22019286مشاوره رایگان طراحی سایت
اطلاعات بیشتر درباره الگوریتم گوگل

اطلاعات بیشتر درباره الگوریتم گوگل

نحوه عملکرد الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل شامل پنگوئن، پاندا و مرغ مگس خوار برای کاربران اینترنتی و وبمستران ناشناخته هستند و بیشتر اطلاعاتی که بر روی اینترنت مطالعه میکنید براساس حدس و گمان و یا بررسی های دقیق متخصصین سئو تهیه شده اند. همچنان زوایای زیادی از الگوریتم های گوگل برای تعیین رتبه بندی سایت ها در نتایج جستجو ناشناخته مانده است. ماه گذشته مشخص شد که در حال حاضر خود گوگل بطور دقیق میداند که دلیل افت رتبه یک سایت در نتایج جستجو چیست و کدام یک از این الگوریتم ها موجب آن شده اند ولی این اطلاعات از طریق اکانت وبمستر تولز در اختیار مدیران سایت ها قرار نمیگیرد!
بنظر میرسد که رفته رفته گوگل قصد دارد اطلاعات بیشتری از عوامل موثر بر رتبه بندی سایت ها در اختیار کاربران خود قرار دهد و در همین راستا جان مولر در پاسخ به سوال یکی از کاربران در مورد الگوریتم گوگل گفته است:

سرعت ایندکس شدن صفحات سایت نمیتواند دلیلی بر جایگاه خوب آنها در نتایج جستجو باشد. اگر مطالب شما بخوبی ایندکس میشوند ولی جایگاه مناسبی کسب نمیکنند به این معنی است که محتوای سایت شما مورد پسند الگوریتم نبوده و کیفیت لازم را ندارد.

بطور مشخص میتوان گفت که مولر در مورد الگوریتم پاندا و تصمیم گیری آن برای تعیین کیفیت محتوای سایت صحبت میکند و این نشان از آن دارد که گوگل دقیقا میداند که سایت شما توسط کدام الگوریتم جریمه شده است که البته به خود وبمستر اطلاعی داده نمیشود.

صحبت دوستانه با مخاطبین بلاگسیما

مقالات وبسیما در ابتدا با رویکرد آموزش اصول سئو و طراحی سایت کار خود را آغاز نمود و در ادامه با انتشار مقالاتی درباره اصول اولیه و آموزش تکنیک های مثبت سئو کار خود را ادامه داد. بعد از نزدیک به 100 مقاله آموزشی رویکرد مقالات به سوی اخبار سئو و اهمیت به کاربران سایت تبدیل شد. اگر شما از خوانندگان ثابت بلاگسیما باشید میدانید که اخیرا برخی مقالات جنبه نصیحت به خود گرفته اند! قصد ما از انتشار این گونه مطالب تنها یادآوری هدف اصلی راه اندازی یک سایت و روح احترام به کاربر می باشد. اخیرا جان مولر در پاسخ به یکی از کاربران فروم وبمستر جملاتی را نوشته است که برای بازنشر در اینجا مناسب دانستیم.

پیشنهاد شخصی من آن است که نگاه شما به راه اندازی سایت بصورت یک تجربه شخصی و آموزشی باشد، چیزی که در مورد آن تخصص و اطلاعات کافی دارید را پیدا کرده و برای آن سایت راه اندازی کنید. انتخاب یک موضوع خاص، متفاوت و مورد علاقه شما که فکر میکنید تا مدت زیادی میتواند برای شما جذابیت داشته باشد میتواند موجب موفقیت شما باشد. اگر در موضوع سایت خود واقعا تجربه و تخصص داشته باشید میتوانید محتوای مفیدی تولید کنید که در هیچ کجای اینترنت قابل دسترس نباشد. این گونه سایتها هم جذاب هستند و هم آینده روشنی خواهند داشت.

اجازه دهید کمی دقیق تر به گفته های مولر نگاه کنیم. چیزی که شما در مقالات میخوانید معمولا شامل تولید محتوای مفید و احترام به کاربر است ولی واقعا معیار تشخیص محتوای مفید از محتوای تکراری چیست؟ میزان دقت روبات های گوگل مورد نظر شما هستند یا توجه و نیاز مخاطبین سایت؟ شاید نیمی از سایت های ایرانی توسط افرادی مدیریت میشوند که بصورت شخصی و مستقل هزینه های آن را پرداخت میکنند و تمام مسیر را به تنهایی پیموده اند، حتی ممکن است شما یکی از این افراد باشید. اگر هستید حتما ادامه این مطلب را بخوانید.

استراتژی راه اندازی سایت

هدف اصلی ما از راه اندازی یک سایت چیست؟ یا بطور مثال هدف ما از راه اندازی یک سایت دانلود نرم افزار چیست؟ آیا من قصد دارم که دسترسی کاربران را به نرم افزارهای موجود راحت تر کرده و از این روش شرایط بهتری را برای آنها فراهم کنم یا بدنبال جذب بازدیدکننده و کسب درآمد از طریق تبلیغات هستم؟ و یا شاید این کار برای من صرفا یک سرگرمی بوده و شغل اصلی من چیز دیگری است. در هر صورت ایده راه اندازی یک سایت جامع دانلود به تنهایی و با سرمایه کم به یکی از بزرگترین و رایج ترین اشتباهات وبمستران ایرانی تبدیل شده و مهمترین دلیل آن هم موفقیت سایتهای بزرگی است که در این زمینه فعالیت میکنند. چرا؟ چون افراد با دیدن موفقیت این سایت ها به فکر راه اندازی سایتی مشابه و کپی کردن مطالب میافتند.

تجارت های نخ نما

تجارت های نخ نما!

به نظر من سایت دانلود نرم افزار همیشه یک ایده بکر است به شرطی که رویکرد شما به آن متفاوت از دیگران باشد و هویت مستقلی برای خود ایجاد کنید. برای اینکار شما باید در قدم اول توانایی های خود را بسنجید و علایق اصلی خود را شناسایی کنید. مهم نیست که علایق شما در چه زمینه ای باشد و تا چه اندازه مخاطب در جامعه دارد، مهم این است که شما به این کار علاقه دارید و مهمترین عامل در ادامه مسیر، دلسرد نشدن و رسیدن به موفقیت همین علاقه و تخصص است.
چند روز پیش دوستی با وبسیما تماس گرفت که در شهر محل سکونت خود یک آتلیه عکاسی داشت ولی یک سایت دانلود نرم افزار راه اندازی کرده بود، بعد از نزدیک به 10 ماه اداره این سایت و ارسال روزانه مطالب، کمتر از 30 بازدید روزانه از گوگل داشت! مطمئن هستم که اگر این دوست عزیز طی 10 ماه گذشته تکنیک های فتوشاپ یا عکاسی را در قالب مقالاتی کوتاه منتشر کرده بود نتیجه به مراتب بهتری مشاهده میکرد و شاید موجب میشد که از سراسر ایران سفارش های طراحی با فتوشاپ نیز دریافت کند.
در این مورد میتوان صحبت ها و مثال های زیادی مطرح کرد که البته موجب طولاتی شدن مقاله و سر رفتن حوصله خوانندگان خواهد شد. پس پیشنهاد میدهم که ادامه این بحث در بخش نظرات و با همفکری شما دوستان انجام گیرد.

بنظر شما موضوع سایت خود را چگونه انتخاب کنیم و اگر امروز قصد داشتید یک سایت جدید راه اندازی کنید در چه زمینه ای فعالیت میکردید؟

Review: 5 - "اطلاعات بیشتر درباره الگوریتم گوگل" by , written on 04/01/2014

نحوه عملکرد الگوریتم های گوگل الگوریتم های گوگل شامل پنگوئن، پاندا و مرغ مگس خوار برای کاربران اینترنتی و وبمستران ناشناخته هستند و بیشتر اطلاعاتی که بر روی اینترنت مطالعه میکنید براساس حدس و گمان و یا بررسی های دقیق متخصصین سئو تهیه شده اند.

پرسش و پاسخ تکمیلی سوال شما توسط کارشناسان وبسیما پاسخ داده شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی میشود
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
32
  • حسین

    سلام
    دوستان یه مورد خیلی مهم برام پیش اومده
    اصلا نمیدونم چطوریه

    پیج اتوریتی سایتم داره روزانه پایین میاد اصلا مطالبم کپی نیست
    تمام مطالب رو خودام مینویسم پیج اتوریتیمرشد خیلی خوبی داشتم و رو به جلو داشت حرکت میکرد اما تو یه ماه از 37 اومد 28
    البته تا این لحظه فردا رو خبر ندارم سعیم میکنم
    حداقل هر روز یه پست بزارم شاید روزی هم بوده 7 – 8 تا گذاشتم
    نظرتون رو بدونم و راه حلش رو خوشحال میشم
    جدیدا هم بک لینک استفاده نکردام
    منتظر راه حل تونم

    10/03/2016پاسخ...
    • Websima

      سلام
      این عدد رو از چه طریق محاسبه می کنید؟ معیار مناسبی برای سنجش پیشرفت یا پسرفت سایت شما نیست و اصلا این عدد چیزی نیست که بصورت روزانه و لحظه ای تغییر کند. فکر کنم معیارهای خود را باید تغییر دهید.

      11/03/2016پاسخ...
      • حسین

        خب از سایتهای معتبر تست پیج اتوریتی
        من که نگفتم روزانه پایین میاد این مشکل طی یک ماه تا یک ماه و نیم اتفاق افتاده
        و اول از 37 اومد 28 و بعد شروع کرد به پایین اومدن
        نظرتون رو میخواستم بدونم
        و راه حل پیشنهادی تون رو

        15/03/2016
        • Websima

          بنظرم اهمیتی نداره کلا

          17/03/2016
  • دانلود فیلم

    بسیار کامل و مفید بود , ممنون

    31/01/2014پاسخ...
  • ژیهات

    سلام و سپاس بابت مقاله مفیدتون
    فقط براتون آرزوی موفقیت دارم
    زنده باشید

    19/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      سلام دوست عزیز، مرسی از نظر شما
      پایدار باشید

      19/01/2014پاسخ...
  • نسترن

    سلام
    من با توجه به اینکه نظرات دوستان رو خوندم پیشنهاد میکنم در راه اندازی سایت از کسی که تجربه قبلی در زمینه موضوع سایت شما داره کمک بگیرید و از نکات مثبت منفی اگاه بشید.

    12/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      سلام دوست عزیز ولی همیشه پیدا کردن شخصی تو زمینه کاری خودتون که تجربیاتش رو به راحتی در اختیارتون بذاره کار ساده ای نیست

      12/01/2014پاسخ...
  • نیما

    سلام
    لپ کلام رو اقای جان مولر ادا کردند
    حقیقتا اگر ایرانی ها با این همه توانمندیشون اگر تمرکزشون رو از کسب درامد یا سایر اهداف کم ارزش دور کنند و کیفیت گرا بشند،سایت های ایرانی در تمام دنیا مثال زدنی میشن!اما شاید بشه گفت از هر 10 هزار یا حتی بیشتر، تنها انگشت شماریشون به مطالب کاملا تالیفی و احترام واقعی به حقوق بازدیدکننده توجه دارند
    به طور مثال با اینکه از قشر کم درامد جامعه هستم اما از قبول کردن پاپ اپ که یک خیانت واقعی به بازدید کنندست امتناع کردم.شاید بالای 100 هزار فقط از همین پاپ اپ درامد داشتم اما بی هیچ چشم داشتی همیشه خودمو کنترل کردم.
    مسلما بعضی از زمینه ها بازار داغی دارن و اگر تلاش ادم به نتیجه برسه میتونه درامد سرشار و بازدید کننده فوق العاده ای داشته باشه اما این ها مستلزم 1-داشتن توان به اندازه لازم و 2- هزینه به اندازه کافیه.متاسفانه بعضی ها در این راه مانند شخصی که خودش چشمانش رو با دستمالی بسته حرکت میکنند و به هیچ وجه به سرانجامی که میخوان نمیرسن.که این خودش برمیگرده به همون مبحث کیفیت گرایی
    متاسفانه حرف های بالا همه دردن.اما کسی جدی نمیگیره.اگر میبینیم که وضعیت دنیای مجازی ایران در این سطحه بخاطر خودمونه!بله من،بله شما بله همه ما! مشکل از بیرون نیست.مشکل از درون ماست که تعهد اخلاقی به خدا و خلق خدا نداریم(منظور وبسیما نیست! منظورم از شما بحالت کلی بود 😉
    حتی کسانی که بچشم نمیان و خودشون رو از این قاعده بیرون میدونن و فکر میکنن مقصر دیگران اند.یعنی حتی کساین که یک وبلاگ ساده دارند که مطالبشون بی کیفیته و بی هدف کپی میکنند
    صحبت که نه درواقع درد دل در این زمینه زیاده اما نمیخوام در مورد مطالبی که شما خودتون استادید سرتون رو درد بیارم.امیدوارم روزی برسه که همه این رو درک کنن که سایت چیه!!!!!! سایت یعنی خدماتی یا مطلبی به بازدید کننده داده بهشه که گره از کار مخاطب باز کنه. بازدید کننده ای که با هر یک دور ورودش به سایت کلی حقوق داره که رعایتش بر عهده مدیر سایته
    اما کوش شنوا؟! پس سخن کوتاه باید والسلام
    این وبسایت برای همیشه خط مشیش در خاطرم میمونه و حتی در زمینه کاری از سیاست ها و اصول سازمانی وبسیما برای خودم هم الگوبرداری کردم و با افتخار در هر سایتی با رنک بالای 3 که دارم لینکش میکنم و با امید به موفقیت ، به این سایت در جشنواره وب ایران رای دادم.حقیقتا حق چنین سایت هاییه که به موفقیت برسن
    به امید دیدار مجدد با شما دوستان
    ضمنا به وبلاگ تازه تاسیس من هم سر بزنید و از راهنمایی های ارزندتون مارو هم بی نصیب نذارین ممنون میشیم
    امید دارم که با توکل بر خدا این وبلاگ تازه تاسیس در زمانی کوتاه به جایگاه مناسبی برسه و یک سایت با کیفیتی بشه
    بدرود دوست عزیز

    http://www.owghat-feraghat.rozblog.com
    بزودی به دامنه زیر منتقل میشه:
    http://www.owghat-faraghat.ir

    10/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      سلام دوست عزیز، صحبت های شما بسیار کامل بود و به نکات خوبی اشاره کردید. توجه به مخاطب و احترام به حقوق دیگران، چه اونایی که تولید کننده محتوا هستن و چه خوانندگان اهمیت بسیار زیادی داره که متاسفانه نادیده گرفته میشه.
      توجه و حمایت شما از وبسیما نظر لطف شماست، حمایت های شما و نظراتی مشابه این ما رو برای ادامه مسیر و ارائه مقالات بهتر دلگرم میکنه.
      پایدار و پیروز باشید.

      11/01/2014پاسخ...
    • فرشاد

      بله شما درست میگید.
      ولی ریشه در مطالعه داره.
      کاربرانی که شما عرض میکنید در واقع مطالبی رو که ازش خوششون میاد کپی میگیرن و دیگه کاری ندارن که این مطلبی که من گذاشتم، یکی دیگه هم میخونه یا نه؟
      خب یه مشکل دیگه هم هست! شبکه های اجتماعی.
      بله، اگه این سایت های معروف اجتماعی نظیر فیس بوک و تویتر فیلتر نبودند به راحتی میشد به جای این که از مطلب کپی بگیرن روی دکمه ی اشتراک گذاری مطلب کلیک میکردند; اینجوری هم حق کپی رایت رعایت میشه هم اینکه تاثیر گذاریه بیشتری بر تولید محتوا در وب فارسی داره. به هر حال…

      11/01/2014پاسخ...
  • پارسی فایل

    سلام , یک سئوال داشتم در این مقاله و خیلی مقاله های دیگه که به تازگی منتشر شده تو همشون نوشتن حرف اول محتواست و من اینو کامل قبول دارم

    خوب من الان یک سایت آپلود عکس و فایل دارم که هیچ مطلبی توش درج نمیشه این سایت چطوری باید با سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنن رقابت کنه و ازشون جلو بیفته ؟

    شاید جوابتون زدن وبلاگ در ساب دامین و انتشار مطالب مفید باشه خوب به نظرتون من در وبلاگ سایت آپلود چه چیزی منتشر کنم !؟ بیام در رابطه مثلا بازی های کامپیوتری خوب به زمینه فعالیت وب سایتم نمیخوره

    لطفا راهنماییم کنید

    http://parsifile.com

    08/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      سلام دوست عزیز، بهتره قبلش مشخص کنیم که سایت شما چه هدفی داره؟ این خدماتی که اراه میدید چجوری برای شما درآمد زایی میکنه؟
      تبلیغات قراره منبع درآمد شما باشه یا اینکه از کاربران حق عضویت بگیرید و یا حتی بابت فایل های پربازدید به اونها دستمزد هم میدید؟
      بعنوان مثال اگر قراره درآمد اصلی شما از تبلیغات باشه میتونید مقالاتی در زمینه تاثیر تبلیغات، روش های مناسب و معیارهای طراحی بنر تبلیغاتی مطالبی منتشر کنید که به منبع درآمدی شما هم مربوط میشه.

      08/01/2014پاسخ...
      • پارسی فایل

        ما حق عضویت نمیگیریم همینطور پولی به ازای دانلود پرداخت نمی کنیم درآمد زایی از طریق تبلیغات هست که البته هدف بلند مدته و الان به فکر درآمد زایی نیستیم

        منظور من از سئوالی که مطرح کردم این بود که شما در این مقاله فرمودید محتوا حرف اول رو میزنه در رتبه بندی وب سایت ها من که وب سایتم مطلبی توش درج نمیشه چطور باید بالا بیام ؟ فقط لینک بیلدینگ ؟

        سایت های آپلود سنتر مشابه من تفاوتشون در چیه که یک وب سایت اولین لینک هست یک وب سایت لینک دهم

        رتبه بندی چنین سایت هایی فقط با پیج رنک و تعداد ایندکس هاشون از هم متمایز میشن ؟

        09/01/2014
        • وب سیما

          موفقیت سایت شما در گرو داشتن کاربران زیاد و جذب مخاطب هست. کار لینک سازی رو خود افراد براتون انجام میدن چون لینک فایل ها رو توی وبلاگ یا سایت خودشون قرار میدن. میتونید شروع کارتون رو با تبلیغات در سایت های دیگه رونق بدید برای تولید محتوا هم همانطور که گفتم اگر قراره درآمد اصلی شما از تبلیغات باشه میتونید مقالاتی در زمینه تاثیر تبلیغات، روش های مناسب و معیارهای طراحی بنر تبلیغاتی مطالبی منتشر کنید که به منبع درآمدی شما هم مربوط میشه.

          09/01/2014
  • امین

    سایت بدون کاربر یعنی هیچ !
    به نظر من بهترین راه برای ارتباط با کاربر و تعامل با اونا همین قسمت نظرات هر مقاله هستش مثل همین کاری که شما انجام میدین ,این بهترین کاره .
    البته بسته به موضوع سایت بخش پرسش و پاسخ هم می تونه خوب باشه !

    05/01/2014پاسخ...
  • امین

    راه درست اینه که قبل از راه اندازی سایت آدم توانایی هایی که داره و همچنین هدفی که داره رو مشخص کنه و اونا رو بشناسه !
    برای موفقیت دوراهکار وجود داره :
    1- اولویت قرار دادن موتور های جستجو , که باید اصول و معیار های سئو رو رعایت کنی و از اونا غافل نشی به علاوه باید تخصص لازم و کافی برای انتشار مطالب و … رو داشته باشی .
    2- دوم این که موتور های جستجو رو به کلی بی خیال شی و کاربرانتون رو از طریق تبلیغات جذب کنی که این مورد نیازمند سرمایه اولیه است .

    05/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      کاملا درسته، البته در هر دو مسیر باید توجه ویژه ای به کاربرها داشته باشید. چون هر دوی این روش ها برای جذب مخاطب به سایت هستند ولی هدف نهایی نگهداری این افراد و ایجاد تعامل بیشتر با سایت باید باشه. امکان عضویت در خبرنامه، پرسش و پاسخ و یا مقالات مرتبط و مستمر در زمینه ای مشخص میتونن باعث برگشت کاربران به سایت شما بشن.
      بنظر شما بهترین روش برای ارتباط با کاربران سایت چیه؟ چت آنلاین، سیستم تیکت، پرسش و پاسخ یا …؟

      05/01/2014پاسخ...
  • علی

    سلام عالی ومفیدبود

    05/01/2014پاسخ...
  • hadad

    به نظز من وقتی به عنوان تفریخ به موضوع نگاه کنیم و بهبود سئو سایتمون بشه هیجان اون تفریح شکستی در کار نخواهد بود و چالش های پیش رو ما رو قویتر خواهد کرد

    05/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      با نظر شما خیلی موافقم، اگر فقط بدنبال موفقیت های دیگران و تکرار اونها نباشیم و علایق خودمون رو دنبال کنیم هم نتیجه کار بهتر میشه و هم انجام اون لذت بخش تر.

      05/01/2014پاسخ...
  • سحر

    خیلی ممنون

    04/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      خواهش میکنم دوست عزیز، خوشحال میشدیم اگر تجربیات و نظرات خودتون رو هم برامون مینوشتید

      04/01/2014پاسخ...
  • هوشنگ

    یک دنیا سپاس بابت مقاله !

    در نظر داشتم این موضوع رواز شما طرح کنم که تو ایمیلم لینک مقاله رو دیدم !

    سوالم اینه که یک سایت خبری چطوری میتونه خودش رو بالا بکشه ؟
    سایتی که 90% مطالبش برپایه کپی پیست هست!
    همین الانشم بیشتر سایت های خبری که رتبه زیر 1000 الکسا دارن 90% مطالبشون رو از طریق کپی منتشر میکنن!
    ما چه راهکاری برای افزایش ربته الکسا و ایندکس شدن و در نهایت افزایش بازدید رو میتونیم به کار ببریم ؟

    04/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      خیلی سوال خوبیه، چون مشکل خیلی از دوستان اینه که خودشون را با اینجور سایت ها مقایسه میکنن. اتفاقا دو هفته پیش مدیر یک سایت خبری با وبسیما برای سئو سایت خودش تماس گرفت و رتبه سایت در اون زمان 900 ایران بود. در نگاه اول به فکر آدم میرسه که این سایت روزانه بیش از 10000 ورودی گوگل باید داشته باشه، ولی متاسفانه کمتر از 10 عدد در روز بود! پس چجوری همچین سایتی میتونه رتبه مناسبی داشته باشه؟ تبلیغات…
      همین الان سایت شهر خبر که رتبه 30 ایران رو هم داره بررسی کردم و تنها 20 درصد بازدید روزانه خودش رو از موتورهای جستجو داره و که 25 درصد اونها عبارت “شهر خبر” رو جستجو کرده بودن. این یعنی که این سایت دارای مشتری های ثابت روزانه بوده و بقیه بازدید خودش رو از تبلیغات ایمیلی و بنری یا تبادل بازدیدکننده با سایر سایت ها بدست میاره.
      اونها مطالب رو کپی میکنن نه برای جذب بازدیدکننده از گوگل بلکه برای جلب رضایت مشتری های ثابت خودشون. شما باید زمینه کاری خودتون و افرادی که در حیطه فعالیت شما هستند رو بخوبی شناسایی کنید و متناسب با نیاز اونها برنامه ریزی کنید. اگر سایت ورزش 3 امروز بطور کلی از نتایج گوگل حذف بشه بازهم جایگاه خودش رو چندان از دست نمیده چون بیشتر افراد بصورت مستقیم و روزانه به این سایت سر میزنن.
      سئو و جذب بازدیدکننده راهی برای معرفی سایت شماست ولی مطالب مفید و متناسب میتونه مشتری های وفادار رو به همراه داشته باشه. دوست دارم در این زمینه بیشتر صحبت کنیم و نظرات شما و دیگر دوستان رو هم بشنویم.

      04/01/2014پاسخ...
      • هوشنگ

        کاملا حرفتون رو قبول دارم، من خودم هیچ وقت از طریق جستجوی گوگل که خیلی سعی کردم نتونستم به ورزش سه برسم !
        یه نوع کنجکاوی بود ! ورزش سه بیشتر بازدیدش رو مربوط به سایت قبلیش که فوتبال سه بود، هست !
        الان سایت خبرلایو که یه سایت خبری ورزشی هست و حتی تو تبلیغات کنار زمین ورزشگاه آزادی هم تبلیغ میکنه رتبه قبل تبلیغ کردنش 70 هزار بود!
        اما امروز رسیده به زیر 30 هزار! با اینکه هزینه ی زیادی متحمل شده !
        اما خود من سایت رو تو یک ماه بدون هزینه ای برایت تبلیغات از 4 میلیون رسوندم به 500 هزار جهانی و از 100 هزار به 17 هزار کشوری.
        پس دیدگاه شما اینه که برای افزایش بازدید یه سایت خبری تبلیغات بنری و لینکی رو تو سایت های مربوط افزایش بدیم؟
        چه راهکار دیگه ای میتونه باشه؟

        05/01/2014
        • وب سیما

          تبلیغات بنر در سایت های پربازدید که البته هزینه زیادی داره، تبلیغات در صفحات پر مخاطب فیسبوک که به مراتب هزینه کمتری داره، تبلیغات ایمیلی از طریق گروه های یاهو که در صورت مستمر بودن هزینه اش بالا میره و اگر مستمر نباشه نتیجه ای نداره.
          شناخت بازدیدکنندگان سایت و فراهم کردن شرایطی که کاربر پس از ورود به سایت به مشتری همیشگی شما تبدیل بشه، شما رو به دوستاش معرفی کنه و از کار شما رضایت داشته باشه، باعث میشه که هزینه انجام شده برای این تبلیغات ارزش و بازخورد متناسب رو داشته باشه. تبلیغات میتونه راه مناسبی برای شروع کار باشه ولی ادامه راه نیاز به کیفیت خدمات و محتوای سایت داره.

          05/01/2014
  • poOrya

    سلام
    من چند وقت پیش یعین حدود چهرا ماه پیش یه سایت راه اندازی کردم با موضع آموزش کامپیوتر و بعدز ا حدود سه ماه تعداد مطالب ایندکس شده ام به نزدیک 2000 رسید و تعداد ورودی گوگلم هر روز بیشتر میشد تا اینکه هاست قبلی توانایی میزبانی رو نداشت به همین دلیل هاست رو منتقل کردم و امروز انتقالش تموم شد و الان که به مطالب ایندسکی نگاه میکنم کمتر از 500 تاست به نظر شما به خاطر انتقال هساته؟؟؟؟
    آیا طبیعیه؟؟؟؟
    نام سایت : الفبای کامپیوتر
    آدرس : pcwords.ir

    04/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      سلام دوست عزیز، چه مدت جابجایی شما زمان برده؟ اگر این مدت خیلی کوتاه بود باشه مثلا یک یا دو روز نمیتونه از جابجایی باشه ولی اگر مثلا یک هفته امکان دسترسی به سایت شما برای گوگل نبوده باشه تغییر هاست میتونه عامل اصلی باشه و به مرور زمان صفحات دوباره ایندکس میشن.
      بهتره از اکانت وبمستر گوگل سایت مشکلات رو پیگیری کنید و ببینید که آیا پیامی برای شما ارسال شده یا خیر

      04/01/2014پاسخ...
  • حامد

    سلام ، اقا به خدا کپی و پیست شده برای مردم ما عادت ، هیچ کس ایده نداره ، هیچ کس حوصله گرداوری خبر یا … نداره ، فقط می خوان از هم بدزدن ، به خدا زشته باور کنید با این کار ما مردم ایران داریم در جا می زنیم

    04/01/2014پاسخ...
    • وب سیما

      سلام دوست عزیز، متاسفانه خیلی ها دارن کپی میکنن و البته خودشون بیشتر لطمه میخورن از این موضوع. البته افراد زیادی هم هستن که واقعا دارن کار میکنن و مطالب تخصصی ارائه میدن

      04/01/2014پاسخ...
ورود رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
ارسال قبلا ثبت نام کردید؟
ثبت نام قبلا ثبت نام کردید؟