی سالم برای فعالیت در حوزه وب بوده است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکرده ایم. اگر شرکت در این دوره هدف شماست ولی از نظر هزینه با مشکل مواجه هستید به همکاران ما اعلام کنید شرایط خاصی را برای شما لحاظ خواهند کرد.

    • بهمن پاشا
      27/01/2018

      کاملا موافقم با این دوستمون ، من خودم شخصا علاقه ی زیادی به حضور در این نوع کلاس ها دارم ، ولی واقعا هزینش بالاست و تقریبا برای من غیر ممکنه ، ضمنا حالا که به سلامتی فروشگاه شما راه اندازی شده ، مسلما تمرکز اصلی واحد محتوای شما به سمت فروشگاه خواهد بود و احتمالا محتواهای به روز و کامل را فقط در بخش فروشگاه وب سیما خواهیم داشت تا در بخش مقالات ، و این واقعا ناراحت کنندست 🙁

      • وبسیما
        WEBSIMA
        27/01/2018

        سلام دوست عزیز
        تلاش ما همیشه ارایه محتوای آموزشی و البته تخصصی به دوستان بوده و از مسیرهای مختلفی این کار رو انجام میدیم. اتفاقا بعد از راه اندازی فروشگاه بخش مقالات وبسیما فعالیت بیشتری داشته و به صورت مستمر در حال تهیه و نشر محتوای آموزشی است.
        قصد داریم در سال ۹۷ محتوای آموزشی ویدیویی بیشتری تولید کنیم تا هم هزینه و هم روش دسترسی به آنها برای شما عزیزان راحت تر از گذشته باشد. در این مسیر پیشنهادات شما میتواند کمک بسیاری برای بهبود کار شود.

  • milad bakhoda
    13/11/2017

    ثبت نام کردم تو اوج مشغله کاری و بی پولی چون صد د صد ارزش داره

    • وبسیما
      WEBSIMA
      13/11/2017

      سلام دوست عزیز
      امیدوارم بهترین نتیجه رو از این کارگاه کسب کنید

  • احمد -
    03/11/2017

    سلام
    منظورشما کدهای قالب هستش آخه از 9 ارور به 14 ارور رسیده اگه منظور قالب هست من از قالب آماده که خریدم دارم استفاده می‌کنم خدایی من زیاد سر در نمیارم همین خطاها قبلا باعث شد من کلی پول بابت هاست و دامنه قبلیم داده بود رو درو بریزم و دباره دامنه و هاست خرید و دوباره شروع کردم ایندفعه از لوکال همه چیز رو ساختم تا دیگه باهانه‌ای نباشه ولی من می‌بینم باز خطای 404 رو برام گوگل می‌فرسته چی کار کنم همش در کنار آدرس‌ها feed هستش

    • وبسیما
      04/11/2017

      سلام دوست عزیز
      بله این خطا از قالب شماست. اگر آدرس یکی از صفحاتی که دارای این خطا هستند ارسال کنید بهتر میتوان بررسی کرد.

  • احمد
    23/10/2017

    سلام منظور رو متوجه نشدم من می‌گردم چیزی پیدا نمی‌کنم اینجا حرف از feed یا همان rss میزنه آیا ممکنه به صفحات که لینک داخلی دادم مثلاً من بیام به وردپرس لینک یک صفحه دیگه یا همان صفحه رو بدم به این صورت پیش امده باشه
    یا منظور از سایت قالب هستش آخه قالب رو من خریداری کردم کسی کد نویسی نکرده پولی هم ندارم که بخوام بدم کسی کد نویسی کنم این گوگل وبمستر این‌گونه پیام ها روداد باعث شد من یک سایتم رو که کلی پول خرج کرده بودم ولش کنم دوباره هاست و دامنه تهیه کردم بعد امدم برای اینکه با این خطاها روبه رو نشم از لوکال هاست استفاده کردم و بسته نصبی رو در هاست نصب کردم حالا نمی‌دونم که مشکل چیه

  • احمد
    19/10/2017

    سلام ببخشید من اصلاً آدرسی رو ننوشتم که بد باشه بخوام پاک کنم گوگل وبمستر چند ارور رو به من نشودن داده می‌گه که اینا جزء خطای 404 هست من نمی‌دونم دلیل چیه به نظر شما خوب تنظم نبودن yoast ممکنه باشه مثلاً به این صورت بهم ارور داده
    category/online-tutorials/feed/websima.com/design-news-site-sahifa / اگه بگید مشکل چیه ممنون میشم با تشکر از شما که همیشه پاسخ میدین

    • وبسیما
      WEBSIMA
      20/10/2017

      سلام دوست عزیز
      بنظر میاد خطایی در کدهای سایت شما باشه که داره به صفحات ناموجود لینک میده. اگر صفحه مرجع لینک را بررسی کنید میتونید مشکل را پیدا کنید.

  • شاهرخ
    28/08/2017

    اگر حاضرین در عکس بدونند چه چیزی یاد گرفتند لحظه ای از درآمدزایی میلیون دلاری در بازه 3 ساله غفلت نمیکنند.
    این چیزی که اینها یاد گرفتند تئوری های بی مصرف دانشگاه نیست….
    اینها قلب روز امروز رو در دست دارند.امیدوارم متوجه باشند که صاحب چه چیزی شدند.

  • فرزانه
    23/08/2017

    سلام
    کارگاه بعدی کی تشکیل میشه؟
    من همیشه دیر مطلع میشم اگه میشد زمانبندی کراگاهها تا پایان سال رو بذارید کسایی که میخوان از شهرستان بیان راحتتر برنامه ریزی میکنن

    • وبسیما
      WEBSIMA
      30/08/2017

      سلام دوست عزیز
      برگزاری کارگاه ها معمولا یک یا دو هفته قبل مشخص میشود و در سایت و تلگرام و اینستاگرام وبسیما اطلاع رسانی میشود. متاسفانه برای دوستانی که از شهرستان تشریف میاورند کمی برنامه ریزی سخت میشود ولی تلاش میکنیم برنامه ی برگزاری دوره ها را منظم تر ارایه کنیم.

  • مسعود
    28/07/2017

    الان منظورتون از دوحالت کدوم دو حالته؟؟؟ قبلنا تو کامنتها گفته بودید که به چهار حالت. منم الان چهار حالت رو ثبت کردم و تمام اموزشها رو خوندم. ولی یه مشکل دیگه احساس میکنم هست. اینکه پست ها فقط سامبیت میشن و ایندکس نمیشن تو سایت مپ. طبق آموزشها من هرچهاردامنه رو تو گوگل وبمستر ثبت کردم و همشون به *** ریدایرکت میشن اما فقط برای دامنه اصلی که مشخص کردم نفشه سایت معرفی کردم آیا باید برای بقیه هم نقشه سایت رو معرفی کنم؟؟؟ کد ریدایرکت منم این:

    RewriteEngine On
    RewriteCond %{SERVER_PORT} 80
    RewriteRule ^(.*)$ https://***.com/$1 [R,L]

    آیا این کد مشکل داره؟؟؟؟؟
    ممنون میشم ی راهنمایی جامع بکنید.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      30/07/2017

      سلام دوست عزیز
      تمام مواردی که گفتید درست هست و کار درستی انجام دادید. چند وقته سایت راه اندازی شده؟

  • مسعود
    22/07/2017

    سلام وقت بخیر. تو کامنتها دیدم گفتید که سایتی که SSl رو باید 4 حالت زیر رئ تو وبمستر ثبت کرد.
    http ://site.ir/
    https ://site.ir/
    http ://www .site.ir/
    https ://www .site.ir/

    سوالم اینجاست که آیا این ما سایت رو با www و بدونwww صبت میکنیم گوگل به عنوان دو آدرس متفاوت نمیشناسه؟ چون خیلی از جاها گفتن که این دوتا دوتا آدرس مختلف میشن و ضرر داره! ممنون میشم راهنمایی کنید.

    این هم توضیح بدم که الان سایت ما با www ریدایرکت میشه به بدون www.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      23/07/2017

      سلام دوست عزیز
      سایت را با دو حالت ثبت میکنید و به گوگل اعلام میکنید که کدام دامنه اصلی شماست. پیشنهاد میکنم مقاله دامنه اصلی سایت را مطالعه کنید.

  • محمد
    15/05/2017

    بسیار عالی

  • محمد
    09/05/2017

    با عرض سلام و خسته نباشید
    ببخشید امکان تهییه این دوره به صورت فایل ویدویی امکان داره ؟؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      10/05/2017

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر خیر ولی ممکنه در آینده این امکان رو فراهم کنیم

  • رضا
    26/04/2017

    با عرض سلام. اخیرا اقدام به تغییر آدرس سایت کردیم و در شروع بازدید به شکل چشمگیری افزایش پیدا کرده ولی الان با افت شدیدی مواجه شده. در نمودار سایت مپ گوگل وبمستر هم تعداد سابمیتها با انتشار مطالب بالا میره ولی تعداد ایندکس ها تغییری نمیکنه. خواهشا راهنمایی و پشتیبانی بفرمایید.
    با تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      28/04/2017

      سلام دوست عزیز
      این تغییر آدرس را به چه طریقی انجام دادید؟ آیا از پنل گوگل وبمستر به گوگل اطلاع دادید که آدرس شما تغییر کرده است؟

  • علی
    15/03/2017

    دورد , دوره بعدی شما کی هست؟ چطوری میشه اطلاع پیدا کرد

    • وبسیما
      WEBSIMA
      15/03/2017

      سلام دوست عزیز
      دوره ها از اردیبهشت 96 مجدد آغاز میشن. شما با عضویت در کانال تلگرام وبسیما با آی دی websimaca میتونید از زمان دقیق برگزاری دوره ها مطلع شوید

  • میلاد
    11/03/2017

    ببخشید من خطا 404 رو در remove url به عنوان جذف قرار دادم ولی هنوز حذف نمی‌شه و باز همون خطا توسط گوگل در گوگل وبمستر برام می‌یاد چه‌کار باید بکنم
    دوم اینکه می‌خواستم بدونم من که چند دامنه با نام اصلی خرید کردم بعد‌ها که سایت‌هاخراب بودن بعنی دیگه توسط گوگل ایندکس نشد من دوباره با نام خودم یک دامنه دیگه ثبت کنم آیا توسط گوگل شناسایی می‌شه اسمم و دامنه جدید بنده دوباره ایندکس نخواهد شد یا اینکه چنین چیزی نیست چون من شنیدم که دامنه که در لیست سیاه گوگل قرار بگیره و اون صاحب دامنه‌رو می‌شناسه و اگر دامنه دیگری هم خریداری بکنه اون دیگه توسط گوگل ایندکس نخواهد شد اینو می‌گم چون اشتباهاتی انجام دادم بخاطر بی‌تجربه‌گیم

    • وبسیما
      WEBSIMA
      13/03/2017

      سلام دوست عزیز
      اگر خطا را برطرف کردید مشکلی نیست. معمولا چند ماه طول میکشه که گوگل این تغییرات را در بخش crawl errors اعمال کند
      این موضوعی که گفتید در مورد دامنه ها و نام خریدار درست نیست و فکر نمیکنم تاثیری داشته باشه

  • الهه
    22/02/2017

    تشکر میکنم از پاسختون
    بله همه 6 مورد من روی https ://www .site.ir/ ریدایرکت میشه . و طبق آموزش های شما من 4 مورد اولی که فرمودید و قبلا ایجاد کردم
    الان حدود یک ماه میشه و جدید نیستش. نمیدونم کجای کار و اشتباه کردم و یا مشکل از کجاست که آمار و لود نمیکنه

    • وبسیما
      WEBSIMA
      25/02/2017

      خواهش میکنم دوست عزیز
      آمار را در پنل کدام یک از سایت ها مشاهده میکنید؟ در پنل آدرسی که به عنوان آدرس اصلی مشخص کردید به دنبال آمار باشید

  • الهه
    21/02/2017

    ببخشید یک سوال دیگه من در گوگل وب مستر سایت و ثبت کردم اما هیچ دیتایی خیلی وقته نیومده، فکر میکنم یک مشکلی وجود داره
    امکانش هست به شما دسترسی بدم که برای من ببینید مشکل از کجاست و راهنماییم کنید؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/02/2017

      چند وقته که توی وبمستر ثبت کردید؟

  • الهه
    21/02/2017

    سلام
    وقت بخیر
    طبق آموزش ما برای کسی که سایتش https هست باید چند مورد در وب مستر ثبت بشه؟
    6 مورد؟
    http ://site.ir/
    https ://site.ir/
    http ://www .site.ir/
    https ://www .site.ir/
    www .site.ir
    site.ir
    بعد فقط باید رفت تو اون دومین اصلی و توی site sitting دومین اصلی (مثلا برای من https ://www .site.ir/ اصلی هست ) و در قسمت Preferred domain بزنیم Display URLs as www .site.ir و در بقیه نیازی نیست؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/02/2017

      سلام دوست عزیز
      4 تای اول درسته ولی اون دوتای آخر که بدون / هست نیازی نیست. در واقع این بخش رو باید سایت شما مدیریت کنه که ادرس ها با / و بدون / بصورت مجزا باز نشن و یکی روی دیگری ریدایرکت بشه

  • میلاد
    13/02/2017

    تولید نکردین یا نمی‌دین
    اگه تولید شدش هست خواهشاً من می‌خوام
    ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      14/02/2017

      فیلم دوره های پیشین هست ولی برنامه ای برای انتشار آنها در فضای اینترنت و یا فروش آنلاین نداریم. این فیلم ها صرفا برای شرکت کنندگان دوره ها و مرور مطالب تهیه شدند

  • میلاد
    12/02/2017

    سلام
    من راهم دور وشرایط حضوری در این دوره رو ندارم اگه فیلم این دوره گوگل وب مستر و خود سئو به طور کامل رو دارید با قیمت بگید که بنده بخرم
    ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      13/02/2017

      سلام دوست عزیز
      متاسفانه در حال حاضر امکان ارائه فیلم های آموزشی رو نداریم و فقط دوره ها بصورت حضوری برگزار میشن

  • سید محمد صفوی
    04/02/2017

    سلام. خسته نباشید
    دوره خوبی بود . فقط اگه بشه کارگاه عملی باشه و در پایان یکساعت کل مباحث رو توسط شرکت کنندگان نیز قدم به قدم انجام شود خیلی خوب میشه تا بشه نتیجه گیری کرد . و ضمن اینکه اگه بصورت مطالعه موردی از اول دوره تا پایان دوره یه سایت رو به صورت نمونه روش سئو انجام داد از صفر تا صد عالی میشه تا اینجور در محیط واقعی چالش ها رو بهتر متوجه بشیم.
    در کل خیلی دوره خوبی بود البته هزینه ها بالاست و امیدوارم کد تخفیفی داده بشه برای کسایی که 3 دوره شرکت میکنن. همچنین دوره سوم سئو هم قبل سال تو اسفند ماه برگزار بشه خیلی خوب میشه تا در تعطیلات سال نو بتونیم کل مباحث رو مرور کنیم .
    ممنونم از جناب امین اسماعیلی عزیز . امیدوارم دوباره بتونم در دوره بعد شرکت کنم .

    • وبسیما
      WEBSIMA
      04/02/2017

      سلام دوست عزیز
      در طول دوره تلاش میشه که هر بخش متناسب با کاربرد اون همراه با یک مثال از فضای واقعی و از یک وبسایت فعال باشد. طرح تمام مثال ها بر روی یک سایت ممکن است کاربردی نباشد و یا برای برخی از شرکت کنندگان جذابیت نداشته باشد. پیشنهادات شما را در دوره های آتی مورد نظر قرار میدهیم و حتما از آنها برای بهبود محتوای آموزشی استفاده خواهیم کرد.
      دوره های آینده وبسیما از طریق خبرنامه، تلگرام و اینستاگرام به شما اطلاع رسانی خواهد شد و باعث افتخار ماست که بتوانیم پذیرای شما در دوره های پیش رو باشیم.

  • Farshad
    18/01/2017

    سلام
    خسته نباشید میخواستم بدونم چیجوری میتونم توی این دوره آموزشی شرکت کنم؟
    و بعد از پایان دوره مدرکی دریافت میکنیم؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      18/01/2017

      سلام دوست عزیز
      این دوره در حال حاضر به تنهایی مدرکی نداره، اگر در دوره جامع سئو شرکت کنید مدرک دریافت خواهید کرد. دوره بعدی گوگل وبمستر 14 بهمن برگزار میشه و شما میتونید همین الان با مراجعه به صفحه دوره جامع سئو اطلاعات تکمیلی را دریافت کنید.

  • مسعود حقانی
    23/11/2016

    در قسمت اول ارائه که مربوط به راه اندازی وبمستر بود متوجه شدیم که چند تا نکته رو رعایت نکردیم اما در کل چون قبلا برای سایت مانیشن راه مراحل رو طی کرده بودیم، بخش اول برای ما خیلی کاربردی نبود. اما مجموعا دوره خوبی بود.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      25/11/2016

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظرات خودتون رو با ما و سایر دوستان به اشتراک گذاشتید متشکرم.

  • صفرزاده
    15/11/2016

    سلام
    سالهاست که مقالات وب سایت وبسیما را مطالعه می کنم و نیز به علاقه مندان به سئو و وبمستری معرفی می کنم.
    نتیجه آن هم حضور در لینک های نخست پیج اول گوگل در 90 درصد سایتهایی که دارم است.
    افتخار داشتم در 20 آبان 95 به صورت حضوری در کارگاه یکروزه آموزش گوگل وبمستر تولز شرکت نمایم.
    یقین دارم مواردی که در این کارگاه آموزش داده شد در ثابت ماندن سایت هایم در صفحه اول گوگل و نیز شگردهای جالبی که برای یافتن کلمات کلیدی و افزایش بازدید کننده و تبدیل بازدید کننده به خریدار ، با سرویس گوگل آنالیتیک یاد داده شد باعث افزایش فروش محصولاتمان شود.
    در کل روش آموزشی آقای اسماعیلی به صورتی است که در حین آموزش تئوری سرفصل های ارائه شده ، تسلط کاملی هم بر انجام عملی مباحث دارند.
    از پاسخ دادن به موضوعات مختلف سئو در این دوره توسط جناب اسماعیلی کاملا مشخص است که ایشان سعی در پیشرفت و توسعه کار دانشجویان دوره دارند .
    امیدوارم بتوانم به زودی در دوره های دیگر وبسیما شرکت نمایم.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      15/11/2016

      سلام دوست عزیز
      از لطف و توجه شما به وبسیما بی نهایت سپاس گزارم.
      بطور حتم در کنار این آموزش ها، تلاش و مطالعه مستمر شما نقض بسیاری داشته است. و چه بسیارند افرادی که از تولید محتوا و رعایت اصول خسته میشوند، به دنبال مسیرهای فرعی و روش های زود بازده میروند و در نهایت همه زحمات خود را برباد رفته می بینند.
      از دیدار شما در رویدادها و دوره های آینده بسیار خوشنود خواهیم شد.

  • علی خالوئی
    11/11/2016

    به روز ، دقیق ، کامل و درست
    این دوره دومین حضور بنده در آکادمی وبسیما بود و به جرات می تونم بگم وبسیما تبدیل به مرجعی شده تا برای بدست آوردن تمام اطلاعات مورد نیازم بهش مراجعه کنم . با توجه به سرعت پیشرفت و تغییرات مداوم فضای اینترنت و عدم وجود اطلاعات کامل و درست ، تنها جایی که تونستم اطلاعات به روز و درستی رو پیدا کنم وبسیما بود .
    نحوه آموزش و انتقال اطلاعات ،صبر و بردباری در پاسخگویی به سوالات به نظرم در بهترین سطح ممکن بود .
    سپاس از شما

    • وبسیما
      WEBSIMA
      12/11/2016

      سلام دوست عزیز
      از حضور شما در این دوره و ارائه نظرات بسیار سپاس گزاریم. از اینکه تونستیم رضایت شما رو جلب کنیم و شاهد شرکت شما در دوره های دیگر باشیم خرسندیم و تمام تلاش خودمون رو می کنیم تا با ارائه اطلاعات و دوره های تکمیلی شما رو تا پایان این مسیر همراهی کنیم.

  • علی
    06/11/2016

    سلام و احترام
    ایا در این دوره ساخت و طراحی صفحات html با استفاده از amp و schema اموزش داده میشود ؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/11/2016

      سلام دوست عزیز
      استانداردها و ابزارهای مرتبط با اون معرفی میشن ولی اینکه وارد کدنویسی بشیم و خط به خط کد بزنیم نه.

  • seyed ali
    31/10/2016

    روش ثبت نام در دوره ها به چه صورت است؟ من پیداش نکردم…

    • وبسیما
      WEBSIMA
      01/11/2016

      سلام دوست عزیز
      توی همین صفحه میتونید ثبت نام کنید. انتهای صفحه نوع بلیت را انتخاب کنید و مراحل خرید را طی کنید

  • وحید
    31/10/2016

    با سلام و احترام
    امکان دارد این قسمت را بیشتر توضیح بدهید من درست متوجه مراحل که توضیح دادید نشده ام
    دوره گوگل وبمستر در دو سطح برگزار میگردد، سطح اول مربوط به مراحل اول و دوم و سطح پیشرفته مربوط به مرحله سوم کار با گوگل وبمستر و ابزارهای مدیریت حرفه ای آن میشود. در این صفحه شما فرم ثبت نام مرحله اول را مشاهده میکنید. دوره سوم گوگل وبمستر در روز پنجشنبه 20 آبان 95 از ساعت 10 صبح تا 14:00 برگزار میشود.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      01/11/2016

      سلام دوست عزیز
      این دوره برای آموزش سطح اول و دوم طراحی شده و برای سومین بار است که برگزار میشود. ما معمولا بخش هایی از سطح سوم را هم در همین دوره آموزش می دهیم

  • شاهین حسین پور
    16/10/2016

    دوره در سطح بسیاری بالایی برگزار گردید. در این دوره مطلالب بسیار کاربردی و تکنیکی که تاثیری بالایی در مدیریت از طریق گوگل وب مستر دارند ارائه شد. امیدوارم با همت همکاران در شرکت وب سیما دوره های دیگر به این شکل بیشتر برگزار گردند.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      18/10/2016

      سلام دوست عزیز
      از حسن نظر شما نسبت به این دوره بسیار خرسندیم و تلاش میکنیم همه دوره ها در همین سطح و کیفیت برگزار شوند.

  • علی
    08/10/2016

    دوره مفید و کاربردی بود ، یه سری از نکات حرفه ای که در گوگل وبمستر بلد نبودم رو یاد گرفتم که به نظرم خیلی مفید بودند.
    و یه تشکر ویژه از مهندس اسماعیلی که مثل همیشه با حوصله و صبر زیاد به سؤال های بنده و سایر دوستان جواب دادند.

    خدا صبرت بده مهندس ، میدونم ، خیلی سخته !!

    • وبسیما
      WEBSIMA
      09/10/2016

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که مورد استفاده و توجه شما قرار گرفته. اتفاقا پاسخ گویی به سوالات سخت نیست و لذت بخش هم هست. هرچقدر کلاس فعال تر باشه از نظر من بهتره چون نکات ظریف تر و دقیق تری مطرح میشه

  • سعید محسن زاده
    08/10/2016

    سلام خدمت جناب اسماعیلی و همکاران محترمشون در وبسیما
    از شرکت در این دوره بسیار راضی هستم و صمیمانه سپاسگزارم از جناب اسماعیلی بابت انتقال حجم بالای مطالب کاربردی و مفید، انصافا هم در بحث آموزش و انتقال دانش و هم پذیرایی همه‌ خیلی خوب و عالی بود. تجربه خوبی در وبسیما برای اینجانب رقم خورد و باعث شد راغب بشم در دوره‌های دیگر نیز شرکت کنم. گوگل وبمستر تولز یکی از پیشنیازها و هم نیازهای وبمستری هست و به تمام همکاران و دوستان عزیزم توصیه می کنم در کنار سئو از این ابزار قدرتمند هم بهره مند بشند.
    امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید، به امید دیدار مجدد در دوره های بعدی

    • وبسیما
      WEBSIMA
      09/10/2016

      سلام دوست عزیز
      از اینکه در این دوره شرکت کردید و نظرات خود را نیز اعلام نمودید سپاس گزارم، جلب رضایت شما عزیزان موجب خوشنودی و رفع خستگی ما خواهد شد.

  • مرتضی
    08/10/2016

    کلاس عالی و کاملی بود به نظر من افرادی که می خوان سئو رو یاد بگیرن بهتره کلاس وبمستر تولز و سئو رو برن
    بمده تو کلاس سئو بودم ولی با اومدن به این کلاس دقیقا دانشم در رابطه با سئو بیشتر شد نه تنها فقط به خاطر دانش بلکه این دو مورد تکمیل کننده همدیگه هستند

    • وبسیما
      WEBSIMA
      08/10/2016

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظرات خودتون در مورد دوره رو اعلام کردید سپاس گزاریم و بسیار خوشنودیم که شرکت در این دوره مورد استفاده و توجه شما قرار گرفته.

  • محسن
    07/10/2016

    سلام
    دوره خیلی خوبی بود و واقعا از کلاس لذت بردم. از مهندس امین اسماعیلی هم بخاطر مطالب مفیدی که در اختیار ما قرار دادن تشکر میکنم….

    • وبسیما
      WEBSIMA
      08/10/2016

      سلام دوست عزیز
      از دیدگاه مثبت شما نسبت به این دوره بسیار خرسندیم، امیدوارم که این نکات و آموزش ها بتونه موجب پیشرفت سایت و تجارت شما بشه

  • احمد
    10/09/2016

    ضمن عرض سلام. من حتما در کلاس شرکت خواهم کرد. اما تا زمان برگزاری کلاس یک سوال داشتم. من در سرور سایتم، فایل robots.txt را قرار دادم و بعد از اینکه سایتم کامل شد، علامت ( / ) را از داخل فایل برداشتم به این معنی که تمام موتورهای جستجو بتوانند مرا پیدا کنند. در بخش tester وبمستر هم علامت allow برنگ سبز است اما وقتی نقشه سایت را در وبمستر اضافه می کنم، برای هر کدام از قسمت ها پیغام می دهد blocked by robots.txt. آیا این موقت هست؟ در غیر اینصورت سپاسگذار می شوم راهنمایی نمایید.
    با تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      11/09/2016

      سلام دوست عزیز
      اگر آدرس فایل رو میذاشتید میتونستم بهتر بررسی کنم. شما میتونید به گوگل درخواست بدید که فایل robots.txt شما رو دوباره بررسی کنه و نسخه جدیدش رو دریافت کنه. ممکنه هنوز متوجه تغییرات این فایل نشده باشه

  • الهه
    03/09/2016

    من حتما شرکت می کنم تو دوره وب مستر . مرسی که برگزار کردید.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      04/09/2016

      خواهش میکنم دوست عزیز، منتظر دیدارتون هستیم

      • milad bakhoda
        31/01/2018

        من امروز میخواستم ثبت نام کنم ، مهلت تموم شده نمیشه کاری کرد؟؟؟

        • وبسیما
          WEBSIMA
          31/01/2018

          سلام دوست عزیز
          الان سیستم باز هست و میتونید اقدام کنید.

مشاهده همه