طراحی سایت شرکتی

مخاطبان چه تصویری از شرکت شما دارند؟ یک برند موفق یا موقت!

71 میلیون ایرانی به اینترنت دسترسی دارند. بیش از 1 میلیون وب‌سایت اینترنتی در ایران وجود دارد. اما آیا تصویری که هر کدام از این وب‌سایت‌ها در ذهن مخاطب ساخته‌اند، یکسان است؟

یک سایت شرکتی جذاب، به‌روز و خلاقانه می‌تواند نام شما را در ذهن مخاطبان ماندگار کند یا تصویری شلوغ، درهم‌ریخته و نامنظم را از کسب‌وکار شما به مخاطبان ارائه کند.

خلق یک هویت ماندگار در فضای وب کاری دشوار است. شناخت درست از اهداف یک کسب‌وکار، شخصیت برند و ارزش‌های شرکت از جمله مواردی هستند که باید در طراحی سایت شرکتی مورد توجه قرار بگیرد.

تجربه درخشان 10 ساله وبسیما در همکاری با پرآوازه‌ترین برندهای ایرانی، مجموعه وبسیما را به انتخاب اول شرکت‌ها برای طراحی سایت تبدیل کرده است.

طراحی منحصربه‌فرد تجربه و رابط کاربری، رعایت اصول سئو و پیش‌بینی امکانات متنوع برای برندینگ آنلاین مهم‌ترین ویژگی‌های طراحی سایت شرکتی در آژانس خلاقیت وبسیما است.

طراحی سایت شرکتی

UI و UX؛ خلق هویت به سبک وبسیما

UI و UX شالوده‌ی طراحی سایت شرکتی است. استدیو طراحی تجربه و رابط کاربری وبسیما با بهره‌گیری از دانش روز دنیا و تجربه‌ای درخشان، متفاوت‌ترین طرح‌های شرکتی را آماده می‌کند. تیم طراحی وبسیما شامل جمعی از برترین و حرفه‌ای‌ترین طراحان ایرانی است.

مفتخریم که در چندسال اخیر، متفاوت‌ترین سایت‌های شرکتی را برای کمپانی‌های بزرگ ایرانی مثل کبیرموتور، بیمه آسماری و ماهان نت طراحی کرده‌ایم.

نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی مشاهده همه

چرا از وردپرس استفاده می کنیم؟

وردپرس محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا است. سایت‌های معتبر شرکتی مثل مرسدس بنز از وردپرس برای سایت اختصاصی خود بهره می‌برند. سهولت استفاده در کنار امنیت بالا و قابلیت توسعه‌پذیری از جمله ویژگی‌های جذاب وردپرس است.

وبسیما چرخ را از ابتدا نمی‌سازد. طراحی یک سیستم مدیریت محتوا کدنویسی‌شده اختصاصی علاوه بر تحمیل هزینه بالا به شرکت‌ها، خطرات امنیتی زیادی هم دارد. از طرف دیگر استفاده از CMSهای اختصاصی شما را برای همیشه به شرکت طراحی سایت وابسته نگه می‌دارد.

طراحی سایت شرکتی بر بستر وردپرس، این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی با یک توسعه‌دهنده خارجی همکاری کنید.

امکانات سایت شرکتی

استانداردهای سئو در طراحی سایت؛ سنگ‌بنای رسیدن به رتبه 1

در هر ثانیه 63000 جستجو در گوگل انجام می‌شود. هر کدام از این جستجوها یک فرصت برای برندینگ، معرفی خدمات و محصولات است. برندی که در نتایج جستجو حضور نداشته باشد، هرگز متولد نشده است.

در طراحی سایت شرکتی، تمام اصول سئو از جمله طراحی واکنش‌گرا، رعایت نشانه‌گذاری‌های استاندارد و سرعت بالای سایت رعایت می‌شود.

از مانیتور 4 تا 40 اینچی

نمایش صحیح یک سایت در مانیتورهایی با ابعاد مختلف، تجربه لذت‌بخشی را برای کاربران رقم می‌زند. طراحی Responsive مستقیماً بر روی سئو سایت تاثیرگذار است. از سال 2016 و با معرفی الگوریتم Mobile First Index در موبایل نیز به یکی مهم‌ترین فاکتورهای گوگل برای رتبه‌بندی نتایج تبدیل شده است. وبسیما با رعایت تمامی این موارد به شما کمک می‌کند که در صدر نتایج جستجو بدرخشید.

صحبت با گوگل به زبان خودش

استفاده از نشانه‌گذاری‌های استاندارد یکی از مهم‌ترین اصول طراحی سایت است. گوگل با معرفی نشانه‌گذاری‌های استاندارد مختلف این امکان را در اختیار ما قرار داده تا بتوانیم مفهوم و ماهیت یک صفحه را به بهترین شکل ممکن به ربات‌ها منتقل کنیم.

فقط 5 ثانیه

کاربران این روزها عجول‌تر از همیشه شده‌اند. اگر وب‌سایتی در کمتر از 5 ثانیه لود نشود، کاربران آن را ترک می‌کنند. وبسیما در طراحی وب سایت شرکتی از آخرین استانداردهای بهینه‌سازی سرعت برای دستیابی به حداکثر سرعت لود استفاده می‌کند.

امکانات سایت شرکتی

زیبایی بصری برای ماندگاری

وبسیما برای ماندن ساخته شده، ما به شما کمک می‌کنیم تصویری متفاوت در ذهن مخاطبان بسازید. ما برای سایت شرکتی شما امکانات متنوعی را در نظر گرفته‌ایم.

تمام ماژول‌های سایت‌های شرکتی با هدف برندینگ بیشتر طراحی و اجرایی شده است. در ادامه برخی از مهم‌ترین امکانات سایت‌های شرکتی وبسیما را بررسی می‌کنیم.

معرفی پروژه‌ها، خدمات و برندها

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های سایت‌های شرکتی معرفی پروژه‌ها، خدمات و برندها است. معرفی درست و شکیل این قسمت می‌تواند سهم بسزایی در زیبایی و کاربردی بودن یک سایت شرکتی داشته باشد.

صفحات و ماژول‌ها (شما بخوانید ابزارهای برندینگ) که در این قسمت درنظرگرفته‌شده شامل معرفی برندها، طراحی بنرهای اختصاصی، توضیحات اختصاصی برای پروژه یا برند و بخش‌هایی برای ارائه توضیحات و کپی‌رایتینگ‌ها(متن‌ تبلیغاتی خلاقانه) است.

چیدمان این صفحات به شیوه‌ای است که پروژه‌ها، خدمات و برندهای یک سایت شرکتی را به بهترین شکل ممکن به مخاطب معرفی کند.

ارتباط با مدیران

امن، مطمئن و پاسخ‌گو و دسترس هستیم

هیچ سایتی 100 درصد امن نیست. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین سایت‌های دنیا هم می‌توانند مورد حمله قرار بگیرند. ما در وبسیما از بالاترین استانداردهای امنیتی استفاده می‌کنیم. بک‌آپ‌های منظم، ارتقاء سیستم امنیتی و چک کردن تمامی موارد از جمله کارهای واحد امنیت وب‌سایت وبسیما است.

در صورت وقوع هرگونه اتفاق و حادثه امنیتی، تیم وبسیما در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل را حل کرده و در دسترس هستند.

پوش نوتیفیکیشن

ارتباط با مشتری بهترین ابزارها

در سایت‌های شرکتی ابزارهای متنوعی برای ارتباط با مشتری در نظر گرفته شده است. امکان چت آنلاین، درخواست مشاوره فوری و ارتباط با پشتیبانی از جمله ویژگی‌هایی است که وبسیما برای سایت‌های شرکتی در نظر گرفته است.

صفحه تماس با ما

درباره ما و تماس با ما

بدون اغراق صفحه درباره ما و تماس با ما یک سایت شرکتی مهم‌ترین صفحه یک سایت است. ماژول‌های «درباره ما» و «تماس با ما» شامل نقشه، معرفی شعب و نمایندگان به همراه انواع بنرها (متناسب با جنس کسب‌وکار) است.

تمامی ماژول‌های این بخش متناسب با جنس کسب‌وکار شما طراحی شده و تمامی تمرکز وبسیما بر معرفی برند شما به بهترین شکل ممکن است.

با ما تماس بگیرید

تیم مشاوره حرفه‌ای برای راه‌اندازی و توسعه کسب و کار شما

طراحی سایت شرکتی در وبسیما چطور انجام می‌شود؟

شفاف‌، منظم و دقیق

از اولین تماس تا فتح فضای وب همراه شما هستیم. پس از درخواست اولیه، در جلسه‌ای آنلاین با حضور مشتری با تمامی دغدغه‌ها، مشکلات و جوانب کسب‌وکار آشنا می‌شویم. در ادامه یک پروپزال اختصاصی برای شما نوشته شده و ارائه خواهد شد.

در صورت توافق و انعقاد قرارداد، پنل اختصاصی شما ایجاد شده و شما از صفر تا صد پروژه را به صورت کاملاً شفاف مشاهده خواهید کرد. ما چیزی برای پنهان کردن نداریم.

یک مدیر پروژه مجرب در کنار متخصصان طراحی، کدنویسی، سئو و بازاریابی دیجیتال در مسیر موفقیت پروژه همراه شما هستند.

تمامی مراحل طراحی سایت شرکتی وبسیما با دقت و نظم بالایی دنبال شده و تا زمانی که تاییدیه مشتری را بر روی یک مرحله نگیریم، وارد مرحله بعد نخواهیم شد. ما خوش قول هستیم؛ حتی یک روز تاخیر در پروژه شما اتفاق نخواهد افتاد. پس از پایان طراحی سایت هم خدمات متنوعی برای شما در نظر گرفته‌ایم. لوکسیما، شاهان و خدمات سئو وبسیما برای شما طراحی شده است.

ما به فکر توسعه هستیم

همزمان با گسترش یک برند، نیازهای جدیدی در سایت ایجاد می‌شود. نیازهایی که برای پاسخ‌گویی به آن‌ها نیازمند توسعه منظم و هدف‌مند وب‌سایت هستیم. در کنار توسعه وب‌سایت، خدمات پشتیبانی ما در وب ایران بی‌رقیب است.

برند لوکسیما حاصل 10 سال تجربه وبسیما در پشتیبانی و توسعه صدها سایت موفق ایرانی است. ما در لوکسیما مشتری طلایی نداریم. هدف ما رفع نیاز مشتریان‌مان است و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. لوکسیما سطح جدیدی از پشتیبانی را به شما نشان خواهد داد.

شاهان؛ تاج‌گذاری در فضای دیجیتال

آژانس دیجیتال مارکتینگ شاهان، یکی از برندهای زیرمجموعه وبسیما است. این مجموعه با هدف ارائه هدف‌مندترین و عالی‌ترین خدمات دیجیتال مارکتینگ مبتنی بر برندینگ و افزایش فروش شکل گرفته است.

هیچ فعالیتی در شاهان بی‌هدف نیست. خدمات بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ، طراحی استراتژی، تبلیغات آنلاین، سوشال مارکتینگ و گوگل ادز از جمله محورهای خدماتی شاهان در دیجیتال مارکتینگ است.

خدمات سئو وبسیما؛ قدم به قدم تا فتح رتبه‌ها

مفتخریم که عالی‌ترین خدمات سئو ایران را با کیفیتی بی‌نظیر به مخاطبان خود ارائه می‌کنیم. خدمات سئو وبسیما شامل طراحی استراتژی سئو، بازاریابی محتوایی، مشاوره و آموزش است. در ده سال گذشته در سخت‌ترین مفاهیم و کلمات موفق به کسب رتبه 1 گوگل شده‌ایم. خدمات سئو ما مبتنی بر صداقت، شفافیت و اعتماد است.

تیم سئو وبسیما، پاسخی شایسته به اعتماد شما خواهد داد.

طراحی سایت شرکتی؛ تنها برند است که می‌ماند

وبسیما شرکت طراح سایت نیست. هدف ما خلق یک تجربه موفق در فضای آنلاین برای کسب‌وکارها است. اگر به دنبال حضوری موفق و ماندگار در فضای آنلاین هستید، با ما تماس بگیرید. از اولین تماس تا خلق یک هویت ماندگار همراه شما هستیم.