دوره آموزش عملی سئو و تولید محتوا

در این دوره مسیر شکل گیری ایده، هدف گذاری و تولید محتوا از ابتدا تا انتها مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و ابزارهای مناسب برای تولید و انتشار یک محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.

تفسیر و تعریف های گوناگونی از مفهوم سئو در فضای وب و ذهن هر یک از ما وجود دارد. عده ای فکر می کنند که سئو یک فرآیند یکباره بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این موضوع مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای دیگر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند تلاش بسیار توصیف میکنند.

ولی به راستی سئو چیست؟ در یک مثال توضیح میدهیم:

فرض کنید برای بررسی وضعیت دندان های خود (سئو سایت) به یک دندانپزشک متخصص (متخصص سئو) مراجعه میکنید. دندانپزشک پس از معاینه کلی دهان و دندان شما و براساس وضعیت فعلی آن به شما پیشنهاداتی میدهد مانند:

  • جرم گیری دندان (استفاده از گوگل وبمستر تولز)
  • سفید کردن دندان (بهینه سازی و افزایش سرعت سایت)
  • ارتودنسی (تعیین استراتژی محتوایی و ساختار کلی سایت)
  • پر کردن دندان (لینک سازی هدفمند)
  • کامپوزیت (استاندارد کردن کدهای سایت و استفاده از Schema)

هر یک از این فعالیت ها بر سلامت دهان و دندان شما (سئوی کلی سایت) موثر بوده و مستقیما توسط پزشک معالج انجام میشود ولی به این معنی نیست که دندان ها شما هرگز خراب نمیشوند یا دیگر نیازی به مراجعه مجدد به پزشک ندارید. البته ممکن است شما هرگز نیاز به مراجعه مجدد به دندانپزشک را احساس نکنید البته به شرطی که کلیه دستورات و آموزش های او را به درستی انجام دهید.

پزشک شما به شما می آموزد که چگونه از دندان های خود مراقبت کنید (نگهداری عمومی سایت و وبمستر گوگل)، در چه زمان هایی مسواک بزنید (استراتژی تولید محتوا) و دقیقا به چه شکلی مسواک بزنید (تولید محتوای با کیفیت و سئو شده).

“هیچ پزشکی برای شما مسواک نمیزند حتی اگر بپذیرد که این کار را انجام دهد احتمالا هزینه بالایی برای آن دریافت خواهد کرد! و یا در نهایت شما از این کار رضایت کافی را نخواهید داشت.”

در دوره آموزش عملی سئو محتوا می آموزیم که چگونه دندان های خود را مسواک بزنیم!

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سئو پیشنهاد میکنیم مقالات آموزش سئو را دنبال کنید و یا به بخش سئو چیست مراجعه نمایید.

دوره آموزش سئو و تولید محتوا

چه کسانی از دوره آموزش سئو وبسیما بهره برده اند

برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی و ۱۵ کارگاه آموزش سئو دریچه ای برای ارتباط با برندهای مطرح حوزه وب فارسی و استارت آپ های فعال بوده است. در این دوره ها تاکنون نزدیک به ۷۰ استارت آپ فعال شرکت داشته اند و بیش از ۵۰ برند شناخته شده متخصصین خود را برای یادگیری بیشتر به این فضای آموزشی ارزشمند فرستاده اند. در اینجا تنها گزیده ای از این برندها را مشاهده میکنید.

برندهای شرکت کرده در کارگاه آموزش سئو

در دوره آموزش عملی سئو می آموزیم

  1. شناسایی صحیح کلمات کلیدی ارزشمند
  2. بررسی میزان رقابت و ارزش سرمایه گذاری هر کلمه
  3. تعیین استراتژی محتوایی براساس موضوع سایت
  4. تعیین ساختار و اسکلت بندی سایت براساس هدف گذاری انجام شده
  5. درک صحیح از نگاه گوگل به صفحات وب و نحوه تعیین کلمه کلیدی در آن
  6. اصول نگارش محتوا براساس استانداردهای سئو
  7. مراحل انتشار و پشتیبانی از محتوای تولید شده
  8. چگونه بالاتر از رتبه 1 گوگل باشیم؟!

مهندس امین اسماعیلی

  • رتبه ۲ رقمی کنکور سراسری و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد از دانشکده فنی دانشگاه تهران
  • مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما
  • مشاور سئو برترین وبسایت ها در کشور کانادا
  • مشاور سئو معتبر ترین وبسایت ها و شرکت های ایران
  • نویسنده بیش از ۱۰۰ مقاله معتبر در زمینه سئو و بهینه سازی
  • طراح و برنامه نویس بین المللی روبات های نرم افزاری

برگزاری اولین دوره آموزش سئو 2016

اولین دوره کارگاه یکروزه آموزش سئو در سال 2016 و تولید محتوا در تاریخ 30 بهمن 1394 و با 16 شرکت کننده برگزار شد. در این دوره رویکرد جدید گوگل به کلمات کلیدی و مفهوم گرایی منطقی ربات ها را بررسی کردیم، سپس با ارائه راهکارهای عملی آموختیم که متون خود را چگونه بازنویسی کنیم.

با استراتژی های محتوایی آشنا شدیم و آموختیم که هدف گذاری های خود را بر روی چه صفحاتی از سایت متمرکز کنیم. در نهایت با معرفی تکنیک های مختلف دریافتیم که میتوان بالاتر از رتبه یک گوگل هم بود!

در پایان دوره و پس از اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان عکسی به یادگار گرفتیم.

دوره آموزش سئو

نظرات هنرجویان دوره اول سئو

قرار شد شرکت کنندگان نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه همین صفحه یا از طریق ایمیل به دست ما برسانند. هرکدام که به دست ما برسد در این صفحه قرار خواهیم داد.

جناب آقای میثم حکمت که در زمینه خدمات کامپیوتر و شبکه فعالیت میکنند پس از حضور در این دوره نظر خود را اینچنین بیان کردند.

کلاس بسیار پر محتوایی بود و دید من رو در برخی موارد تغییر داد. همین موضوع باعث شد درخواست سرفصل و جلسات بیشتر و تخصصی تر در زمینه سئو داشته باشم.

در ادامه انرژی مضاعفی از نظر آقای حکم گرفتیم جایی که گفته اند:

لازم دونستم با موبایل و در مسیر برگشت، هرچه زودتر مراتب تشکر خودم رو به اطلاع شما برسونم

برگزاری دومین دوره آموزش سئو و تولید محتوا در دانشگاه شریف

ستاک برنامه ای برخاسته از مرکز کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف است که برای پرورش ایده های خلاقانه دانشجویان و نخبگان این دانشگاه و در آینده ی نزدیک برای سایر دانشگاه ها، در حال فعالیت است. با توجه به دعوت انجام گرفته از طرف ستاک دوره دوم بصورت اختصاصی برای استارت آپ های تحت پوشش این مجموعه و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف برگزار گردید. با توجه به نگاه مهندسی و دقیق دانشجویان این دوره بسیار پرطراوت و چالشی برگزار شد که با سوالات بسیاری همراه گردید.

دوره آموزش سئو در دانشگاه شریف

 دوره سوم، تجربه ای جدید و مثبت

دوره سوم در تاریخ 31 اردیبهشت 1395 از ساعت 14 تا 18:30 برگزار شد. در این دوره 14 نفر شرکت داشتند که هرکدام با رویکرد و پیشینه متفاوتی در دوره آموزش سئو شرکت کرده بودند. حضور بانوان در دوره های آموزش سئو نشان دهنده پتانسیل های بالای این زمینه در راستای کارآفرینی است. امید است در آینده ای نه چندان دور شاهد توجه بیشتر شرکت ها و سایت های فعال اینترنتی در زمینه تولید محتوا و سئو در داخل شرکت باشیم که این زمینه کاری بیش از پیش موجب درآمدزایی و اشتغال زایی در شرکت گردد.

آقای میثم جبلی به عنوان یکی از شرکت کنندگان دوره سوم آموزش سئو در مورد حضور خود در این جلسه گفته است:

مطالب به صورت دسته بندی شده بود که تو کیفیت ارائه تاثیر داشت ، ممنون از شما ، برای من مفید بود.

در میان شرکت کنندگان دوره مدیر یک شرکت تبلیغاتی، مدیر یک سایت شخصی، کارآموز شرکت طراحی سایت، دانشجوی علاقه مند، مسئول محتوای یک سایت خبری و کارمند بخش محتوای یک فروشگاه اینترنتی حضور داشتند که موجب شدند تنوع موضوعات و سوالات در کلاس بالا رفته و چالش های متفاوتی مورد بحث قرار گیرد. در پایان دوره عکسی به یادگار گرفتیم که مهمترن نکته برای ما در این تصویر، لبخند رضایت شرکت کنندگان بود.

 

چهارمین کارگاه از دوره های آموزشی SEO

با گذشت نزدیک به دو ماه از دوره سوم و با پایان ماه مبارک رمضان در روز پنجشنبه به تاریخ 31 تیر 95 چهارمین دوره آموزش سئو را برگزار نمودیم. در این کارگاه 14 نفر شرکت کردند که در میان آنها افراد و انگیزه های گوناگونی به چشم میخورد، مسئول محتوای یک برند پوشاک معروف، مدیر یک سایت دانلود موفق، مدیر یک آژانس هواپیمایی، یک علاقه مند و کنجکاو در زمینه سئو و …
همچون دوره های گذشته با پایان جلسه 5 ساعته، چهره شرکت کنندگان همچنان سرحال و راضی بنظر میرسید که با گفتگوی پایانی با آنها متوجه رضایت آنها از دوره چهارم سئو شدیم. در پایان عکسی به یادگار گرفتیم و منتظر داستان موفقیت آنها و نظرات سازنده شان برای بهبود روند آموزش این دوره خواهیم بود.

 

آقای معمارپور یکی از شرکت کنندگان در دوره چهارم هستند که با هدف ارتقای تجارت شخصی خود و جذب مشتری بیشتر از طریق اینترنت در این کلاس شرکت کردند. در ادامه نظر ایشان در مورد کارگاه آموزش سئو که در بخش ارسال دیدگاه همین صفحه وجود دارد را مشاهده میکنید.

انصافا دوره کاملی و بی نقصی بود من با حدود 10 تا سوال اومدم و با 0 سوال بی پاسخ برگشتم. کلی هم اطلاعات جدید یاد گرفتم. سیلابس عالی چیده شده بود و استاد مسلط و صبور. مدرک هم که فوق العاده خلاقانه و جالب طراحی شده بود.
حتما منتظر دوره های بعدی هم هستم.

دوره پنجم کارگاه سئو و باز هم دوستانی تازه

دوره پنجم یک تفاوت مهم با دوره های پیشین داشت زیرا بصورت نیمه خصوصی و در محل شرکت وبسیما برگزار شد. این دوره در روز پنجشنبه به تاریخ 25 شهریور 1395 از ساعت 10 الی 14 برگزار گردید و 8 نفر در آن شرکت کردند. همچون دوره های گذشته پس از پایان جلسه به پرسش و پاسخ و گفتگو نشسته و دوستان جدیدی در زمینه های کاری گوناگون یافتیم. در پایان نیز عکسی به یادگار گرفتیم.

جناب آقای مهدی شاه حسینی به عنوان یکی از شرکت کنندگان دوره پنجم میگوید:

سلام، آقای اسماعیلی از شما و همکارانتون به خاطر برگزاری این دوره آموزشی بسیار ارزشمند تشکر میکنم. برنامه ای که برای آموزش تدوین کرده بودید بسیار دقیق و پرمحتوا بود بطوریکه پس از پایان کلاس تقریبا هیچ سوالی بدون پاسخ باقی نمونده بود.

 

شش دوره موفق، شش تجربه شیرین

ششمین دوره کارگاه یک روزه سئو در روز پنجشنبه 29 مهر 1395 و از ساعت 10 صبح الی 13:30 برگزار گردید. این دوره همانند دوره های قبل با لبخند رضایت و سوالات حرفه ای شرکت کنندگان پایان یافت. نکته بسیار مهم در پایان هر یک از این دوره ها سطح سوالات شرکت کنندگان است که به خوبی نشان دهنده درک سریع مفاهیم و شناخت کلی موضوعات می باشد.

 

آواتک، میزبان هفتمین دوره آموزش سئو

دوره هفتم به میزبانی آواتک، در تاریخ 19 آبان 95 و از ساعت 6 الی 10 شب و در محل این شرکت برگزار شد، در این دوره شرکت کنندگان همگی از استارت آپ های تحت پوشش آواتک بودند که هم اکنون مراحل شتاب دهی خود را پشت سر میگذارند.

شتاب دهنده آواتک میزبان دوره سئو وبسیما

همانطور که میدانید تمام استارت آپ های تحت پوشش آواتک مبتنی بر بستر وب و اپ موبایل هستند. همین موضوع موجب شده بود تا شرکت کنندگان این دوره با دانش تخصصی بالا و ارتباط مستقیم روزانه با مسائل مربوط به سئو به این کلاس وارد شوند. پرسش و پاسخ های صورت گرفته بسیار کاربردی بوده و حضور شرکت کنندگان تا آن ساعت از شب نشان دهنده علاقه ایشان به مباحث مطرح شده بود.

هایپرکا یک سوپر مارکت آنلاین با ایده ای نو و البته کاربردی است. در این سایت هیچ محصولی مستقیم فروخته نمیشود، بلکه از نزدیک ترین هایپرمارکت تهیه شده و برای شما ارسال میشود. سیامک رمضانی از اعضای تیم استارتاپ هایپرکا درباره دوره سئو اینچنین گفته است:

من یکی از اعضای تیم هایپرکا هستم، تو دوره هفتم که تو آواتک برگزار شده شرکت کردم واقعا عالی بود، بی صبرانه منتظر دوره های تکمیلی هستم که قرار طی روزهای آتی برگزار شه، به همه دوستانی که تو شرکت کردن در این دوره شک دارن پیشنهاد میدم شک و تردید کنار بذارن و شرکت کنن.

دوره آموزش سئو در شتاب دهی آواتک

دوره هشتم آموزش سئو برگزار شد

هشتمین دوره آموزش سئو در تاریخ دوم دی ماه 1395 و از ساعت 10 صبح الی 14 و در محل شرکت وبسیما برگزار شد. در پایان دوره فیلم آموزش سئو و فایل پرزنت در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. در پایان نیز عکسی به یادگار با شرکت کنندگان دوره ثبت کردیم.

آقای علیرضا مصلحی که یکی از شرکت کنندگان این دوره آموزش سئو بودند و مدیریت یک سایت در زمینه فیلم و سینما به نام منظوم را برعهده دارند در مورد تجربه خود از حضور در این دوره این چنین گفتند:

من در دوره هشتم این کلاس آموزشی شرکت کردم، اگر قراره که از طریق بازاریابی محتوا برای سایت تون مخاطب جذب کنید این دوره رو پیشنهاد میکنم به همه دوستان. بهتره که البته یک آشنایی اولیه با مفاهیم سئو و همچنین گوگل وبمستر داشته باشید تا بتونید حداکثر استفاده رو ببرید. ممنون از آقای اسماعیلی به خاطر ارائه خوب شون.

آقای فرزاد حقیقت از دیگر شرکت کنندگان دوره هشتم آموزش سئو بودند که از طرف وبسایت easypaz که در زمینه آموزش آشپزی فعال است در این کارگاه شرکت کردند. فرزاد در مورد تجربه حضور در این دوره گفته:

یکی از مفیدترین دوره هایی بوده که در زمینه سئو شرکت کردم. در مدت زمانی کوتاه مهمترین نکته های مرتبط و سر نخ های لازم به شرکت کنندگان داده میشه که می تونن بلافاصله به محض اتمام کلاس ازشون استفاده کنن و نتیجش رو ببینند.

 

دوره نهم آموزش سئو

این دوره در تاریخ 30 دی ماه 1395، در قالب دوره جامع سئو و با همکاری شتاب دهنده آواتک در محل دانشگاه تهران برگزار گردید. شرکت کنندگان این دوره مجموعه ای از فعالان و متخصصین وب فارسی به همراه تعدادی از همراهان جدید آواتک در آواکمپ و شتاب دهی بودند. با حضور 30 شرکت کننده میتوان دوره نهم را تجربه ای کاملا متفاوت از آموزش سئو دانست.

جناب آقای واحدی از شرکت مینادنت که در زمینه نرم افزارها دندانپزشکی فعال است، در کارگاه آموزش سئو شرکت کرده و نظر خود را اینچنین بیان کردند:

با تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیارم گذاشتید، ذهن من نصبت به خیلی از موضوعات باز شد.

سرکار خانم مهتاب خسروشاهی بعنوان نماینده شرکت آویژه در دوره سئو گفتند:

این دوره برای من پیکج بسیار مفیدی بود: طبقه‌بندی هوشمندانه‌ی مطالب، مثال‌های کاربردی، و همچنین ارائه‌ی قوی محتوا توسط استاد اسماعیلی!

آقای محسن از سایت درمانکده پیشنهاداتی برای بهبود دوره آموزش سئو ارائه دادند:

سلام
دوره خیلی خوبی بود و من بعد از تجربه متوسطی که توی seo داشتم خیلی مطالب خوبی یاد گرفتم
بزرگترین نقطه قوت عملی بودن نکات دوره و اینکه خود مدرس تجربه کاری داشت نه مثل خیلی دوره ها که فقط ترجمه و گردآوری هستش و خود مدرس بدون تجربه!
نقطه پیشرفت هم این میتونه باشه که هزینه دوره به شدت بالاست و اینکه کیس استادی باشه خیلی بهتره

با توجه به تخصص شرکت کنندگان دوره در زمینه کاری خود و آشنایی نسبتا بالا با مباحث سئو، پرسش و پاسخ های مطرح شده در این جلسه عموما رنگ و بوی تخصصی داشته و موضوعات قابل توجهی را شامل میشد، در پایان عکسی به یادگار گرفتیم.

آموزش سئو بصورت حرفه ای

کارگاه آموزش سئو دو رقمی شد

دهمین دوره آموزش سئو و تولید محتوا که در واقع اولین دوره در سال 96 برای این کارگاه بود. همچون دوره های پیشین در این کارگاه استانداردهای سئو، تکنیک های تعیین استراتژی محتوایی و هدف گذاری روی کلمات کلیدی بصورت کامل آموزش داده شد. این دوره در تاریخ 15 اردیبهشت 96 از ساعت 10 الی 14 و در محل شرکت وبسیما و بصورت نیمه خصوصی برگزار گردید.

 

دوره یازدهم آموزش سئو در آواتک برگزار شد

یازدهمین دوره آموزش سئو در روز 11 خرداد 96 از ساعت 10 الی 14  با همکاری فضای کار اشتراکی زاویه و شتاب دهنده آواتک در محل دانشگاه تهران برگزار شد. همانند دوره های پیشین، شرکت دوستان از شهرهای دور مانند شیراز و مشهد از ویژگی های جالب این دوره بود که مجموعه وبسیما را به فکر برگزاری دوره ها در سایر شهرها انداخته است. جناب آقای جمشیدی بعنوان یکی از شرکت کنندگان دوره یازدهم سئو تجربه خود از حضور در این دوره را اینچنین بیان میکند:

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای اسماعیلی
یکی از شرکت کنندگان دوره یازدهم از شیراز بودم و با اینکه خسته راه بودم ولی در طول 4 ساعت این دوره با ترتیبی که در ارائه موضاعات داشتید و همچنین بیان خوبتون از تمامی لحظات آموزشی این دوره لذت بردم . توی این دوره برای من، بسیاری از مسائل روشن شد و همچنین با افراد بیشتری در این زمینه آشنا شدم
تنتون سالم، دلتون شاد

آموزش خصوصی سئو

دوره آموزش سئو در اصفهان

با همکاری آقای مهرداد پاک نژاد و مجموعه به ایده دوازدهمین دوره آموزش سئو و تولید محتوا در تاریخ 8 تیرماه 1396 و در شهر اصفهان برگزار خواهد شد. این دوره توسط رسانه جامعه کارآفرینی اصفهان (اصفهان پلاس) و سایت پی سی دانلود حمایت گردید و در محیط فضای کاری اشتراکی آبی و سفید برگزار گردید.

آموزش سئو در اصفهان اولین همکاری وبسیما با فعالان حوزه استارت آپ و کارآفرینی در خارج از شهر تهران بوده و بعنوان تجربه ای بسیار موفق میتواند دریچه ای به همکاری و فعالیت های بیشتر شود. این دوره در کنار سایر دوره های آموزشی وبسیما در بازه های زمانی مختلف در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

آموزش سئو در اصفهان

سیزدهمین دوره آموزش سئو در تهران

سیزدهمین دوره آموزش سئو در روز جمعه به تاریخ 3 شهریور 96 و در محل شرکت وبسیما برگزار شد. در این دوره دوستانی عموما متخصص و آشنا با تکینک های سئو شرکت داشتند که در پویایی و جذابیت کارگاه نقش مهم داشتند. آقای محمد کمیانی یکی از شرکت کنندگان کارگاه آموزش سئو بودند که تجربه حضور خود در این کارگاه را اینچنین بیان کرده اند؛

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای اسماعیلی عزیز
واقعا ازتون ممنونم . دوره آموزش سئو روز 1396/06/03 که دیروز میشد . خیلی عالی برگزار شد. واقعا تاثیر بسیار زیادی برای من داشت.
بخاطر کمک ها و توضیحات جامع شما من در حال تصحیح کردن اشتباهات وب سایتم هستم.
بازم از شما تشکر میکنم.

در پایان به رسم همیشه عکسی به یادگار گرفتیم:

گزارش چهاردهمین دوره آموزش سئو

چهاردهمین دوره آموزش سئو در روز پنجشنبه به تاریخ 23 شهریور 96 و در محل شرکت وبسیما برگزار شد. آقای امین جبلی به عنوان یکی از شرکت کنندگان این دوره گفته است:

با سلام جناب اسماعیلی کلاس دیروز بسیار فوق العاده بود و من به شخصه خیلی یاد گرفتم بخصوص سایت افق کوروش و راهکاری که براش در نظر گرفته بودید خیلی خوب بود و خیلی ممنونم از اینکه برای بهینه سازی و فرهنگ اون و بالا بردن علم بقیه انقدر تلاش میکنید. با تشکر از همه زحمات شما

 

شانزدهمین دوره آموزش سئو با همکاری شتاب دهنده دیموند

شانزدهمین دوره آموزش سئو در روز پنجشنبه به تاریخ ۲۳ آذر 96 و در محل شتابدهنده دیموند برگزار شد. در این دوره مجموعه از استارت آپ های فعال که تحت نظر شتاب دهنده دیموند فعالیت میکنند شرکت نمودند و با توجه به دغدغه های فضای استارتاپی مسیر آموزش سئو را به سمت و سوی مورد نظر خود بردند.
آموزش سئو در شتاب دهنده دیموند

محل جدید شتاب دهنده آواتک میزبان هفدهمین کارگاه آموزش سئو

در تاریخ ۲۹ دی ماه کارگاه آموزش حرفه ای سئو و تولید محتوا با همکاری آژانس خلاقیت وبسیما و فضای کار اشتراکی زاویه در محل شتاب دهنده آواتک برگزار شد. در پایان عکسی به یادگار به همراه شرکت کنندگان عزیز دوره سئو گرفتیم.

دوره آموزش سئو در شتاب دهنده آواتک

 

برای اطلاع از زمان برگزاری دوره های آموزش سئو به صفحه آکادمی وبسیما مراجعه نمایید.

 

آموزش خصوصی سئو برای شرکت ها و موسسات

بسیاری از شرکت ها و موسسات فعال در حوزه وب، طراحی و سئو نیازمند آموزش کارکنان و مدیران خود هستند. برای افزایش سطح کیفی و ارائه محتوای آموزشی منطبق بر زمینه کاری و نیازهای شرکت شما، وبسیما آمادگی برگزاری دوره ها به صورت خصوصی و در محل شرکت شما را خواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر با شماره 22019286، سرکار خانم پناهی تماس بگیرید.

پاسخ‌گوی سوالات شما هستیم سوال شما توسط کارشناسان وبسیما پاسخ داده شده و از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شود
نام و نام خانوادگی نام و نام خانوادگی به فارسی
آدرس ایمیل sample@domain.com
تلفن همراه 09 XX XXX XXXX
متن نظر
ثبت دیدگاه
  • ناهید زارع
    11/10/2020

    سلام و خسته نباشید
    شما کلاس خصوصی آموزش سئو هم دارید
    من در رابطه با سایت خودم میخوام مشاوره حرفه ای بگیرم
    اگر دارید میشه محبت کنید هزینه شو هم بفرمایید ممنون میشم

    • وبسیما
      WEBSIMA
      12/10/2020

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر امکان برگزاری کلاس آموزشی به صورت خصوصی را نداریم. پیشنهاد میکنیم از جلسات مشاوره تخصصی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاورین وبسیما و شماره های تماس شرکت در ارتباط باشید.

  • Sobhan Khatibpour
    17/04/2020

    ببخشید ی سوال داشتم ، میخواستم بدونم چرا این صفحه رو ری دایرکت نمی کنید به دوره جامع آموزش سئو در سایت آکادمی وبسیما ؟

    میخواستم بدونم اگه دلیل فنی ای داره به بنده بگین ، چون منم ممکنه به چنین حالتی در سایت خودم برسم و میخوام بدونم در اون لحظه ری دایرکت کنم یا نکنم ؟

    با تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      19/04/2020

      سلام دوست عزیز
      این صفحه در نتایج جستجو جایگاه مناسبی داشته و بازدید کننده مستقیم دریافت میکند. صفحه متناظر در سایت آکادمی وبسیما نیز در جایگاه نخست نتایج جستجو است در نتیجه نیازی به ریدایرکت آنها نیست. اگر هر دو صفحه بر روی یک دامنه بودند و رتبه مناسبی نداشتند ریدایرکت کردن کار درستی بود.

  • ریحاته مسلمی
    26/10/2019

    باسلام سیلابس ها و هزینه دوره و تاریخ و ساعت برگزاری دوره سئو رو لطفا بفرمایید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      26/10/2019

      سلام دوست عزیز
      لطفا برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دوره های آموزش به سایت آکادمی وبسیما و بخش دوره جامع آموزش سئو مراجعه نمایید.

  • معصومه ناظم سلیمی
    06/05/2019

    سلام و وقت بخیر
    به نظر شما یک شرکت معتبر ساخت شناور که بیشتر پرسنل آن، فنی میباشند برای بکارگیری سئو برای سایت شرکت باید دوره ها را شرکت کنند یا با متخصصی برای اجرای آن برای سایت شرکت داشته باشند؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      18/05/2019

      سلام دوست عزیز
      پاسخ به این سوال کمی دشوار است. با توجه به اینکه زمینه کاری شما بسیار تخصصی است و تولید محتوا در این حوزه نیازمند هماهنگی با خود شرکت است بهترین گزینه حضور یک متخصص سئو یا مدیر IT در خود شرکت است که با حضور در دوره های آموزشی توانایی لازم برای سئو سایت را کسب کرده باشد.

  • سجاد ساعدی
    06/04/2019

    سلام.
    من به تازگی از طریق سایت شما با مفاهیم اولیه سئو آشنا شدم،میخواستم بدون به عنوان یک مبتدی کدام دوره برای شروع به یادگیری پیشرفته سئو برای من مناسب تر است؟

  • امید جلالی
    19/11/2018

    سلام
    برای بنده قراره از صفر شروع کنم
    مراحل اولیه رو ذکر میکنید جهت آشنایی بیشتر!

    • وبسیما
      WEBSIMA
      20/11/2018

      سلام دوست عزیز
      اگر در نقطه شروع هستید پیشنهاد میکنم از کتاب سئو برای همیشه شروع کنید یا مجموعه ویدئویی که براساس همین کتاب با نام ویدئو سئو برای همیشه تهیه شده است را مشاهده کنید.

  • محمدرضا شمس
    02/10/2018

    سلام ، وقت بخیر
    من قصد دارم در دوره جامع سئو مانستر شرکت کنم اما یه مشکلی هست من وقت شرکت در کلاسهارو به صورت حضوری ندارم ! امکانش هست برای من دوره رو در غالب دی وی دی به صورت پستی ارسال کنید ؟
    منتظر پاسختون هستم
    با احترام

    • وبسیما
      WEBSIMA
      03/10/2018

      سلام دوست عزیز
      برنامه کلاس ها جوری تنظیم شده که روزهای پنجشنبه برگزار میشود و هفته ای یک جلسه خواهد بود. تاثیر شرکت در کارگاه حضوری به مراتب بیشتر از مشاهده ویدئوهای دوره است. پیشنهاد میکنم این فرصت را از دست ندهید.
      برای اطلاعات بیشتر و صحبت های تکمیلی میتوانید با شماره مشاوره در سایت آکادمی وبسیما تماس بگیرید

  • زهرا محمدی
    30/06/2018

    چه جوری میتونم دوره رو خریداری کنم ؟

  • زهرا محمدی
    28/06/2018

    سلام وقت بخیر
    من یه سایت فروشگاهی دارم و هاستش به صورت plesk هست میتونم آموزش های شما رو روی سایتم پیاده کنم ؟و اینکه سئوی سایت فروشگاهی هم آموزشش رو دارید ؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      30/06/2018

      سلام دوست عزیز
      هاست شما تاثیری در آموزش های این دوره ندارد و بر روی هر سایتی قابل پیاده سازی است. این تکنیک ها هم برای سایت های شرکتی و هم سایت های فروشگاهی به خوبی قابل استفاده است.

  • فاطمه جوادی فرد
    15/05/2018

    دوره جدید آموزش سئو و تولید محتوا کی برگزار می‌شه؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      15/05/2018

      سلام دوست عزیز
      این دوره پنجشنبه همین هفته برگزار میشود. برای اطلاع از برنامه برگزاری دوره ها به صفحه آکادمی وبسیما مراجعه کنید.

  • محمد مجددی
    26/04/2018

    سلام
    روزتون بخیر
    من می خوام در این کارگاهی که در تلگرام زدین شرکت کنم.
    چه کار باید انجام بدم؟
    ممنون می شم راهنمایی کنید؟
    چگونه متخصص SEO (سئو) شویم؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      26/04/2018

      سلام دوست عزیز
      این کارگاهی که نام بردید از طرف مجموعه وبسیما نیست شاید در کانال دیگری مشاهده کردید. برای مشاهده دوره های وبسیما به صفحه آکادمی وبسیما مراجعه کنید.

  • حمیدرضا سلیمانی
    08/02/2018

    سلام, پیگیر دوره‌ای آموزشی هستم تحت عنوان “مدیریت تولید محتوا”، که علاوه بر سرفصل‌های اشاره شده(برای وب‌سايت)، به کار سازمان‌ها و شرکت‌ها نیز بیاید. شامل محورها و محتوایی مانند: مارکتینگ، روابط عمومی، برندسازی، جمله‌نویسی، ادبیات و …. باشد. اگر امکان دارد ضمن ارائه سرفصل در خصوص مدرس و یا موسسه برگزار کننده‌ی چنین دوره‌ای راهنمایی بفرمایید.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      08/02/2018

      سلام دوست عزیز
      دوره مورد نظر شما بسیار کاربردی و ارزشمند است و نیازمند چندین مدرس حرفه ای در حوزه های مختلف می باشد. در حال حاضر موسسه یا مرجعی که همه این موضوعات را به خوبی پوشش داده و تحت یک دوره ارایه نماید نمی شناسیم.

  • مهدی دکه ای
    14/01/2018

    سلام ، وقتتون بخیر

    آیا بعد از پرداخت وجه کارگاه ، امکان دریافت فیلم کارگاه میسر هست ؟ چون امکان حضور را بنده ندارم .

    • وبسیما
      WEBSIMA
      14/01/2018

      سلام دوست عزیز
      بله کلیه ثبت نام کنندگان فیلم کارگاه را دریافت میکنند. در صورتیکه قصد حضور ندارید با تلگرام پشتیبانی وبسیما تماس بگیرید

      • مهدی دکه ای
        14/01/2018

        لینک دسترسی به تلگرام پشتیبانی رو نمی بینم .

        کجای سایت هست ؟

        • وبسیما
          WEBSIMA
          14/01/2018

          میتونید به ای دی @Websima2 در تلگرام پیام دهید.

  • لیلا مرادی
    09/01/2018

    سلام. نحوه شرکت در دوره هاتون به چه شکلی هست؟ در مورد مکان و قیمتش هم لطفا اطلاعاتی بدید

    • اصغر اکبر
      WEBSIMA
      09/01/2018

      سلام دوست عزیز
      کلیه دوره ها به صورت حضوری برگزار میشوند و زمان و مکان برگزاری دوره از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام وبسیما به علاقه مندان اطلاع رسانی میشود. پیشنهاد میکنم در کانال تلگرام وبسیما به آدرس https://t.me/websimaca عضو شوید.

  • مهدی دکه ای
    11/12/2017

    سلام، وقتتون بخیر و شادی

    آیا برای اجرای دوره در منطقه غرب کشور ( همدان ، کرمانشاه ، ایلام ، سنندج ) برنامه ای ندارید ؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      11/12/2017

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر برنامه ای برای برگزاری دوره سئو در شهرهای دیگر نداریم ولی از همکاری با مجموعه های فعال در سایر شهرها برای برگزاری دوره ها استقبال میکنیم. اگر مجموعه توانمندی در این منطقه میشناسید به ما معرفی کنید

      • مهدی دکه ای
        11/12/2017

        والا زیاد اطلاعی در این خصوص ندارم .

        ای کاش برای برگزاری این دوره و دوره های مشابه ، از مجموعه های فعال فراخوان عمومی بدین. این طوری قطعا امکان شرکت در این برای افراد مشتاقی همچون بنده و سایر دوستان فراهم میشه.
        ممنون میشم پیگیر این موضوع باشید

        • وبسیما
          WEBSIMA
          12/12/2017

          از پیشنهاد شما دوست عزیز سپاس گزاریم و تلاش میکنیم که این شرایط را برای سایر استان های ایران نیز فراهم کنیم.

  • شبنم معیدی
    09/12/2017

    سلام آیا امکان برگزاری دوره در تبریز وجود داره؟
    و اینکه برای شرکت در این دوره باید کامل به طراحی سایت مسلط باشیم؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      09/12/2017

      سلام دوست عزیز
      برای شرکت در دوره سئو نیازی به تسلط بر طراحی سایت نخواهید داشت. البته اگر آشنایی داشته باشید به شما کمک زیادی خواهد کرد.
      در حال حاضر شرایط لازم برای برگزاری دوره در شهر تبریز وجود ندارد ولی اگر مجموعه ای مناسب برای همکاری در این زمینه در تبریز میشناسید به ما معرفی کنید.

      • شبنم معیدی
        20/12/2017

        بله میشناسم باهاشون صحبت هم کردم ابراز تمایل کردن برای برگزاری دوره چطور میتونم با شما هماهنگ شم در این مورد

        • وبسیما
          20/12/2017

          لطفا با شرکت تماس بگیرید یا با شماره تلگرام پشتیبانی در ارتباط باشید.

  • مهدی دکه ای
    08/12/2017

    سلام

    بنده شهرستان هستم و امکان حضور در تهران رو ندارم . آیا امکانش هست که من دسترسی به فیلم آموزشی این دوره داشته باشم؟

    و هزینه این مورد رو هم بفرمائید

    ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      08/12/2017

      سلام دوست عزیز
      شما در کدام شهر سکونت دارید. دوستان زیادی از سایر شهرها برای شرکت در این کارگاه ها به تهران مراجعه میکنند. متاسفانه در حال حاضر امکان ارایه محتوای آموزشی به صورت فیلم را نداریم و تنها در قالب کارگاه های حضوری مطالب را آموزش میدهیم.

      • مهدی دکه ای
        08/12/2017

        ممنونم از پاسختون

        متاسفانه من کارمند و ساکن کرمانشاه هستم و امکان حضور در تهران رو ندارم.
        ای کاش امکان ارائه پکیج به صورت فیلم آموزشی رو داشتید.

        • وبسیما
          WEBSIMA
          09/12/2017

          سلام دوست عزیز
          در حال حاضر این امکان وجود ندارد ولی برنامه هایی برای ارایه پکیج های آموزش آنلاین داریم. در صورت نهایی شدن و انتشار از طریق سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

      • مهدی دکه ای
        14/12/2017

        سلام مجدد

        توی توضیحات دوره اشاره شده که فیلم دوره در اختیار افراد شرکت کننده دوره قرار میگیره.

        خیلی ازتون ممنون میشم که این امکان رو ( فیلم آموزشی دوره ) رو برای افراد دیگه ، ولو با هزینه معال شرکت در دوره ، فراهم کنید .

        چون واقعا نیاز به این دوره دارم و برام خیلی خیلی مهم هست

        ممنونم از لطفتون

        • وبسیما
          WEBSIMA
          16/12/2017

          سلام دوست عزیز
          شرکت در این کارگاه تاثیر بسیاری بر یادگیری شما خواهد داشت. نمایش فیلم به تنهایی نمیتواند کارایی صد درصدی برای شما داشته باشد. پیشنهاد شما را بررسی میکنیم و در صورت امکان از طریق سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  • milad bakhoda
    13/11/2017

    من فیلم ها و آموزش های زیادی در مورد سئو دیدم
    اما وقعا کلاس دوره آموزش سئو و تولید محتوا مهندس اسماعیلی فراتر از همه بود و لذت بردم از اطلاعاتی که به من انتقال داده شد.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      13/11/2017

      سلام دوست عزیز
      نظر لطف شماست. امیدوارم در مسیر کاری شما تاثیرگذار باشه و سریعتر به موفقیت برسید.

  • مصطفی سعدی
    11/11/2017

    دوره بسیار خوبی بود و جواب اکثر سوالاتم رو تونستم بگیرم و خیلی از اشتباهاتم رو در این دوره متوجه شدم با تشکر فراوان

    • وبسیما
      WEBSIMA
      11/11/2017

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که این کارگاه برای شما مفید بوده و امیدواریم در کارگاه های بعدی هم شما رو ملاقات کنیم.

  • میثم
    24/10/2017

    تشکر از مطالب خوب شما برای من خیلی تاثیر گذار بود ممنون.

  • سوالات آزمون آیین نامه
    19/10/2017

    ممنون عالی بود

  • دانلود مداحی
    10/10/2017

    سلام.خیلی عالی بود ممنون از سایت خوبتون

  • ریپیتر
    22/09/2017

    سلام
    من دوره های دیگه ام تو موسسات دیگه شرکت کردم که واقعا وقتم رو هدر دادم ، از دست ندید دوره های وبسیما رو دوستان

    • وبسیما
      WEBSIMA
      25/09/2017

      سلام دوست عزیز
      از لطف شما به وبسیما سپاس گزاریم و خوشحالیم که تجربه مثبتی از حضور در این کلاس داشتید.

  • حامد
    21/09/2017

    ببخشید می خواستم بپرسم زمان دوره بعدی آموزش سئو تون معلومه؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      27/09/2017

      سلام دوست عزیز
      تاریخ دقیق تعیین نشده ولی از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام وبسیما اطلاع رسانی خواهد شد.

  • آموزش آشپزی
    11/09/2017

    ممنون عالی بود

  • امین
    26/08/2017

    با سلام جناب اسماعیلی کلاس دیروز بسیار فوق العاده بود و من به شخصه خیلی یاد گرفتم بخصوص سایت افق کوروش و راهکاری که براش در نظر گرفته بودید خیلی خوب بود و خیلی ممنونم از اینکه برای بهینه سازی و فرهنگ اون و بالا بردن علم بقیه انقدر تلاش میکنید .

    با تشکر از همه زحمات شما

    • وبسیما
      WEBSIMA
      30/08/2017

      سلام دوست عزیز
      حضور و رضایت شما در این دوره موجب افتخار ماست. امیدوارم که این تکنیک ها را بارها مرور کنید و در کسب و کار خود از آن بهره بگیرید.

  • محمد
    26/08/2017

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای اسماعیلی عزیز
    واقعا ازتون ممنونم . دوره آموزش سئو روز 1396/06/03 که دیروز میشد . خیلی عالی برگزار شد. واقعا تاثیر بسیار زیادی برای من داشت.
    بخاطر کمک ها و توضیحات جامع شما من در حال تصحیح کردن اشتباهات وب سایتم هستم.
    بازم از شما تشکر میکنم.
    امیدوارم همیشه در تمام مراحل زندگی موفق باشید.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      30/08/2017

      سلام دوست عزیز
      حضور و فعالیت شما در این کارگاه موجب شد که هم من و هم سایر دوستان از این جلسه بهره بیشتری ببریم. امیدوارم این آموزش ها موجب ارتقای تجارت شما بشه و ما رو هم در جریان موفقیت های آینده خود قرار دهید.

  • راهنمای جامع سفر به باکو
    10/08/2017

    بسیار عالی

  • مسعود
    26/07/2017

    دوره جدید کی شروع میشه؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      30/07/2017

      توی مرداد و شهریور حتما دوره سئو خواهیم داشت

  • محمد
    26/07/2017

    عالی

  • zohreh
    01/07/2017

    با سلام
    ضمن تشکر از آقای اسماعیلی بابت دوره سئو روز پنج شنبه 96/4/8 در اصفهان، نکات بسیار مهمی از این دوره یاد گرفتم که قطعا با رعایت این نکات در کارم موفق تر خواهم بود.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      02/07/2017

      سلام دوست عزیز
      خوشحالم که این دوره برای شما ارزشمند و مفید بوده. امیدوارم در دوره های بعدی هم شاهد حضور و رضایت شما باشیم.

  • سید حمید
    28/06/2017

    با سلام
    لطفا این دوره ها رو تو مشهد هم برگزار کنید.
    متقاضی هم مطمئنا زیاد داره.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      01/07/2017

      سلام دوست عزیز
      از پیشنهاد خوب شما سپاس گزاریم. ما هم خیلی علاقه داریم که این دوره ها در شهرهای دیگه هم برگزار بشن و به دنبال ایجاد روابط همکاری خوب در سایر شهرها هستیم. اگر مجموعه یا سازمانی که میتونه برگزار کننده در مشهد باشد میشناسید لطفا به ما معرفی کنید.

  • فرزانه
    18/06/2017

    باسلام
    لطفا این دوره ها رو شمال هم برگزار کنید حداقل در شهر ساری ، تا همه از استان گلستان و گیلان بتونن به راحتی بیان اونجا
    ممنونم

    • وبسیما
      WEBSIMA
      18/06/2017

      سلام دوست عزیز
      در برنامه مون هست که در سال جدید دوره ها رو در سایر شهرهای ایران عزیز برگزار کنیم. منتظر پیشنهاداتی مثل پیشنهاد شما هستیم. اگر امکان همکاری در این زمینه رو دارید به ما اطلاع بدید

  • محسن
    13/06/2017

    سلام. ببخشید من یه دامنه ای که آزاد شده رو وردپرس نصب کردم بعد یه مدتی سایت از نتایج گوگل حذف شد و مشکلاتی مث تعداد زیاد 404 و ایندکس چند صد هزارتایی و … دیده شد. الان من میخواستم ببینم چطوری میشه URL Parameters رو چک با ریست کرد؟(چون پارامترهای سایت قبلی هستش)

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/06/2017

      سلام دوست عزیز
      اون بخش قابل ویرایش توسط شما نیست. اول مطمئن بشید که سایت شما هک نشده باشه. بعد به مدت یک ماه حداقل اجازه بدید که کلیه ایندکس های سایت حذف شوند تا بتونید سایت جدیدی راه اندازی کنید.

  • اکبر
    12/06/2017

    سلام. خستهنباشید. میشه بگید آیا این دوره ها واسه کسایی که از seo چیزی نمیدونن کاربرد داره یا نه؟به عبارتی کسی که هیچی بلد نباشه رو هم آموزش میدین؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/06/2017

      سلام دوست عزیز
      بله میتونه مناسب باشه. ولی اگر آشنایی اولیه با سئو و مدیریت سایت داشته باشید تاثیر بسیار بالایی خواهد داشت

  • ramin
    12/06/2017

    سلام نه کلا هیچ تغییر نداشته بخاطر همین هم خودمون موندیم که یهویی چرا اونجور بهم خورد

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/06/2017

      بنظرم باید بررسی دقیق بشه تا بتونیم نظر بدیم

  • ramin
    06/06/2017

    سلام خسته نباشید ببخشید که وقتتونو میگیرم.من یک سایتی در زمینه اندروید دارم که تو ۳ ماه اولی تونستم ۱۵ هزار ای پی بدست بیارم ولی از طرف هاستم گفتن باید هاستتو ارتقا بدیو هاستمونو هم ارتقا دادیم ولی ای پی سایت رو هم همین تو عمر کم سایت تغییر دادن و از فرداشم کل پست های سایت کلا تو گوگل با برچسب میشناسه و آمارم فوق العاده کم شده؟چیکار کنم درست شه ایا به مرور زمان درست میشه ممنون میشم راهنمایی کنید الان سه روزه بعضی از پست ها درست شدن ولی هنوز آمارم خوب نشده…

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/06/2017

      سلام دوست عزیز
      تغییر آی پی نمیتونه تا این حد تاثیرگذار باشه. هیچ تغییر دیگه ای توی سیستم سایت شما اتفاق نیافتاده؟

  • jamshidi
    05/06/2017

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای اسماعیلی
    یکی از شرکت کنندگان دوره یازدهم از شیراز بودم و با اینکه خسته راه بودم ولی در طول 4 ساعت این دوره با ترتیبی که در ارائه موضاعات داشتید و همچنین بیان خوبتون از تمامی لحظات آموزشی این دوره لذت بردم . توی این دوره برای من، بسیاری از مسائل روشن شد و همچنین با افراد بیشتری در این زمینه آشنا شدم
    تنتون سالم، دلتون شاد

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/06/2017

      سلام دوست عزیز
      از اینکه دوره آموزش سئو مورد استفاده و توجه شما قرار گرفته بی نهایت خوشحالیم و امیدواریم که این آموزش ها موجب ارتقای تجارت شما در فضای وب بشوند.

  • آیدا
    04/06/2017

    با سلام، گواهی که بابت دوره آموزشی seo می دهید تاییدیه از بخش خاصی دارد؟ یا صرفا مدرکی است که خودتان می دهید؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/06/2017

      سلام دوست عزیز
      این گواهی از طرف مجموعه وبسیما تهیه شده و وابسته به بخش یا ارگان خاصی نیست. در حال حاضر آموزش سئو بعنوان یک رشته یا واحد دانشگاهی در ایران تعریف نشده است و مرجع مشخصی برای تایید آن در دسترس نیست.
      با توجه به اعتبار و شناخت مجموعه وبسیما و دوره های برگزار شده، گواهی ارائه شده برای بازارکار داخلی و شرکت های فعال در حوزه وب کاملا شناخته شده و قابل تایید است.

  • مرتضی
    10/05/2017

    سلام.خسته نباشید.اقا خدایی انصافه دوره هاتون رو انلاین نمیذارید؟به همون قیمت حضوری بزارید حداقل .ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      11/05/2017

      سلام دوست عزیز
      در آینده تلاش میکنیم دوره ها بصورت فیلم های آموزشی ارائه شوند

  • محمد
    07/04/2017

    با سلام وخسته نباشید.
    ببخشید بنده قبلا در این دوره ثبت نام کرده ام ولی نه فیلم دارم و نه پاورپوینت دوره رو اگر ممکنه تا اطلاعات ثبت نام رو بدم و برام ارسال کنید.
    با تشکر از استاد عزیزم آقای اقای مهندس امین اسماعیلی.
    پایدار باد وبسیما

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/04/2017

      سلام دوست عزیز
      لطفا در ساعات اداری با شرکت تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح کنید

  • رحیمی
    31/03/2017

    سلام
    یا شما خبر نامه ندارید که به صورت ایمیل برای کاربرانتون ارسال بشه یا من عضو خبر نامه نیستم با وجود این که پس از ثبت مظر دکمه عضویت اتوماتیک در خبر نامه رو هم میزنم
    لطفا ایمیلمو دارید منو وارد خبر نامه کنید تا اگه دوره برگذار شد خبر دار بشم

    • وبسیما
      WEBSIMA
      04/04/2017

      سلام دوست عزیز
      خبرنامه وبسیما برای شما ارسال میشود. ولی بصورت هفتگی یا روزانه نیست

  • رحیمی
    23/03/2017

    سلام این بار اگه دوره برگذار شد حتما من رو خبر کنید که از شهرستان برای این دوره بیام
    لطفا بهم اطلاع رسانی کنید با ایمیل اگه برگذار شد
    ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      24/03/2017

      سلام دوست عزیز
      این دوره در اردیبهشت 96 مجدد برگزار خواهد شد. در کانال تلگرام وبسیما یا صفحه اینستاگرام عضو باشید تا آخرین اطلاعیه ها را دریافت کنید.

  • مسعود
    22/01/2017

    با تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیارم گذاشتید، ذهن من نصبت به خیلی از موضوعات باز شد.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/01/2017

      خواهش میکنم دوست عزیز؛ خوشحالیم که شما رو در دوره آموزش سئو ملاقات کردیم و امیدواریم که در دوره های بعدی هم شاهد حضور شما باشیم.

  • مهتاب خسروشاهی
    22/01/2017

    این دوره برای من پیکج بسیار مفیدی بود: طبقه‌بندی هوشمندانه‌ی مطالب، مثال‌های کاربردی، و همچنین ارائه‌ی قوی محتوا توسط استاد اسماعیلی!

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/01/2017

      سلام دوست عزیز
      خیلی خوشحالم که این دوره از نظر شما کاربردی و مناسب بوده، امیدوارم که بتونید با استفاده از این دانش وضعیت تجارت خود را بهبود دهید و در دوره های آینده و مباحث تکمیلی پذیرای شما باشیم.

  • MHZarei
    21/01/2017

    برای من دوره خوبی بود… نکته‌های خوبی یاد گرفتم.
    ممنونم بابت زحماتتون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/01/2017

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم از آشنایی با شما و خرسندیم از رضایت شما. مشتاق دیدار شما در دوره های آینده هستیم

  • محسن
    21/01/2017

    سلام
    دوره خیلی خوبی بود و من بعد از تجربه متوسطی که توی seo داشتم خیلی مطالب خوبی یاد گرفتم
    بزرگترین نقطه قوت عملی بودن نکات دوره و اینکه خود مدرس تجربه کاری داشت نه مثل خیلی دوره ها که فقط ترجمه و گردآوری هستش و خود مدرس بدون تجربه!
    نقطه پیشرفت هم این میتونه باشه که هزینه دوره به شدت بالاست و اینکه کیس استادی باشه خیلی بهتره

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/01/2017

      سلام دوست عزیز
      از اینکه با پیشنهادات خودتون به ما کمک میکنید که دوره آموزش سئو را ارتقا بدیم سپاس گزارم، سعی ما بر این هست که همه موارد رو بصورت جزیره ای مثال بزنیم و هرکدام با در نظر گرفتن یک سایت خاص توضیح داده بشن. اینکه همه آموزش را روی یک سایت مشخص یا همان case study پیاده کنیم ممکن است برخی مباحث ناگفته باقی بمونه یا به اشتباه برای سایت های دیگه تعمیم داده بشن.

  • فرزاد حقیقت
    02/01/2017

    یکی از مفیدترین دوره هایی بوده که در زمینه سئو شرکت کردم. در مدت زمانی کوتاه مهمترین نکته های مرتبط و سر نخ های لازم به شرکت کنندگان داده میشه که می تونن بلافاصله به محض اتمام کلاس ازشون استفاده کنن و نتیجش رو ببینند.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      03/01/2017

      سلام دوست عزیز
      حضور شما در این دوره برای ما خیلی ارزشمند بود و با سوالات و نکات دقیق خودتون تونستید بار آموزشی کلاس رو بالا ببرید. امیدوارم از این آموزش در وبسایت خود بهره بگیرید و نتایج اون رو با هم در میون بذارید.

  • سید علیرضا مصلحی
    27/12/2016

    سلام،
    من در دوره هشتم این کلاس آموزشی شرکت کردم، اگر قراره که از طریق بازاریابی محتوا برای سایت تون مخاطب جذب کنید این دوره رو پیشنهاد میکنم به همه دوستان. بهتره که البته یک آشنایی اولیه با مفاهیم سئو و همچنین گوگل وبمستر داشته باشید تا بتونید حداکثر استفاده رو ببرید. ممنون از آقای اسماعیلی به خاطر ارائه خوب شون.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      29/12/2016

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظرات خودتون رو در مورد این دوره با ما و خوانندگان سایت در میون گذاشتید سپاس گزاریم و خوشحالیم که تونستیم رضایت شما را از نظر سطح کیفی مطالب و نحوه ارائه جلب کنیم. من سایت شما رو بررسی کردم و بنظرم بسیار تمیز و دقیق کار شده، براتون آرزوی موفقیت دارم.

  • سئو
    23/12/2016

    سلام.وبسایتتون فوق العادس.به کارتون ادامه بدین

    • وبسیما
      WEBSIMA
      27/12/2016

      سلام دوست عزیز
      ممنون از شما، امیدوارم شما رو در دوره ها نیز ملاقات کنیم

  • میلاد
    22/12/2016

    سلام خسته نباشید. فیلم این دوره را برای فروش انلاین میتونید روی سایت بذارید.قسمت اکادمی وبسیما رفتم.فیلم اموزشی کاملی ندیدم.تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      23/12/2016

      سلام دوست عزیز
      این دوره فقط به صورت حضوری برگزار میشه، البته فیلم دوره در پایان به شرکت کنندگان داده میشه ولی برای خرید در سایت قرار نخواهد گرفت.

  • سئو
    20/12/2016

    سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال میکنم.وبسایت خیلی
    خوبی دارید.ممنون

  • payam
    20/12/2016

    سلام با عرض خسته نباشید
    آیا این دوره برای اشخاصی که در حد صفر هستن هم توصیه میشود؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      21/12/2016

      سلام
      خیر این دوره برای کسانی که سابقه مدیریت سایت و یا تولید محتوا داشتند مناسب است

  • علیرضا
    17/12/2016

    سلام
    یک سوال داشتم
    آیا در طول دوره از کارگاه فیلم گرفته شده و در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/12/2016

      سلام دوست عزیز
      بله دقیقا فیلم همون دوره به دوستان داده میشه

  • سیروان
    17/12/2016

    سلام غلط املایی دیدم گفتم اطلاع بدم
    سفید کردند دندان (بهینه سازی و افزایش سرعت سایت)
    کردند =کردن

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/12/2016

      سلام، ممنون از شما برطرف کردیم

  • مهدي
    06/12/2016

    هزينه دوره چقدر هست و چطوري ميشه ثبت نام كرد؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      09/12/2016

      سلام دوست عزیز
      در خبرنامه وبسیما عضو شوید یا از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام مطالب رو دنبال کنید. دوره های بعدی و هزینه اونها اعلام میشه

  • سیامک رمضانی
    16/11/2016

    من یکی از اعضای تیم هایپرکا هستم، تو دوره هفتم که تو آواتک برگزار شده شرکت کردم واقعا عالی بود، بی صبرانه منتظر دوره های تکمیلی هستم که قرار طی روزهای آتی برگزار شه، به همه دوستانی که تو شرکت کردن در این دوره شک دارن پیشنهاد میدم شک و تردید کنار بذارن و شرکت کنن.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      18/11/2016

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظرات خودتون رو به اشتراک گذاشتید سپاس گزارم. امیدوارم که دوره های بعدی هم بتونه همینقدر برای شما کارآمد و مفید باشه.

  • مسعود حقانی
    12/11/2016

    دوره بسیار مفید و کاربردی بود. ممنون از شما

    • وبسیما
      WEBSIMA
      13/11/2016

      خواهش میکنم دوست عزیز، از اینکه نظر خودتون رو اعلام کردید سپاس گزارم، اگر نکته ای یا پیشنهادی هم دارید ممنون میشم که اعلام کنید.

  • پسر شجاع
    15/10/2016

    واقعا دوره گرونی هست. فکر میکنم سیاست قیمت گذاری شما باید اصلاح بشه.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      16/10/2016

      سلام دوست عزیز
      این دوره یک دوره تخصصی و پیشرفته محسوب میشه. در این دوره به مفاهیمی مثل سئو چیست یا اینکه چرا باید سئو کرد نمی پردازیم بلکه بروزترین و کاربردی ترین روش های بهینه سازی محتوا رو در یک دوره فشرده به شما آموزش میدیم. معمولا دوره های تخصصی هزینه بالاتری نسبت به دوره های عمومی دارند.

  • مجتبی اسکندری
    10/10/2016

    با سلام
    آخه چطور میشه با 4 ساعت کلاس سئو و بهینه سازی یاد گرفت و در ضمن گواهینامه هم بهت تعلق بگیره به نظر من دوره ها کاربردی نیست فقط تئوریه که شما توی سایت این کار رو انجام دادید با گذاشتن مقالات مفید و خوبتون
    با تشکر (انتقادی)

    • وبسیما
      WEBSIMA
      10/10/2016

      سلام دوست عزیز
      این دوره مربوط به سئو و بهینه سازی بصورت عام نیست. مسلما در طول 4 ساعت نمیشه همه موارد رو یاد گرفت. همانطور که در توضیحات همین صفحه ذکر شده ما در مورد اصول نگارش و تولید محتوا و بطور کلی content marketing توی این دوره صحبت خواهیم کرد. این دوره برخلاف تصور شما بسیار کاربردی و دقیق تدوین شده و در طول 4 ساعت مطالبی گفته میشه که استخراج اونها از میان مقالات گوناگون ممکنه هفته ها زمان ببره.
      نکته قابل توجه در مورد این دوره سابقه 5 دوره گذشته و سطح رضایت بالای شرکت کنندگان در این دوره ست.

  • رامین
    25/09/2016

    با سلام
    من هیج تخصوصی در رابطه با سایت ندارم
    ولی علاقه زیادی به این کار دارم مخصوصا سئو
    میخواستم بدونم برای یاد گیری سئو و شرکت در این کلاس ها چه پیش نیاز هایی می خواهد
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      26/09/2016

      سلام دوست عزیز
      برای شرکت در این دوره ها بهتر است که آشنایی اولیه با سایت و مدیریت سایت را داشته باشید تا بهره بیشتری از دوره ببرید.

  • مهدی شاه حسینی
    15/09/2016

    سلام، آقای اسماعیلی از شما و همکارانتون به خاطر برگزاری این دوره آموزشی بسیار ارزشمند تشکر میکنم. برنامه ای که برای آموزش تدوین کرده بودید بسیار دقیق و پرمحتوا بود بطوریکه پس از پایان کلاس تقریبا هیچ سوالی بدون پاسخ باقی نمونده بود.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/09/2016

      سلام دوست عزیز
      از اینکه نظرات خودتون رو در مورد این دوره مطرح کردید سپاس گزارم. خوشحالیم که این دوره مورد توجه و استفاده شما قرار گرفته.

  • طراحی سایت
    10/09/2016

    سلام سایت بسیار عالی دارید موفق و سربلند باشید

  • محمد امین
    28/08/2016

    دوره غیر حضوری ندارین؟؟؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      28/08/2016

      میتونید از فیلم های آموزشی در آکادمی وبسیما بهره مند شوید.

  • محمد علی پیروزمند
    18/08/2016

    سلام ،
    لطفا زمان ثبت نام جهت دوره های جدید آموزش سئو را بفرمایید در صورت امکان هزینه خصوصی و عمومی
    ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      20/08/2016

      سلام دوست عزیز
      زمان دقیق برگزاری دوره ها مشخص نیست. اگر در خبرنامه وبسیما یا کانال تلگرام ما عضو باشید از آخرین خبرها و دوره ها مطلع خواهید شد

  • soheyl
    15/08/2016

    سلام ؛
    برای شرکت در دوره ها لطفاً راهنمایی کنید !

    • وبسیما
      WEBSIMA
      16/08/2016

      سلام
      در خبرنامه سایت و کانال تلگرام عضو شوید تا اطلاع رسانی های بعدی به دست شما برسد

  • حمیدرضا
    14/08/2016

    من ندیده بودم دوره گذاشتید. بنظرم وبسیما در زمینه آموزش سئو بهترینه. حتما تو دوره بعدی شرکت میکنم

  • سیروان
    06/08/2016

    سلام میشه لطف کنید بفرمایید در فصل زمستان هم دوره دارید؟
    من به وبسیما خیلی اعتماد و اعتقاد دارم
    من میخوام زمستان فقط بخاطر این دوره از شهرستان بیام تهران
    کاش از تکنولوژی های روز مثل کلاس مجازی استفاده میکردید که بجز حاضرین ، ما به صورت آنلاین تصویری پای سیستم هامون شرکت میکردیم
    یه فکری کنید لا اقل

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/08/2016

      سلام دوست عزیز
      امکان برگزاری کلاس مجازی وجود نداره در حال حاضر. در زمستان حتما دوره برگزار میشه ولی تاریخ دقیقش مشخص نیست

  • مبنا درب
    28/07/2016

    با سلام
    ممنون از مطالب عالیتون .

  • ایران پیامک
    25/07/2016

    با سلام و احترام . لطفا بفرمائید زمان شروع دوره و هزینه آن چقدر است ؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      26/07/2016

      سلام دوست عزیز
      این دوره به تازگی برگزار شده و دوره بعدی احتمالا دو یا سه ماه دیگر برگزار خواهد شد. هزینه دوره نیز در زمان بازگشایی اطلاع رسانی میشود. با عضویت در کانال تلگرام یا خبرنامه وبسیما از اخبار بعدی دوره مطلع میشوید

  • عباس
    22/07/2016

    دوره بسیار خوبی بود و مسیر اصلی به سوی سئو سازی موفق ر. مشخص کرد، حداقل برای من اینگونه بود . از آقای اسماعیلی هم سپاس گذارم که با متانت و صبوری سوالات من و دوستان را پاسخ می دادند

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/07/2016

      از ارسال دیدگاه شما سپاس گزارم، امیدوارم که موفقیت های آتی خود را با ما در میان بگذارید و ارتباط دوستی و کاری خود را با وبسیما حفظ کنید.

  • من یک وبسیمایی ام
    22/07/2016

    سلام 🙂
    من یک وبسیمایی هستم.
    من خعلی سنم کمه ولی … توی این دوره شرکت کردم.
    هیچی نمیگم خودتون برید میبینید.مگه من فضولم:)
    فقط میتونم بگم هرگز انسانی متواضع و محترم در دنیای وب فارسی همانند استاد اسماعیلی ندیدم
    مطالب عالی و منظم و دقیق بود و با وجود سوالات دوستان دیگر هم بهتر شد.
    مکان برگزاری و نوع کلاس و ارامش بی نهایت عالی بود .
    در آخرم این اجازه رو به خودم میدم که بگم:
    امین جان دیوونتم .میبوسمت
    خودتم شاهد بودی سر کلاس بهت گفتم بقیه دوره ها رو میام البته هر چند باید برای رسیدن بهت فاصله زمانی 11 ساعته را تحمل کنم.
    تو رو خدا دوره های بعدی رو هم همینطور برگزار کن.
    دستتم درد نکنه ما هر چی از مغازه خوردیم حساب کردی خخخخخخ
    ماچچچچچچ وبسیما

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/07/2016

      سلام دوست عزیز
      شما لطف دارید، حضور شما در دوره آموزش سئو و انرژی مثبتی که در کلاس و پس از آن به وبسیما عرضه میکنید برای ما بسیار ارزشمند است. امیدواریم این دوره درگاه مناسبی برای موفقیت شما در فضای وب فارسی باشد و باز هم شاهد حضور پرانرژی شما در دوره های بعدی باشیم.

  • میلاد
    21/07/2016

    انصافا دوره کاملی و بی نقصی بود من با حدود 10 تا سوال اومدم و با 0 سوال بی پاسخ برگشتم. کلی هم اطلاعات جدید یاد گرفتم. سیلابس عالی چیده شده بود و استاد مسلط و صبور. مدرک هم که فوق العاده خلاقانه و جالب طراحی شده بود.
    حتما منتظر دوره های بعدی هم هستم.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      21/07/2016

      سلام دوست عزیز
      اول تشکر میکنم از اینکه نظر خودتون رو در مورد دوره با ما در میان گذاشتید و خیلی خوشحالیم که تونستیم نظر مثبت شما رو جلب کنیم. امیدوارم که این دوره در تجارت شما تاثیر مثبت داشته باشه و پیشرفت های بعدی رو به ما هم اطلاع بدید.
      موفق باشید

  • ifthen
    17/07/2016

    سلام.
    می خواستم بدونم این دوره برای کسی که آشنایی با سئو نداره مناسب هست؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      17/07/2016

      سلام
      اگر سابقه مدیریت وبسایت داشته باشید بله مناسب هست

  • فروغ
    16/07/2016

    با سلام. این دوره سرفصل های متنوع و جالبی داره. اگه به صورت غیر حضوری بود حتما میتونستم شرکت کنم. لطفا امکان وبینا رو برای این دوره قرار بدید. ممنون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      16/07/2016

      سلام دوست عزیز
      فعلا چنین امکانی نداریم ولی برای آینده حتما در نظر میگیریم

  • mortaza7khat
    14/07/2016

    باتشکر
    ما که تا حالا نتونستیم در دوره ها شرکت کنیم
    اما اگه دوره آنلاینی برگزار بشه داوطلبیم!

  • علی
    14/07/2016

    سلام. خسته نباشین. ایا امکان خرید این دوره ها به صورت صوتی یا تصویری هست؟ چون همه امکان شرکت در این دوره های با ارزش رو ندارند و حیف هست که این دوره هارو بعدا نشه گیر اورد.
    لطفا پاسخ بدین.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      14/07/2016

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر امکان تهیه و ارائه این ویدئوها رو نداریم ولی اگر روزی انجام شد حتما اطلاع رسانی میکنیم.

  • حمید
    14/07/2016

    چرا دوره ها را مجازی برگزار نمی کنید تا بقیه شهرها هم بتوانند ثبت نام کنند.
    با تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      14/07/2016

      از پیشنهاد شما تشکر میکنیم. در حال حاضر امکانش رو نداریم متاسفانه

  • سیروان
    13/07/2016

    کاش میشد دوره آنلاین هم بگذارید به طوری که سر ساعت معینی ما پای سیستم هامون مینشستیم و استادمون توضیح میداد و کاملا آنلاین شرایط یه کلاس رو درست میکردید
    ما تهران نیستیم ، کردستانیم و برامون ممکن نیست تا پایان دوره تو تهران بمونیم ، لطفا یه فکری برای ما هم داشته باشید
    من شخصا بجز سایت شما برای سئو به سایت های دیگران اعتقاد ندارم
    پس شما هم لطفا برای ما دوره آنلاین برگذار کنید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      14/07/2016

      سلام دوست عزیز
      بقیه همه پیشنهادات مشابهی داشتند سعی میکنیم در این زمینه یه کاری بکنیم که بقیه هم بتونن استفاده کنن

  • وحید
    13/07/2016

    سلام و عرض ادب

    بنده قصد شرکت در این دوره را دارم در صورت امکان لطفا سرفصل های آموزشی دوره را عنوان فرمایید یا به آدرس ایمیل ارسال نمایید

    با سپاس

    • وبسیما
      WEBSIMA
      13/07/2016

      سلام دوست عزیز
      داخل متن همین صفحه بصورت لیست وار گفته شده من بصورت خلاصه و ساده یک بار دیگه براتون میگم.
      توی این دوره اول یاد میگیرم که گوگل چقدر هوشمند شده، صفحات رو چجوری بررسی میکنه و چه فاکتورهایی براش مهمه
      بعد یاد میگیریم توی زمینه کاری خودمون چجوری باید کلمات ارزشمند رو پیدا کنیم و ارزش اونهارو براساس میزان فعالیت رقبا بشناسیم
      مرحله بعدی اینه که ساختار سایت رو متناسب با این کلمات کلیدی و استراتژی ها مشخص کنیم و بفهمیم که دقیقا قرار توی چه صفحات بازدید کننده داشته باشیم
      تهیه محتوا و توجه به فاکتورهای مهم سئو هنگام نوشتن مطالب جدید مهمترین بخش آموزش ما در این دوره ست که به شما کمک میکنه بهترین نتیجه رو از نوشتن مطالب و مقالات دریافت کنید
      در پایان با چند تکنیک ویژه برای انتشار و پشتیبانی مطالب آشنا میشیم که میتونه ارزش سایت شما رو بدون زحمت خاصی تا چندین برابر افزایش بده
      در پایان هم یاد میگیریم که میشه بالاتر از رتبه 1 گوگل هم بود!!

      امیدوارم که این توضیحات براتون مفید بوده باشه.

  • حسین
    01/07/2016

    سلام
    دوره جدید سئو هر وقت برگزار شد قبلش اطلاع بدید تا ثبت نام کنم

    • وبسیما
      WEBSIMA
      03/07/2016

      سلام دوست عزیز
      بله حتما از طریق خبرنامه و کانال تلگرام وبسیما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  • تیما
    30/06/2016

    جهت عضویت در خبرنامه

  • ابراهیم
    28/06/2016

    سلام. ممنون میشم زمان و شرایط برگزاری دوره جدید این کلاس را به من هم اطلاع بدید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      29/06/2016

      سلام دوست عزیز
      اگر در خبرنامه سایت یا کانال تلگرام عضو باشید میتونید از آخرین اخبار دوره ها مطلع شید

  • حمید
    25/06/2016

    من خیلی دوست دارم توی این کلاس شرکت کنم. دوره بعدی کی برگزار میشه؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      26/06/2016

      به احتمال زیاد اوایل شهریور برگزار میشه و از همین طریق هم اطلاع رسانی می کنیم

  • میلاد موسوی
    24/05/2016

    سلام.

    کلاس خوبی بود ممنونم از شما به خاطر برگذاری این کلاس ولی یک سری نکات بود که باید خدمتتون عرض کنم.

    کلاس اون چیزی نبود که در هنگام اطلاع رسانی گفته شده بود.
    تو اطلاع رسانی فرموده بودید google,yoast.wordpress ولی کلیات کلاس درمورد گوگل بود.

    با تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      24/05/2016

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که در کلاس شرکت کردید و مورد استفاده شما قرار گرفت. البته توضیحات مربوط به وردپرس و Yoast مربوط به دوره قبلی بوده و در این دوره بصورت کلی طرح درس کمی تغییر کرده بود و در معرفی کلی دوره هم این تغییرات اعمال شده بود. مطالب آموزش داده شده یک سطح بالاتر از وردپرس ارائه شدند تا برای هر سیستمی مورد استفاده قرار گیرند. با دانشی که کسب کردید به راحتی میتوانید این افزونه را مدیریت کنید. البته فیلم آموزشی برای نحوه کار با افزونه سئو وردپرس هم آماده کردیم که به زودی منتشر خواهد شد.
      از اینکه نظرات خودتون رو اعلام کردید سپاس گزارم

  • Meysam
    21/05/2016

    مطالب به صورت دسته بندی شده بود که تو کیفیت ارائه تاثیر داشت ، ممنون از شما ، برای من مفید بود.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/05/2016

      خواهش میکنم دوست عزیز، خیلی خوشحالیم که توی این دوره شرکت کردید، امیدوارم شاهد موفقیت شما در آینده ای نزدیک باشیم

  • مهدی
    20/05/2016

    سلام
    سایت زیبایی دارید
    خیلی علاقه داشتم در کلاسهای حضوری تان شرکت می کردl ولی بدلیل دوری از شما متاسفانه نمی توانم ولی یک سئوالی از خدمتتان داشتم اینکه سیاست های گوگل در سال 2016 در خصوص نوع url ها به چه شکلی هست ؟ آیا بهتر است آدرس صفحات را بصورت کاراکتر های فارسی پیاده سازی کنیم یا اینکه به خاطر عدم پشتیبانی بسیاری از ساختارها از زبان یونیکد و همچنین مشکلات کپی آدرس از آدرس بار مرورگرها بهتر است که از همان الگوی پیشفرص زبان php استفاده کنیم یعنی :
    ***/categories/item?id=50
    نمیدونم تونستم منظورم رو انتقال بدم یا نه
    ولی در کل خواستم نظرتون رو درباره نوع آدرس صفحات سایت طبق سیاستهای سئوی جدید گوگل جویا بشم
    ارادتمند شما
    مهدی حسامی

    • وبسیما
      WEBSIMA
      22/05/2016

      سلام دوست عزیز
      لطف دارید
      سیاست گوگل در مورد آدرس دهی صفحات تغییری نکرده و ما قبلا در مقاله ای با عنوان تاثیر آدرس سایت بر سئو در این زمینه صحبت کرده بودیم که هنوز میتونه مورد استفاده شما قرار بگیره. پیشنهاد ما این است که اگر از عبارات فارسی استفاده کنید بهتر از بکارگیری آدرس هایی است که در آنها از ? استفاده شده.

  • حسن
    25/03/2016

    سلام ایا امکان دریافت این دروه در قالب سی دی مقدور میباشد
    لطفا پاسخ را برایم ایمیل کنید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      26/03/2016

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر چنین امکانی وجود نداره اگر فراهم شد حتما در همین صفحه اطلاع رسانی خواهیم کرد.

  • کامیار نعمتی
    18/03/2016

    دوره بعدی کی برگزار میشه؟ خیلی از دوره قبلی گذشته و من مدام پیگیر دوره جدید هستم اما خبری نیست. لطفا زودتر برگزار کنید.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      18/03/2016

      از پیگیری و توجه شما سپاس گزاریم. دوستان دیگه ای هم تقاضای برگزاری مجدد دوره رو داشتند و ما هم توی برنامه کاری این مسئله رو در نظر داریمو فکر میکنم توی اردیبهشت ماه دوره بعدی برگزار میشه.

  • حکمت
    19/02/2016

    درود بر شما آقای امین اسماعیلی عزیز
    کلاس بسیار پر محتوایی بود و دید من رو در برخی موارد تغییر داد. همین موضوع باعث شد درخواست سرفصل و جلسات بیشتر و تخصصی تر در زمینه سئو داشته باشم.
    لازم دونستم با موبایل و در مسیر برگشت، هرچه زودتر مراتب تشکر خودم رو به اطلاع شما برسونم
    موفق و سربلند باشید

    • وبسیما
      WEBSIMA
      20/02/2016

      سلام دوست عزیز
      ممنون از شما و خوشحالم که این دوره مورد استفاده و توجه شما قرار گرفته. موفق و پایدار باشید.

  • محمد
    15/02/2016

    سلام. ممنون از مطالب کاربردی تون. یه سوال داشتم.
    من یه دانلود سنتر دارم که حدود یک سال هست دائر شده و ایندکس های بالایی هم داشته. پیوند یکتا هم روی نام نوشته تنظیم کرده بودم.
    الان یه جا خوندم در اینده به مشکل میخورم چون به سرور فشار میاره.
    اما یکی هم نوشته بود این واسه ورژن های قبلی وردپرس بوده و الان دیگه این مشکل رو وردپرس نداره.
    میخواستم از شما این مورد رو جویا بشم. بنظرتون پیوند یکتا رو عوض کنم، یا بزارم باشه؟ ایا در اینده به مشکل نمیخورم؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      16/02/2016

      سلام
      تغییر ندید، هیچ مشکلی براتون پیش نمیاد. به تاریخ مطالبی که میخونید دقت کنید. این مشکل 3 یا 4 سال پیش در وردپرس وجود داشت.

  • محمد
    12/02/2016

    با سلام
    بنده دات نت کار و Java کار هستم و هیچ علاقه ای به سیستم های آماده PHP ندارم
    و تو این دوره ثبت نام کردم الان متوجه شدم که 30% وقت برای آموزش مدیریت محتوای وورد پرس و Yoast هستش نمی گم بده ولی به درد بنده نمی خوره حالا نمی دونم چیکار کنم حداقل خواهشا مطالب به نحوی آموزش داده بشه که ته قضیه تکنیک های این 30 درصد زمان به درد ما ها که CMS کار نیستیم بخوره
    بنده انتظارم این بود که تو این دوره آموزش تخصصی تکنیک های پیشرفته SEO و مدیریت محتوای تکنیکی گفته خواهد شد. چون اصولا تو دوره ها آموزشی تکنیک های تخصصی گفته میشه که تو کلاس ها گفته نمیشه.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      12/02/2016

      سلام دوست عزیز
      وردپرس و افزونه سئو تنها فضای نمونه برای نمایش و اجرای تکنیک هاست و مطالب مورد نظر کاملا در هر سیستمی قابل اجرا هستند. البته اگر شما خودتون کدنویسی میکنید باید بسترسازی مناسب را هم در کار خود انجام بدید و استانداردهای سئو را رعایت کنید.کلیه مطالب با ذکر دلیل و مسیر ارائه میشه و در هر سایتی قابل استفاده خواهد بود.

  • جواد
    11/02/2016

    سلام
    یک سوال داشتم.
    سیستم نظرات شما طوریه که بعد از ثبت نظر, هیچ متنی نشون داده نمیشه که بگه نظر شما بعد از تایید نمایش داده میشه. سایت منم همینطوریه. آیا این مسئله مشکلی ایجاد نمیکنه؟ مثلا کاربر دیگه نظر نده یا برای اینکه پاسخ نظرشو ببینه به سایت برنگرده؟

    • وبسیما
      WEBSIMA
      12/02/2016

      سلام
      خیلی مشکلی پیش نمیاد. ما چنین مشکلی را نداشتیم تا الان

  • آرش
    11/02/2016

    سلام
    آیا این دوره برای اشخاص تازه کار که به تازگی قصد راه اندازی سایت دارن مفید هست. در واقع من هیچ آشنایی با وردپرس ندارم.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      12/02/2016

      سلام
      اتفاقا برای افراد تازه کار خیلی کاربرد داره، اگر سایت را از ابتدا به صورت اصولی راه اندازی کنید سریعتر به نتیجه می رسید

  • بهار
    09/02/2016

    سلام
    کاش می شد که دوره شما یه مقدار طولانی تر باشه، کار من محتواست و خیلی دلم میخواد که سئو هم یاد بگیرم. بعید میدونم یه دوره یک روزه برای من کافی باشه.
    اما اگر دوره ها چند جلسه ای باشه خیلی بهتره

    • وبسیما
      WEBSIMA
      10/02/2016

      سلام دوست عزیز
      این دوره یک روزه در مورد سئوی بهتر محتواست و موارد جانبی رو شامل نمیشه. مسلما دوره کامل سئو نیاز به زمان بیشتری داره ولی توی این دوره طوری برنامه ریزی کردیم که شما بتونید هر آنچه برای تهیه، انتشار و بررسی محتوای مفید لازم هست را بیاموزید.

  • محمد
    08/02/2016

    لطفا اگه میشه دوره های آموزشی رو بصورت آنلاین با Adobe Connect بگزار کنید الان خیلی از آموزشهای آنلاین مجازی از این روش استفاده میکنند .
    برای ما که نمی تونیم بیام تهران هم یه راه حل در نظر بگیرید خب . یا پکیج ها مالتی مدیا یا آنلاین با همین Adobe Connect . .

    • وبسیما
      WEBSIMA
      08/02/2016

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر که چنین امکانی نداریم. شاید در آینده بصورت فروش فایل ویدئویی ارائه کردیم

  • رضا منفرد
    08/02/2016

    عالی عالی عالی
    من همین الان ثبت نام میکنم. خیلی وقته منتظرم شما دوره آموزشی بذارید.

    • وبسیما
      WEBSIMA
      08/02/2016

      خواهش میکنم دوست عزیز
      مشتاق دیدار شما هستیم

  • amir
    06/02/2016

    سلام خسته نباشید من از خوشحالی چون تو دوره دیگه نتونستم ثبت نام کنم ایقدر عجله کردم اصلا یادم نبود از کد تخفیف استفاده کنم الان میتونید ماو تفاوت رقم رو به حساب بنده واریز کنید

    با تشکر

    • وبسیما
      WEBSIMA
      07/02/2016

      سلام دوست عزیز
      بله امکانش هست، میتونید بعد از ساعت 11 با بخش مشاوره و فروش وبسیما تماس بگیرید و مشکل رو مطرح کنید.

  • امین خالقی
    06/02/2016

    خیلی عالیه. فقط من یه سوال داشتم. من وردپرس کار میکنم و افزونه yoast هم دارم این دوره به درد من میخوره یا نه؟
    ممنون از جوابتون

    • وبسیما
      WEBSIMA
      06/02/2016

      سلام دوست عزیز
      بله، مبنای آموزش ما در بخشی از این دوره پنل مدیریت وردپرس و تنظیمات افزونه Yoast خواهد بود. البته دوستان دیگه هم دقیقا یاد میگیرن که چه رفتاری توی پنل مدیریتی خودشون باید داشته باشند. وردپرس تنها بعنوان فضای نمونه محبوب در نظر گرفته شده.
      لازم میدونم ذکر کنم که این بخش تقریبا 30 درصد از کل دوره خواهد بود و در قسمت های دیگه ارتباطی با وردپرس یا سیستم مدیریت سایت نخواهیم داشت.

مشاهده همه