طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

از 423 هزار میلیارد تومان گردش مالی وب ایران، سهم شما چقدر است؟

میانگین خرید اینترنتی ماهانه در ایران برای هر نفر نزدیک به 300 هزارتومان است. بررسی گزارش‌های سالانه مرکز تجارت الکترونیک ایران نشان می‌دهد که سهم خرید اینترنتی هر سال نزدیک به 100 درصد رشد کرده. این رقم در سال 99 به 243 هزار میلیارد تومان رسیده است.

امروز داشتن فروشگاه اینترنتی یک مزیت نیست، یک ضرورت است.

وب ایران فضایی دست نخورده است. پتانسیل زیادی در اینترنت ایران غیرفعال مانده و ورود هوشمندانه به این فضا می‌تواند خیلی زود شما را به پادشاه بازار خودتان تبدیل کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی با بهترین سیستم مدیریت محتوای دنیا

بیش از 50 درصد سایت‌های دنیا از وردپرس استفاده می‌کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای بسیار چاک، امن و سریع است. سایت‌های معتبر و جهانی مثل نیویورک تایمز و سایت رسمی مرسدس بنز بر پایه ودرپرس طراحی شده و میزبان میلیون‌ها بازدیدکننده هستند.

روزانه صدهاهزار توسعه‌دهنده در دنیا بر روی چابکی بیشتر و امنیت وردپرس کار می‌کنند. مساله‌ای که موجب بهبود مستمر وردپرس شده و هزینه‌های توسعه‌ای آن را کاهش می‌دهد.

چرا کد نویسی اختصاصی در مرحله شروع انتخاب خوبی نیست؟

وبسیما چرخ را از اول اختراع نمی‌کند! کدنویسی اختصاصی یک وب سایت علاوه بر هزینه بالا، شما را با مشکلات امنیتی و کاربری فراوانی رو به رو می‌کند. سایت کدنویسی شده اختصاصی یک سیستم تست نشده است. کوچک‌ترین ایراد در کدنویسی می‌تواند هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل کند.

از طرف دیگر در این سیستم ها شما همیشه به شرکت طراحی سایت وابسته هستید. در صورتی که شرکت طراحی سایت با شما همکاری نکند، امکان توسعه کسب و کار خود را از دست می‌دهید.

اما وردپرس یک سیستم بسیار محبوب است و حتی در صورت قطع همکاری با شرکت طراحی سایت خود می‌توانید به کمک یک توسعه‌دهنده سایت خود را توسعه دهید و یا یک تیم توسعه داخلی تشکیل دهید.

UI و UX؛ حضور در فضای آنلاین با هویتی منحصربه‌فرد

به بزرگ‌ترین استادیو UI و UX ایران خوش آمدید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های وبسیما طراحی UI و UX مطابق با آخرین استاندارهای روزها دنیا و مطابق با هویت برند شما است.

یکی از اصلی‌ترین اهداف شکل‌گیری وبسیما، تغییر سیمای وب ایران است. در ده سال گذشته توانسته‌ایم با طراحی سایت‌های شکیل و متفاوت ، سهم بسزایی در خلق یک تجربه ناب برای کاربران ایرانی ایفا کنیم. تیم طراحی وبسیما، از حرفه‌ای‌ترین طراحان UI و UX ایران تشکیل شده است.

به شما اطمینان می‌دهیم که سایت فروشگاهی شما در UI و UX چندپله بالاتر از رقبا باشد.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی؛ ابزارهایی برای فروش طلایی

آژانس خلاقیت وبسیما به شما کمک می‌کند تا در قلمرو آنلاین، تاج‌گذاری کنید. ما امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهیم که به فروش بیشتر وب‌سایت شما کمک کند. ماژول‌ها (شما بخوانید ابزارهای فروش) ابزارهایی هستند که کمک می‌کند سهم بیشتری از کاربران وب‌سایت شما به خریدار محصول تبدیل شوند.

10 سال تجربه طراحی سایت فروشگاهی برای کسب‌وکارهای مختلف در کنار آنالیز رفتار کاربران، استفاده از دانش روز و بهبود مستمر فرآیندها ما را در نقطه‌ای قرار داده تا بتوانیم بهترین مسیر را برای کاربران فروشگاه شما طراحی کرده و کاربران را یک گام به فروش نزدیک‌تر کنیم.

تسهیل ارتباط با کاربران؛ پل طلایی می‌سازیم

ما معتقد هستیم که پادشاهان دنیای آنلاین، کاربران هستند. هرچقدر استفاده و دسترسی کاربران به سایت شما سریع‌تر باشد، شانس بیشتری برای کسب سهم بزرگ‌تری از بازار خواهید داشت.

وبسیما ابزارهای مختلفی را برای پاسخ سریع تر به کاربران طراحی کرده است. ثبت نام سریع، مراحل خرید کار، تجربه جستجوی فوری و بهینه‌شده بخش از ابزارهایی است که ارتباط با کاربران را تسهیل می‌کند.

 

ابزارهای مختلف بازاریابی و فروش

بهترین راه بازاریابی و ایجاد فروش بیشتر، فضای داخل سایت است. اگر فروشگاهی بتواند محصولات خود را به شکلی هدف‌مند در اختیار کاربران قرار دهد، شانس فروش افزایش می‌یابد.

تجربه‌ی 10 ساله ما در طراحی وب‌سایت فروشگاهی و بهینه‌سازی تجربه کاربران به ما کمک کرده تا ابزارهایی مثل بنرها، اسلایدرها، ابزارهایی برای فروش فوق‌العاده و تخفیف‌ها را در اختیار کاربران قرار دهیم.

استانداردهای سئو در طراحی سایت

سنگ‌بنای رسیدن به رتبه 1 ؛ 93 درصد از خریدهای آنلاین با یک جستجوی ساده در گوگل شروع می‌شود. سئو اثربخش‌ترین شیوه بازاریابی در فضای آنلاین و فروشگاه‌های اینترنتی است. ما پیش از شروع فروش، بسترهای لازم برای حضور قدرتمند در نتایج جستجو را آماده می‌کنیم.

ریسپانسیو بودن سایت

بهترین حضور در نمایشگرهای مختلف؛ نمایش صحیح در موبایل و دسکتاپ یکی از مهم‌ترین اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی است. منظور از نمایش صحیح نمایش کامل یک سایت بدون هیچ ایراد در نمایشگرهای مختلف با سایزهای متفاوت است.

سرعت بالا؛ فقط 5 ثانیه زمان دارید

اگر سایت شما در کمتر از 5 ثانیه لود نشود، کاربران خود را از دست خواهید داد. سرعت سایت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای انتخاب سایت توسط کاربران است. سرعت بهینه و بالا یکی از مهم‌ترین معیارهای گوگل برای رتبه‌بندی نتایج است.

نشانه گذاری استاندارد؛ حرف زدن به زبان گوگل

نشانه‌گذاری استاندارد به زبان ساده یعنی حرف‌زدن به زبان گوگل. گوگل با معرفی استانداردهای مختلف در کدنویسی و نشانه‌گذاری‌های استاندارد، این امکان را فراهم کرده تا بتوانیم موضوع و محتوای هر صفحه را به بهترین شکل ممکن به ربات‌های گوگل منتقل کنیم.

امنیت و پایداری؛ تضمین نمی‌دهیم، ضمانت می‌کنیم

ما نمی‌توانیم امنیت 100 درصدی را تضمین کنیم اما پاسخ‌گویی و تعهد خود را به مشتریان با بالاترین کیفیت و سریع‌ترین زمان پاسخ‌گویی تضمین می‌کنیم.

امنیت 100 درصدی وب‌سایت یک دروغ بزرگ است. هیچ وب‌سایتی در دنیا 100 درصد امن نیست و همیشه راه‌هایی برای نفوذ وجود دارد. ما در فرآیند طراحی سایت از آخرین متدهای امنیتی برای حفظ امنیت شما و اطلاعات کاربران استفاده می‌کنیم. اما در صورت بروز هرگونه مشکل امنیتی، تیم ما در کمتر‌ین زمان ممکن پاسخ‌گوی شما است.

نمونه کارهای طراحی سایت فروشگاهی مشاهده همه

ما چطور کار می کنیم؟ از اولین تماس تا بیش‌ترین فروش با وبسیما

صداقت، احترام و شفافیت منشور کاری ما در وبسیما است. از زمان ثبت درخواست برای طراحی سایت، تمامی فرآیندها و رخدادهایی که در طول پروژه اتفاق افتاده، ثبت می‌شود. پس از انعقاد قرارداد یک پنل اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد. در این پنل ضمن حضور مدیر پروژه تمامی افرادی که بر روی پروژه شما کار می‌کنند، حضور دارند.

طراحی سایت وبسیما با طراحی تجربه کاربری و رابط کاربری آغاز می‌شود. در این فرآیند تیم طراحی وبسیما از طریق جلسات آنلاین همراه شما است. تا زمانی که طرح وب‌سایت فروشگاهی به تایید کارفرما نرسیده و از نظر کدنویسی قابلیت اجرایی نداشته باشد، با شما هستیم. هدف ما در این مرحله رسیدن به طراحی جذاب، اجرایی و مورد تایید مشتری است.

در فرآیند کدنویسی هم تمامی مراحل در جلسات آنلاین و با حضور کارفرما تشریح شده و پس از تایید نهایی کارفرما و ارائه آموزش‌های لازم وب‌سایت فروشگاهی تحویل داده می‌شود.

در 7 روز هفته و به صورت 24 ساعته می‌توانید بر فرآیند کاری خود نظارت کنید. جلسات آنلاین و تماس تلفنی راه‌های دیگری است که ارتباط شما را با وبسیما تسهیل می‌کند.

پس از تحویل سایت، با لوکسیما پاسخ‌گوی شما هستیم.

 

 

با ما تماس بگیرید

تیم مشاوره حرفه‌ای برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار شما

پشتیبانی لوکسیما؛ وبسیما مشتری طلایی ندارد

همه‌ی مشتریان وبسیما، طلایی هستند. ما به هیچ وجه مشتریان خود را بر اساس بودجه تقسیم‌بندی نمی‌کنیم. تیم پشتیبانی وبسیما با نام لوکسیما در خدمت شما است تا تمامی ایرادات وب‌سایت و نیازهای شما را پاسخ دهد. در کنار خدمات پشتیبانی، برای حضور موفق کسب‌وکار شما در فضای آنلاین برنامه داریم.

 

خدمات سئو؛ بی‌شک بهترین هستیم

تردید نداریم که در خدمات سئو، بهترین ایران هستیم. 10 سال همکاری با برندها، کسب‌وکارهای متوسط و کوچک و رقابت در سخت‌ترین کلمات کلیدی وبسیما را به بهترین شرکت سئو ایران تبدیل کرده است. خدمات سئو ما شامل تدوین استراتژی سئو، بازاریابی محتوایی و لینک‌سازی خارجی است.

رشد انفجاری؛ آتش بازی در فضای آنلاین

ما بیشتر از شما برای موفقیت عجله داریم. هدف وبسیما موفقیت تمامی مشتریان‌ است. تلاش می‌کنیم که مشتریان وبسیما، در حوزه کاری خود به رهبر بازار در فضای آنلاین تبدیل شده و جشن این موفقیت را با هم برگزار کنیم. تجربه‌ای که در 10 سال گذشته با بیش از ده‌ها برند بزرگ ایرانی و خارجی تجربه کرده‌ایم. خدمات ما برای موفقیت مشتریان شامل توسعه و مدیریت وب‌سایت، دیجیتال مارکتینگ و سئو است.

توسعه و مدیریت وب‌سایت؛ دیگر تنها نیستید

وب‌سایت موجودی زنده است. هر وب‌سایتی نیاز به مراقبت و پشتیبانی دارد. از طرف دیگر هم‌زمان با رشد آمار فروش قابلیت‌های وب‌سایت هم باید متناسب با شرایط جدید توسعه یابد. تیم توسعه وبسیما با درک عمیقی که از کسب‌وکارهای آنلاین دارد همراه شما است تا متناسب با شرایط ویژه فروشگاه‌تان، توسعه وب‌سایت را انجام دهد.

” هم‌چنین شما می‌توانید مدیریت وبسیما خود از ورود اطلاعات تا مدیریت صفحات را به تیم وبسیما بسپارید. این خدمات در عالی‌ترین سطح کیفی انجام می‌شود. ”

 

دیجیتال مارکتینگ؛ پرواز بر فراز بازار

فضای آنلاین این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا با بودجه‌ای منطقی با بزرگ‌ترین شرکت‌ها و رقبای خود وارد رقابت شوید. خدمات دیجیتال مارکترنیگ وبسیما تحت برند آژانس دیجیتال مارکتینگ شاهان ارائه می‌شود.

ما هدفمند کار می‌کنیم و تمرکز ما بر افزایش فروش و برندینگ است. خدمات طراحی استراتژی دیجیتال مارکتینگ، سوشال مارکتینگ، ایمیل‌ مارکتینگ، تبلیغات آنلاین و تبلیغات گوگل از محورهای اصلی خدمات ما در دیجیتال مارکتینگ است.

 

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی؛ از اولین تماس تا تسخیر بازار

آژانس خلاقیت وبسیما یک شرکت طراحی سایت فروشگاهی نیست. ما مسیر موفقیت کسب‌وکار شما را در فضای آنلاین هموار می‌کنیم.  تجربه حضور موفق در بازار ایران و تجربه جهانی به واسطه حضور در سه کشور امارات، ترکیه و استرالیا وبسیما را به یک انتخاب مطمئن تبدیل کرده است.

اگر برای شروع یک موفقیت و تسخیر بازار آماده‌ هستید، با ما تماس بگیرید. به زودی شگفت‌زده خواهید شد.